Алтын жұмыртқа туралы
Мақсаты: Балаларға үстел - үсті театры арқылы баяндап айту, сұрақ-жауап арқылы балалардың сөйлеуін, тілдерінің дұрыс жетілуіне ықпал ету.Ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетіне назар аудара отырып, ертегіні түсінуге,қабылдауға,сезінуге жетелеу. Мейірімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: Ғажайып сәт,психологиялық тренинг,ой - қозғау, түсіндіру, көрсету сұрақ-жауап, ойын жаттығу.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерлерінің макеті,үлестірмелі материалдар
Сөздік жұмыс: Алтын жұмыртқа, жәй жұмыртқа, тауық, ұрады .
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің типі: Жаңа материалды игерту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Дәстүрлі емес.
Балалар, біз бәріміз бір үйдің балаларындай тату, доспыз. Қане бір-бірімізге деген достығымызды нығайту үшін, жақсы тілектер айтайықшы.
- Күніміз жарық болсын!
- Аспанымыз ашық болсын!
- Деніміз сау болсын!
- Елімізде тыныштық болсын!
Жарайсыңдар, балалар! Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілі.
- Көктемде қандай өзгерістер байқадыңдар, қандай ерекшелігі бар?
- Күн жылынып келеді, ағаштар бүршік жарады, құстар қайтып келеді.
- Қандай мерекелерді тойладық?
- Аналар мерекесін, наурыз тойын тойладық.
- Ия, тіршіліктің бәрі оянып, жан-жануарлар төлдеп, құстар келіп, балапан шығарады екен. Сендер қандай құстарды білесіңдер?
- Торғай, қарға, тауық.
- Ия, тауық үй құсына жатады. Тауық не шығарады?
- Жұмыртқа шығарады.
- Ендеше, мен сендерге "Алтын жұмыртқа" ертегісін айтып берейін.
Ертегіні үстел - үсті театры арқылы көрсетіп отырып әңгімелеу.
- Балалар ертегі не туралы екен?
- Алтын жұмыртқа туралы.
- Онда тағы қандай кейіпкерлер бар?
- Ата, әже, тышқан, тауық
Балалар, ендеше бір сәт балапандарға ұқсап қимыл жасайықшы.
( Шөжелер әніне қимыл жасайды)
- Балалар жұмыртқаның пішіні қандай?
- Пішіні сопақша
- Түсі қандай?
- Түсі ақ.
Осы кезде тауықтың дауысы естіледі.
- Балалар, тыңдаңдаршы ненің дауысы естіледі?
Топқа қыт-қыттап тауық кіреді.
- Қыт – қыт - қыт, сәлеметсіңдер ме, балалар!Қандай әдемі балалар!
- Балалар, бұл біздің ертегіміздегі тауық емес пе?
- Ия, менің көп жұмыртқаларымды тышқан жарып кетіпті, соны құрастыруға көмектесесіңдер ме?
- Ия, көмектесеміз.
Бөлігін тап ойыны. Балалар бөліктерін тауып құрастырады.
- Рахмет, сендерге балалар! Мен қуанып қалдым.
- Балалар, сендерге ана тауықта риза болып қалды, сендер өздеріңнің жақсы, ақылды балалар екендеріңді көрсеттіңдер, енді ана тауықпен бірге серуенге шығып Балапандар ойынын ойнайық.
Күтілетін нәтиже:
Білуі:Ертегі мазмұнын, кейіпкерлердің іс-әрекетін мағыналы түсіне біледі.
Меңгеруі: Тілдің дыбыстық мәдениетін, тіл байлығын, тіл белсенділігін меңгереді.
Жасай алуы.Бөліктерден бүтін жасай алады.
Зиянды бақашық қандаланың энтомофагтары
Күміс мөнке балығының таралуы
Бунақденелілердің сыртқы құрылысы
Бөжектердің сыртқы құрылысы
Паразитті кенелер түрлерінің сипаттамасы
БИOЛOГИЯ САБАҒЫНДА ПАЙДАЛЫ НАСЕКOМДАРДЫҢ БИOЛOГИЯСЫН OҚЫТУ ЕРЕШIЛIКТЕРI
Азияттық көшпелі шегіртке
Қырғауылдардың морфологиялық және биологиялық ерекшіліктері
Ересек аралар - қорғансыз жәндіктер
Құс етін аспаздықта қолдану
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
ӘБІЛҒАЗЫҰЛЫ АРЫНҒАЗЫ туралы