Қазақ халқының салт - дәстүрлері мен әдет ғұрпын жоғалтпай, құрметтей білуге тәрбиелеу
Тақырыбы: Ұлттық ойыным - ұлттық мақтанышым.
Мақсаты: Қазақ халқының салт - дәстүрлері мен әдет - ғұрпын жоғалтпай, бала бойына сіңіре білгізу, өз ұлтына деген сүйіспеншілік қалыптастырып, құрметтей білуге тәрбиелеу. Ұлттық ойын түрлерімен таныстыру, ойынының маңызын білу, шартын ұғынып ойнауға үйрету.
Көрнекілігі: Қанатты сөздер, ұлттық ойын түрлерінен көрнекі суреттер, слайдтар.
І жүргізуші:
- Қош келдіңіздер, құрметті қонақтар! Мектебімізде болып жатырған Мектептердегі ұлттық психологияны дамытудың тиімді жолдары атты семинарда бастауыш сынып бірлестігі 2 - сынып оқушыларының қатысуымен Ұлттық ойыным - ұлттық мақтанышым тақырыбында өткізілетін ұлттық ойындардан көріністерді тамашалауға шақырамыз.
Мақсаты: Қазақ халқының салт – дәстүрлері мен әдет ғұрпын жоғалтпай, құрметтей білуге тәрбиелеу. Ұлттық ойын түрлерімен таныстыру, ойынының маңызын білу, шартын ұғынып ойнауға үйрету.
Әнұран
(музыкалық үзіліс, балалар сахна сыртына шығады)
ІІ жүргізуші:
- Туған жері - түп қазығы айбыны,
Туған тілі - сатылмайтын байлығы.
Туған дәстүр, салт - санасы тірегі,
Қадамына шуақ шашар үнемі.
І жүргізуші:
- Қазақтың халық педагогикасында ойын да көп орын алады. Халық болашақ ұрпағын шыныққап, ойлы, сергек етіп тәрбиелеу үшін ойынның алуан түрін шығарған. Оларды спорттық ойындар, миды шынықтыратын, яғни ой жүйесін дамытатын ойындар, еңбекке, өнерге баулитын ойындар деп бірнеше топқа бөлуге болады.
ІІ жүргізуші:
- Спорттық ойындардың түрлері өте көп, солардың ішінен көкпар, аударыспақ, алтыбақан, тоғыз құмалақ, ақсерек - көксерек, қашпа доп, қақпа доп сияқты.
(музыкалық үзіліс)
І жүргізуші:
- Қазір сіздердің алдарыңызда ұлттық ойындар сайысын бастаймыз. Алғашқы көрсетілетін ойынның түрі Бәйге ойыны. 2б – сынып оқушысы Жұбанов Серіхан ойынының шартымен таныстырып өтеді.
Ойын басталады, музыка ойналып тұрады.
(Ал, қане, алға бас! Алға! Алға! Аттың басын жібер! Тарт Қалыспа! бас қамшыны бас!)
ІІ жүргізуші:
- Бәйге - сайыс қыздырар делебеңді,
Кеудесіне ойнаған көрерменнің.
Алыстан шаң ойнатқан ат көрінді,
Жетер екен қай тұлпар мәреге енді.
*Оқушылар:- Жарайсыңдар, Уа, бәрекелді алғашқы келген үш аттың бәйгесін береміз. 3 - орынға кілем, 2 - орынға машина, 1 - орынға үйдің кілті.
- Жеңістерің құтты болсын! Жарайсыңдар! Бапкерлер де атты жақсы баптаған екен.
Халықтық педагогиканың үздік дәстүрлері арқылы қыз балалар тәрбиесін арттырудың жолдары мен көздерін жан-жақты қарастыру
ҰЛЫ АҒАРТУШЫ ҒАЛЫМДАР ҚЫЗ БАЛА ТӘРБИЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАЙЛАНЫСТЫ МОРАЛЬДЫҚ – ЭТИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ
Қазіргі кезде педагогика ғылымы әлеуметтік-мәдени өзгерістер
Халықтық педагогиканың тәрбиелік мәні жайлы
ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІНІҢ САЛТ-ДӘСТҮРЛЕРІНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ
Бастауыш білім беру сатысында қазақ халық дәстүрлерін тәрбие құралы ретінде пайдаланудың педагогикалық шарттары
Фольклор материалдары этнопедагогакалық ғылыми-зерттеу объектісі ретіндегі ролі
Қазақта Баланы жастан
Халық ауызекі шығармашылығын адамгершілік тәрбиесінде қолдану идеясы
Салт - дәстүр ұлттық тәрбие
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі