Тік төртбұрыштың ауданын табу формуласын жазыңдар
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ауданды өлшеу. Аудан бірліктерінің арақатынасы
Сабақтың мақсаты: оқушылардың аудан туралы және ауданды табуда алған білімдерін есептеулерде қолдана алу біліктерін дамыту үшін біріккен және өздік жұмыс түрлерін жүргізуге жағдай жасау
• дамытушылық: логикалық ойлау, зейін, есте сақтау, талдау, салыстыру, жинақтау дағдыларын дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын дамыту;
• тәрбиелік математиканың қажеттілігін сезінуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білім, білік, дағдыларын бекіту сабағы.
Әдіс – тәсілдер: сыныппен жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, топтық жұмыс
психологиялық дайындық.
Кім шапшаң ойыны. Бір қорап печенье 23 кг. Осындай 7 қорап печенье неше кг?( 3г)
Ә) 500 кг = …… ц
3 ц = ……кг
4т = …… ц
Ауызша сұрақтар:
1) Фигураның ауданы дегеніміз не?
- Ауданды өлшегенде қандай бірлікті қолданамыз? (кв. дм, кв. см, кв. м,)
Оқулықпен жұмыс:
№1. Парақ қағаздың, өшіргіштің, сынып тақтасының, сіріңке қорабының, үстелдің, оқулық мұқабасының ауданын қандай бірлікпен өлшеген қолайлы?
№2. Бақшаның, алаңшаның, бөлменің еденінің ауданын қандай бірлікпен өлшеген ыңғайлы?
Кестені жаттап алыңдар: 1 дм² = 100 см²
1 м ² = 100дм² 1а (ар) = 100м²
Армен қандай жердің ауданы өлшенеді?
Өткен материалды қолдану (15 мин.).
№2 ә) 2дм²=200см² 4м²=400дм² 5а=500м²
300см²=3дм² 700дм²=7м² 400м²=4а
№ 3. А) бөлігі ауызша орындалады. Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
Ә) бөлігін жазып көрсетеді. 8дм • а
Б) бөлігін тақтаға шартын жазып, есепті шығарады.
а – 10дм
S – 80дм²
b -?
Ш: 80: 10 = 8 (дм)
Ж: ені 8дм
№5 есепті талдай отырып шығарамыз.
А) бөлігінде ұзындықты емес, ауданы тауып аламыз.
Ә) бөлігін жазбаша орындаймыз.
Тік төртбұрыш пен шаршыны салыстыру.
- Қандай ұқсастық бар? - Қандай айырмашылық бар?
№6 және 7 тапсырмалар талданып орындалады. Шаршыда бір ғана өлшем арқылы аудан мен периметрді табуға болатыны қорытындыланады. Шаршының периметрін табу үшін қабырғасын 4 – ке көбейтеміз. Шаршының ауданын табу формуласын жазыңдар. Тік төртбұрыштың ауданын табу формуласын жазыңдар.
Игерген білімдерін қолдану (10 мин.) №8 есепті талдай отырып, өздері орындайды.
Қорытынды: Ауданды табу есептерді шығаруда қажет және түрлі есептеулерде қажет
7. Үйге тапсырма №4 (20 – бет)
- Сабақта не қиын болды, қандай тапсырма жеңіл болды?
Бағалау
Мұғалім: Ж. Бахитова
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
7-8-9 сыныптардан геометриядан таңдау курстарын оқыту
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Бастауыш сыныптарда геометриялық ұғымдарды оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Бұрыштарды өлшеу
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Орта мектепте интеграл тақырыбын тереңдетіп оқытудың әдістемесі
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Бастауыш мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың логикалық алгоритмдік мәдениет элементтерін қалыптастыру
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).