Моңғолдардың Қазақстанды жаулап алуы

Тақырып: Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы

Сабақтың тақырыбы: Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы
Сабақтың мақсаты: Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы туралы түсінік беру.
Білімділігі: Оқушыларға Қазақстанда Монғол империясының үстемдік етуі, империяның басқыншылық саясаты мен оның зардаптарының әсері жайында толық мағлұмат беру.
Тәрбиелілігі: Қазақ тарихындағы осы бір оқиға арқылы оқушыларды патриоттыққа, елжандылыққа, саяси сауаттылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың белсенді ойлау қабілетін арттыру, алған білімдерін қажетіне сай пайдалана білуге, өз бетінше қорытынды жасауға дағдыландыру.
Сабақтың типі: Жаңа ұғым беру
Сабақтың түрі: Дәріс сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі сөз
Сабақтың көрнекілігі: ҚР карта, слаид, тірек сызба, Аңыз адам журналы
Пәнаралық байланыс: География, құқық, әдебиет
Технологиясы: Тірек сызба арқылы оқыту
Өзекті мәселесі: тарих сабағын туған өлкемен байланыстыру

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру
- Оқушылармен сәлемдесу
- Оқушылардың сабаққа қатысымы
- Кітап құралдарын тексеру
- Назарын сабаққа аудару

II. Үй тапсырмасын тексеру (Лездеме сұрақтар)
1. Махмуд Қашқаридің үш кітаптан тұратын еңбегі қалай аталады?
2. Сөздің көркі - мақал , Жасытығында бейнет бер, қартайғанда бейнет
бер деген мақалдардың авторы
3. Ахмет Игүнекидің бізге жеткен еңбегі
4. Түрік тілінде араб әліпбиімен жазылған, адамды даналыққа, адалдыққа кішіпейілділікке, имандылыққа адал болуға, дін жолында таза болуды үгіттейтін Қожа Ахмет Иассауиден қалған мұра
5. Әбу Наср әл - Фараби араб тілін қай қалаларда игерген
6. Ортағасырдағы оңтүстік қазақстанда дамыған қандай қалалар дамыды, Оларды ата?
7. X - XII ғ. Қалалардағы мұсылман дінінің енуіне байланысты құрылыстың қандай жаңа түрі енді?
8. Ташнау дегеніміз не?
9. Мұсылман дінің әдет - ғұрып, салт - дәстүрлері орындалатын қасиетті ғимарат қалай аталады?
10. Христиндық таңбалар салынған кірпіштер қай қаланың жұртынан табылды?

III. Актуалдау

. Жаңа сабақ
1. Моңғол империясының құрылуы
2. Моңғол империясының қоғамдық құрылысы
3. Моңғолдардың Қазақстанды жаулап алуы
4. Жаулап алудың зардаптары
5. Ұлыстардың құрылуы

V. Дамыту.
Шыңғыс хан - тарихи тұлға

Картамен жұмыс
1. Шыңғыс ханның басып алған аумағын картадан белгілеу
2. Басты шайқастар болған орындарды белгілеу
Сандар әлеміне саяхат
1207 - 1208 жж --
1207 - 1209жж --
1211 - 1215жж --
1218ж --
1219ж --
1219 - 1220жж --
1219 - 1224жж --
1227жж --

Венн диаграммасы

VI. Бекіту Тест тапсырмасы
1. Қай жылы Моңғол империясы құрылды?
а) 1202 б) 1207
с) 1206
д) 1209
2. Моңғол империясы неше әкімшілікке құрылды?
а) 59б) 80
с) 95
д) 102
3. Жасақ бойынша өкімет билігінің жоғарғы органы?
а) Жеті жарғы б) Жасақ с) Жарғы д) Жарлық
4. Шыңғыс хан үшінші баласына Үгедейге бөліп берген ұлысы:
а) Шығысы Ертістен басталып Еуропа жеріне дейінгі аумақ Арал, Сырдың төменгі ағысы, Жетісудың Солтүстік Шығысы қарады;
б) Оңтүстік және Оңтүстік Шығыс Қазақстан мен Орта Азия жерлері қарады; с) Батыс Моңғолия мен Алтай, Тарбағатай, Ертістің жоғарғы ағысы бойындағы жерлер;
д) Моңғолия жерлері
5. Отырарды қоршауға Шыңғыс ханның қай балалары аттанды?
а) Төле мен Үгедей б) Шағатай мен Үгедей
с) Жошы мен Төле д) Жошы мен Үгедей
6. Шыңғыс хан жіберген сауда керуенінің құрамындағы адам саны мен түйе саны қанша болды?
а) 350 адам мен 500 түйе б) 500 адам мен 350 түйе с) 450 адам мен 550 түйе д) 450 адам мен 500 түйе
Моңғол шапқыншылығына дейінгі кезде Жетісу аймағында шамамен қанша елді мекен болған?
а) 20 жуық
с) 300 жуық
б) 200 жуық
д) 400 жуық

Үй тапсырмасы: §21
Шыңғыс хан туралы қосымша материал жинақтау
Сөзтізбек шешу



Ұқсас жұмыстар

Моңғолдардың қазақ жерін жаулап алуы
Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық процестер
Шыңғыс - ханның империясы
Монғол испериясының құрылуы
Қазақстан монғол-татар шапқыншылығы дәуірінде
Хандықтардың құрылуы және шайқастары
Шыңғыс ханның Орта азияға және Батыс мемлекеттеріне жорықтары
Шыңғыс хан қазақ жерін және Монғол мемлекетін ұлыстарға бөлу
Шыңғысханның дүниежүзін жаулап алу саясаты және моңғол – татар шапқыншылығының тарихта алатын орны
Моңғол-татардың Қазақстан жеріне басып кіруі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Соғыстың басталуы
Интервенция мен азамат соғысының басталуы
ЖАПОНИЯМЕН СОҒЫС. ЕКІНШІ ДҮНИЕ ЖҮЗІЛІК СОҒЫСТЫҢ АЯҚТАЛУЫ
Өлкеде азамат соғысының басталуы және оның барысы
Соғыстың басталуы және сипаты
Программаның баяндалуы
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ҮЛГІСІ ТЕНДЕНЦИЯСЫН ТАЛДАУ