Жаңылтпашты жатқа айт

Сабақтың тақырыбы: Аманат
Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:

5 - 6 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\Білімділігі: мәтінің мазмұнын аша отырып, өсиет туралы ойларын ортаға салу.
ә\Тәрбиелілігі: үлкенге құрмет, кішіге ізет білдіруге тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы: өлеңді мәнерлеп оқыта отырып, ой - өрістерін дамытуға, білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Пән аралық байланыс: дүниетану, сурет.
Әдісі: баяндау, ой - түйіндеу.
Түрі: аралас сабақ.
Көрнекілігі: жыл мезгілдерінің суреті, мақал - мәтелдер.

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. Өлеңді жатқа айту.
2. Отан туралы мақал - мәтел
3. Сөздік жұмыс.

Сергіту сәті Үлкен, кішкентай
Қонжық үлкен сөзін айтқанда, балалар аяқтарының ұштарымен жүреді, ал кішкентай сөзін айтқанда, балалар иілген аяқтарымен жүруі керек.

ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Кіріспе әңгіме.
а) Жазғы мезгіл туралы әңгімелеу.
ә) Сурет бойынша әңгіме құрау
2. Жаңылтпаш.(Жатқа айтқызу)
Көк тырна,
Көп тырна.
Тыраулап тен,
Көп тұрма.

Сергіту сәті. Дидактикалық ойын Ұшады – ұшпайды
Әдістемелік нұсқау: егер мен құстарды атасам, балалар қолдарын көтеру керек, ал егер басқа заттарды атасам, онда балалар қолдарын алдына қоюлары керек.

3. Оқулықпен жұмыс.
а) Мәтінді мәнерлеп оқу.
ә) Тапсырмалар мен сұрақтар.
- Аманат дегенді қалай түсіндің
- Дәлмырза атаның аманаты орындалды ма?
- Балалардың ойының қиянат деуге бола ма?

IV. Сабақты бекіту.
1. Мақал – мәтелдердің мағынасын ашу.
Ата - балағы сыншы.
Көз жетпегенге сөз жетеді.
2. Жаңылтпашты жатқа айт.

Анау өскен изен бе екен, жусан ба екен?
Қойды солай қусам ба екен?
Қарсы болмас қусам көкем.

V. Үйге тапсырма.
Мәтінді оқып, мазмұнын айт.

VI. Бағалау.

Әдебиеттік оқу бойынша сабақтың жоспары 3 сынып толық нұсқасын қарау



Ұқсас жұмыстар

Балалар әдебиетінің дамуы
Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Жұмбақ, мақал-мәтел, жаңылтпаш, нақыл сөздерді балабақшада пайдалану
Мақал мен мәтелдің өзіндік ерекшеліктері
Проблемалық оқыту туралы ұғым
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілі пәніне қызығушылығын арттыру
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Психикалық дамуы тежелген оқушыларды оқытуда тіл дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Психикалық дамуы тежелген оқушылардың сөздік қорын дамытуда халық ауыз әдебиетінің үлгілерін қолдану жайлы
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
БАЙТҰРСЫНҰЛЫ АХМЕТ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Ахмет Байтұрсынұлы
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары
Шайтанкөл
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ