1831 жылы өсімдік жасушаның ядросын анықтаған ғалым


Сабақ тақырыбы: Генетика және оның даму тарихы
Сабақтың мақсаты: генетика ғылымы туралы жалпы мағлұмат беру және оның даму тарихы туралы мәліметтерді тұжырымдау.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:– білім алушыларға генетика ғылымының пайда болуы және дамуы туралы түсінік беру;
- генетик ғалымдардың еңбектерімен таныстыру;
- генетикалық заңдылықтар жайлы түсінік беру және ақпаратты білім алушылардың сыни тұрғыдан бағалай білу дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық:– әртүрлі тапсырмалар орындауда ойлау, саралау қабілеттерін дамытып, ғаламтордағы ақпараттардың өзектісін реттей білу дағдысын жетілдіру;
– бұрынғы білімдерін жаңа біліммен ұштастыру және мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамыту.
Тәрбиелік:– тақырып арқылы биология пәніне қызығушылығын арттыру;
– бірлескен жұмыс кезінде білім алушылардың ұйымшылдығы мен таным әрекеті барысындағы қарым - қатынас жасау шеберлігін қалыптастыру;
– топпен жұмыс, бірлескен жұмыс істеу арқылы білім алушылардың бір – бірінің пікірін тыңдай білу дағдысын және өз болжамдарын шығармашылықпен жеткізу қабілеттерін жетілдіру.
Сабақ типі: жоба жасау арқылы жаңа білім беру. (мәтін, слайд, сызба – нұсқа)
Сабақ түрі: дәстүрлі емес сабақ
Сабақ әдістері: сұрақ – жауап, әңгімелесу, тесттік тапсырмалар, презентация жасау.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаз, ғаламтор, компьютер, принтер.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқытушының сөзі: Сәлеметсіздер ме, құрметті студенттер және қонақтар! (1 мин)

ІІ. Топқа бөлу. Қима қағаздарда жазылған сөздерді таңдап алып, 4 топқа бөлінеді. (2 мин)
І топ: Жасуша
ІІ топ: Цитология
ІІІ топ: Митоз
ІV топ: Ядро

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (5 мин)
Оқытушының сөзі: Сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін алдарыңыздағы сөзжұмбақты шешіп көрелік. Осы сөзжұмбақта өткен тақырып бойынша сұрақтар берілген.

1. Алғашқы рет қарапайым микроскоп жасап, жасушаларды анықтаған кім?(Гук)
2. 1945 жылы жасушаның құрамында ЭПТ – ды кім дәлелдеді?(Портер)
3. 1831 жылы өсімдік жасушаның ядросын анықтаған ғалым.(Броун)
4. ХІХ ғасырда жасуша теориясының негізін қалаған неміс зоологтарының бірі. (Шлейден)
5. Өсімдік әлемін зерттейтін жалпы биологияның бөлімі, қазіргі заманда жеке ғылым
(Ботаника)
6. Ядролы жасушалардың бөліну тәсілі қалай аталады? (Митоз)
7. Тірі организмдер табиғатқа өзара және қоршаған орта жағдайларымен үнемі күрделі байланыста, оларды қорғау және сақтау әрі тиімді пайдалану мәселелерін қандай ғылым зерттейді? (Экология)
8. Жасуша бөлінуінің бір фазасы: ядро көлемі үлкейіп, ядрошық және ядро қабықшасы ыдырайды, хромосомалар ширатыла бастайды. (Профаза)


Ұқсас жұмыстар
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Жасушаның химиялық құрыдысы туралы
Дәрілік өсімдік- адыраспанның пайдасы


Көмек