Ала сөзін қатыстырып сөйлем ойла

У дыбысы және әрпі
Сабақтың мақсаты: У дыбысы және әрпіне қатысты берілген сөздерді оқып жаттығу.
Сабақтың міндеті:
1. У у дыбысына берілген сөздерді оқуға дағдыландыру. У у дыбысының бірде дауысты, бірде дауыссыз болатынын түсіндіру
2. Адамгершілік тәрбие беру.
3. Сана сезімін, ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кеспе әріп, кеспе буын, суреттер.
Оқыту әдісі:
- көрсету,
- түсіндіру,
- топтық жұмыс
- Сұрақ – жауап
- Ойын
- Тақтамен жұмыс
- Сигналдық карточка

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру
- Түгендеу,
- Партаға дұрыс отыру.
- Сабаққа зейінін аудару.

ІІ. Кеспе әріптермен жұмыс
Мақсаты: Оқушыларға жеке әріптерден буын құратып үйрету.
Кеспе әріптерден а, т, ғ, н, п, р, л әріптерін пайдалана отырып, буын, сөз құрату.
Құраған сөздеріне дыбыстық талдау жасату.
А – ашық, жуан, дауысты дыбыс
Т – қатаң, дауыссыз дыбыс
А – ашық, жуан, дауысты дыбыс

III. Өткен сабақта алған білімін еске түсіру
1) Л дыбысы қандай дыбыс?
- Л дыбысы сөздің қай жерінде жазылады?
- Л әрпіне берілген сөздерді оқыту.
Ала сөзін қатыстырып сөйлем ойла.
Ойлаған сөйлемді сызба арқылы көрсет
2) 1 буынды сөздерді тапқызу
Тал, тар

ІҮ. Ойын Жасырынған буынды тап
Мақсаты: Оқушылардың осы уақытқа дейін алған білімдерін тексеру. Қалып қойған буындарды тапқызу арқылы ойлану қабілеттерін дамыту.
... – ға
... – на
Па -....
та -...
Ар -...
пар -....

V. Мағынаны тану
Мақсаты: Жаңа сабақты түсіндіру. У у дыбысының бірде дауысты, бірде дауыссыз болып кездесетіндігін түсіндіру
- У у дыбысын оқушыларға 3 рет хормен айтқызу
- А уа, ау, на уа, тау сөздерін айтып, у дыбысы қай жерде кездесіп тұрғанын анықтату
- У дыбысының емлесіне түсінік беру
- У дыбысы дауысты дыбыстан кейін айтылса дауыссыз дыбыс болады. Мысалы: а - у, та – у
- У у дыбысы дауыссыз дыбыстан кейін айтылса дауысты дыбыс болады. Мысалы: н – у, т – у

VI. Оқулықпен жұмыс
Мақсаты: Оқулықтағы сөздерді дұрыс оқуға, буынға бөлуге, қатесіз оқи білуге дағдыландыру. Оқу дағдыларын қалыптастыру
1) Берілген суреттерге байланысты сөйлем құрату. Сөйлемдерін сызба арқылы көрсету.
Сөйлем неше сөзден тұратындығын анықтату
2) Берілген а - уа, ау, ну, на - уа, тау, ту сөздерін тізбектей оқыту.

VII. Тақтамен жұмыс
Мақсаты: Көркем және сауатты жазу дағдыларын дамыту
- Ауа, науа, тау, Алатау сөздерін тақтаға жатқа жаздыру
- Сөздердегі дыбыстарды дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажыраттыру
- Буынға бөлдіру

VIII. Сергіту сәтін өткізу
Жел уледі,
Құйын келіп биледі.
Қатты – қатты жел соқты,
Жапырақтар қол соқты

IX. Дәптермен жұмыс
Мақсаты: У у әрпінің элементтерінің жазылуымен таныстыру, У у әрпін жазуға және басқа әріптермен байланысуын үйрету, сауатты жазу дағдыларын дамыту
1) У у әрпінің бас және кіші әріптерін ауада жаздыру.
2) У дыбысының бас әрпінің элементтерін жаздырып үйрету
3) У дыбысының кіші әрпінің элементтерін жаздырып үйрету
4) Буындық диктант жаздырту: уа, ау, ауа, тау, анау, ну, ту, туу, науа

X. Кері байланыс
Жаңа сабақты қандай дәрежеде түсінгендерін сигналдық карточка арқылы көрсету
Жасыл түс – түсіндім
Сары түс – әлі де мағлұмат керек
Қызыл түс – түсінген жоқпын
Сигналдық карточкамен жұмыс

XI. Топтық жұмыс
Жасыл түс көтерген оқушыларға тапсырма: Құрамындағы У у дыбысы дауысты болатын сөздер тауып жазу
Сары түс көтерген оқушыларға тапсырма: құрамында у дыбысы бар сөздерді буынға бөліп жазу
Қызыл түс көтерген оқушыларға тапсырма:
- У дыбысы бар сөздер айтқызу
- У дыбысының орнын анықтату
- У дыбысының алдында келген дыбыстың дауысты, дауыссыз екенін анықтату
- Уу дыбысының ерекшелігін түсіндіру

XII. Жаңа сабақты бекіту
Мақсаты: У у дыбысы туралы алған білімдерін тиянақтау, бекіту
- У дыбысы қандай дыбыс?
- Ерекшелігі неде?
- У дыбысы соңында келетін сөздерді ата
- У дыбысы дауыссыз болатын сөздерді ата
- У дыбысы басында келетін қандай сөздерді білесің?
Мадақтау.

Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы
№13 ұлттық мектеп – гимназиясы бастауыш сынып мұғалімі
Базарбаева Мөлдір Талғатқызы



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Қазақ тілін оқыту методикасының мазмұны
Бастауыш сыныпта зат есімді оқыту
Дыбыс жүйесін теориялық және практикалық жақтан үйрету
Оқушылардың тілінде болатын кемшіліктердің себептері
Балабақшада сауат-ашуды түсіндірудің әдістері
5 сыныпта қазақ тілін ізгілендіру технологиясы арқылы дамыта оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту мәселесінің зерттелуі
ДОМАЛАҚ АНА
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жаңа заман талабы
Сақ тайпалары
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.