Бүгін сабақта қол тігістерін үйрендік

Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы.
№ 20 жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімі
Айталиева Венера Өмірханқызы

Технология 5 сынып
Күнделікті сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Қол тігісі жұмыстарының орындалу технологиясы (бүгіп көктеу қадау)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қол тігістер туралы мәлімет беру, тігістерді айыра білуге үйрету
Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін, ойлау, есте сақтау, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамытуы
Тәрбиелік: эстетикалық талғамын қалыптастыруға тәрбиелеу, адамгершілік қарым қатынасқа тәрбиелеу, бір біріне көмекке келуге, адамдардың еңбегін сыйлауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жана сабақ
Оқыту әдісі: түсіндіру, бейнелеу
Сабақтың көрнекіліктер: тігістердің түрлері
Құрал - жабдықтар: қайшы, ине, жіп
Пәнаралық байланыс: сызу, математика

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Өткен сабақты қайталау
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру
IV. Кіріспе инструктаж
V. Сарамандық жұмыс
VI. Бекіту
VII. Жұмыс орнын жинақтау

1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушыларды түгендей, психолого - педагогикалық дем беру: Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгін біз үшін ерекше күн! Мен сендерге сенемін, сендер жақсы нәтиже көрсетесіңдер!
Өткен сабақты қайталау. Жаңа сабақтың өтілу жоспары:
1) Қол жұмысына қажетті құрал - жабдықтармен таныстыру.
2) Қол тігісінде сақталатын қауіпсіздік ережесін Ойлан тап ойыны арқылы оқушыларға шешкізу.
3) Қол тігісінің терминологиялық түсіндірмесі.
4) Қол тігісінің түрлері.
а) Көктеу тігісі
ә) Тізбек тігістер
б) Шет тігістер:
1 Қыздар өткен тақырыпта қандай тігісті үйрендік?
2. Cендер қандай тігіс түрлерін білесіңдер?
3. Тігістің түрлерін айтшы

III. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Қол жұмысы кезінде қолданатын құралдар мен құрылғылар:
Ине жоғары сапалы болаттан жасалатын, бір үші үшкір екіншісі ұшында көзі, яғни жасалуы орналасқан өзек. Ине тегіс үшкір сынбайтын қатты болуы керек. Ине ұзындығы бойынша әртүрлі өлшемде болады.
Қайшы киім бөлектерің пішуге, жіптің ұшын қиюға арналған. Қайшы дыбыссыз жабылып, ашылуы керек. Қайшының жүзі өткір болу керек.
Оймақ бұл пластмассадан болаттан жасалған зат. Оның оң қолдың ортаңғы саусағына киеді.
Сантиметрлік таспа ұзындығы 150 см тең. Матадан тігілген бұйымның бөлшектерін өлшемін алуға арналған.
Лекало бұйымның қатты қағаздан қиылып жасалған бөліктері. Матаға лекалоларды қойып, бақылау нүктелерін белгілеп шығады.
Түйрегіш бұйым бөлшектерін түйреу, көктеу кезінде, сондай-ақ бір бөлшектен сызықты екінші бөлшекке көшіру кезінде пайдаланады. Ұзындығы 3 - 4 см.
Жұмыс үстеліне қисайып немесе қатты еңкейіп отыратын болсаңдар, ол омыртқаның қисаюына, жақыннан көргіштікке, тез шаршауға алып келеді. Сондықтан жұмыс үстелінде дұрыс отырудың, жұмыс орының дұрыс ұйымдастырылуының маңызы зор.
Қол жұмыс тігіс түрлері: көктеу, бүгіп көктеу, жапсырып көктеу. Бүгін сабақта біз бүгіп көктеу тігісімен таныстырамыз. Бүгіп көктеу тігісті біз уақытша пайдаланамыз, бұйымдарды пішіп, бір-бірімен көктеуде арналған тігістер.

IV. Кіріспе инструктаж.
• Бұйымның жасалу реті: қиық шетін 1см-дей бүгіп, арасы 0, 5 см-ден түзу ине шаншымдар жасап көктеңдер
• Жұмыстың тәсілін көрсету
• Техника қауіпсіздік ережесін қайталау.
• Қателерді ескерту
1. Сарамандық жұмыс Бүгіп көктеу
Ағымдағы инструктаж:
• Жұмыс орнын, құрал-жабдықтарын тексеру
• Жұмыс тәсілінің жалғасуымен дұрыс орындалуын бақылау
• Қателіктерді табу ж е жою
• Сергіту сағатын өткізу
Жел еседі бетіне
Кіп-кішкентай ағаштар
Үп-үлкен боп өседі

1. Бекіту
- Оқушылардың жұмыстарын сапасын анықтау;
- Тақырып бойынша сұрақтарды қою
- Сабақты қорытындылау: 1.Бүгін не үйрендік? Қандай тігістерді үйрендіңдер? Бүгін сабақта қол тігістерін үйрендік.
VII. Жұмыс орнын жинақтау.



Ұқсас жұмыстар

Бисерден тотықұс тоқу технологиясы
Кәсіптік оқыту әдістері
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Ішік екі маусымда киюге арналған жылы киім
Жеке тұлғаның рухани – адамгершілік қасиеттерінің дамуы
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖОЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
Оқушылардың өздігінен дербес бақылауы
Оқушыларды шығармашылыққа баулудағы қолөнерінің ролі
Ұлттық нақышта қазақ көйлегі
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Балқаштың экологиялық ахуалы
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Ландшафттың экологиялық қасиеттері
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Шағын бизнесті мемлекеттік қолдау
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі