Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту
Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту. Білімділігі: Оқушылардың үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілдерін қолдану дағдыларын жетілдіру
Дамытушылығы: Оқушылардың математикалық тілін, салыстыру талдау біліктілігін дамыту
Тәрбиелілігі: Оқушылардың бойында пәнге деген қызығушылығын арттыру
Әдісі: Сто топтық жұмыс, практикалық
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, сандар мен цифрлар,
Сабақтың жүрісі: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен -
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз
Балалар бүгінгі сабақ ерекше өткелі отыр. 2 топқа бөлініп, ойын түрінде жұмыс жүргізіледі.
Қазақстан – қарқындап дамып, біртіндеп байып келе жатқан тәуелсіз ел. Ал баю үшін ерінбей еңбектену қажет. Өзің ұнатқан не жаңа бір істі ашып, айналыспақшысың. Саған не керек? - Ақшаны қайдан аласың? - Ал банк – мемлекеттік мекеме.
- Банк немен айналысады? - Жалақы береді. - Қаламызда қандай банктер бар?
Халық банк 1 - топ, Тұран әлем - 2 топ
-Банкінің басшысы кім? банкир, банкіші - Ал келіп отырған қонақтарымыз сіздердің жұмыстарыңызды сыртынан бақылап отыратын салық полициясы.
Үй тапсырмасын тексеру. Өзара тексеру, бағалау
242бет № 12тапсырма
ІІ. Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Амалдарды орындау
102*4=408
232*2=464
412*2=824
231*3=693
2 - тапсырма Ойлан тап: Қалып қойған сандарды орнына қой ойыны
124*2=248
213*2=436
402*2=804
312*3=936
3 - тапсырма Ауызша орындау "Кім жылдам?"- ойыны
А: 2=432
432*2=864
4 - тапсырма Өз бетімен жұмыс
2м 2дм 1см*3=6м 6дм 3см
1м 3дм 2см *2=2м 6дм 4см
Сергіту сәті
Есептедік шаршадық Орнымыздан тұрайық. Қимылдатып аяқты, Шапалақты ұрайық.
Отырайық, тұрайық, Соқтығысып қалмайық.
Сәл демалып алған соң Жазуды қайта жалғайық
5 - тапсырма Салыстыру
113*3880
321*3 1000 - 100
402*2 600+200
7 - тапсырма Өрнектің мәнін тап
8^(2 ): 2^(3 )=64: 8=8
6^(2 ) 〖+8〗^2 =36+64=100
2^(3 ):*〖10〗^2=8*100=800
8 - тапсырма Есепті шығар
Шарты: -------------------------- Шешуі:
Болды:- 1000тг --------------- 1000 -(342*2)=316
342 тг - 2 бас к
Қалды -? ------------------------ Жауабы: 316 тг қалды
9 - тапсырма
Шарты -------------------------- Шешуі:
Болды - 3 аңшы ------------- 3*(20*6)=360
Әрқайсысында - 20оқ 6 қ -------- Барлығы: 360 оқ болды
Барлығы -?
10 - тапсырма
А=6см ------------------------------ b=6cm: 3=2cm
В=?. 3 есе кем ------------------- P=(6cm+2cm)*2=16cm
Р=? S=? ---------------------------- S=6cm*2cm=12 cm
Сауалнама
Ү. Сабақты қорытындылау
Банктер қанша қаржы жинады екен? Есептеп жіберейік.
Өте жақсы - болашақ банкир
Талапкер - медалін тапсыру
ҮІ. Бағалау ҮІІ. Үйге тапсырма 243бет № 6, 12 тапсырма
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Ауызша есептеу тәсілдері
Жазбаша қосу және азайту
Бастауыш сыныпта оқытудың есеп шығару тиімділігін қалыптастыру
Ондықтан аттамай қосу және азайту
Бастауыш математиканың білім мазмұны
Бастауыш сыныпта математика сабағында арифметикалық амалдарды оқыту
ҚОСУ МЕН АЗАЙТУДЫ ОҚЫТУ ƏДІСТЕМЕСІ
Арифметикалық амалдар
Ауызша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы