Еркін оқу

Ана тілінен қысқа мерзімді сабақтың презентациясы
Тақырыбы: Аққу, Шортан һәм Шаян

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Мақсаты: Өзінде бар жақсы қасиеттерді бағалай білуге, өзінің қасында жүрген адамдардың жақсы қасиеттерін білуге, бір - бірін терең түсінуге арналады.

Фазлмен бөлу
Топтық ереже
1. Бір - бірін сыйлау.
2. Уақытты үнемдеу.
3. Ойын ашық айту
4. Белсенділік таныту.

♦ Мысал деп адам бойындағы кемшіліктерді сынып, адалдық, әділдің, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы атайды. Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады.

Орыс ақыны И. А. Крыловтың мысалдарын Ахмет Байтұрсынұлы аударып, Қырық мысал деген атпен кітап етіп шығарған.

А. Байтұрсынұлының өмірбаяны
Ахмет Байтұрсынов 5 қыркүйек 1872 жыл, қазіргі Қостанай облысы, Жангелді ауданы Сарытүбек ауылында дүниеге келді. Ақын қазақтың ақыны, әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері.

БОЛЖАУ СТРАТЕГИЯСЫ
Мысал не туралы болуы мүмкін?
Оқулықпен жұмыс.
Еркін оқу. Оқулықтағы мысалды үнсіз оқу, ол үшін оқушылар еріндерін жиып, саусақпен басады.
Т – сызбасы
Олардың осы істеген қылықтары дұрыс па?
Ия Жоқ

Сергіту сәті

Кері әсер парағы
- Сендер осы тақырыптан не үйрендіңдер?
- Қандай жақсы қасиеттерді бойымызға алдық, үйрендік?
- Қандай жаман қасиеттерден жирендік?
- Сабақ сендерге ұнады ма?



Ұқсас жұмыстар

Еркін күрес техникасы
Еркін күрес бойынша тактикалық дайындық әдістері
Әдебиет сабақтарында инновациялық әдіс
Топтық жұмысты диалогты дамыту үшін қолдану
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЖАЗБА ЖҰМЫСТАРЫН ЖАЗУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ (ЭССЕ, МАҚАЛА, ТЕЗИС)
Еркін күресте болатын жарақаттар
Физиканы оқыту әдістемесінің негізгі қызметтері
Оқытушыны сабақ өткізуге дайындау
Қазақстан Республикасындағы тілдік жағдаят
Ана тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау жобасын қолдану арқылы оқушылардың тілін дамытудың әдістемелік негізі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер