Ұршық сөзін кеспе әрпімен жазу

Тақырыбы:"Ұ"әрпімен дыбысы
Мақсаты: Балаларға "ұ"дыбысымен әрпін таныстыру. Сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Сөз арқылы ойын толық айта білуге, шығармашылық еңбек етуге тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Балалардың ой - өрісін ойлау қабілетін, өз ойларын жүйелі әңгімелеуге дағдыландыру.
Тәрбиелігі: Адамгершілік қасиеттерін, білімге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Әдіс - тәсіл: Көрнекілік, сөздік, сұрақ - жауап, түсіндіру, қайталау, жазу.
Көрнекілігі: Ұршық суреті, кеспе әріптер, текшелер, әліппе дәптері, Ұ әрпінің баспа түрі.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі

1. Психологиялық дайындық
Балалар сабағымызды бастамас бұрын бір - бірімізге жақсы тілектер тілейік. Сендер өз аттарыңды білесіңдер, ал ол қандай дыбыстан басталатынын білесіңдер ме?
Аттарың қандай дыбыстан басталса сол дыбыстан басталатын ізгі тілектер айтайықшы. Мен мына допты сендерге қарай лақтырамын, допты қағып алған бала Менің атым Ернар
Еліміз тыныш болсын!
Менің атым Бекзат
Бақытты болайық
Менің атым Шаттық
Шаттынып жүрейік
Менің атым Расул
Ризамын бәріңе.

II Өткен сабақты пысықтау
Ж дв\ыбысы дауыссыз дыбыс (жұмыртқа, жаз, жайлау)
Жұмбақ:
Айналада ақ отау
Аузы мұрны жоқ отау (жұмыртқа)

III Жаңа сабақ.
Дидактикалық ойын; Сиқырлы сандықша
Балалар мына сандықтың аузы құлыптаулы тұр, оны кілтпен ашу үшін мына жұмбақтың шешуін табайық. Кіруге адам батпайды,
Затыңды аман сақтайды. Бұл не? Сандық.
Сандық ашылды. Мәссаған ішінде әжемнің ұршығы бар екен.
- Ұршықты көргендерің барма?
- Ұршықтың не екенін білесіңдер ме?
- Апа, әжелеріміз ертеде бізге шұлық, қолғап, бас киімдерді қойдың жүнінен иіріп, сол жіптен тоқып беретін. Ал жүнді иіретін құрал ұршық.
Ұршық деген сөздің бірінші дыбысы қандай дыбыс?
- Ұ дыбысы.
Балалар, бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы: "Ұ" дыбысы мен әрпі.
- Ұ әрпінің баспа әріпі, Ұ ауада салайық.
- Қане айтып көрейікші,
- Ұ дыбысы дауыссыз дыбыс, қызыл текшемен белгілейміз, таңбасы сызықша.
- Ұршық сөзін кеспе әрпімен жазу. Дыбыстық таңбаларымен белгілеу
Ұ дыбысынан келетін сөздерді ойлап табайық. Ұя, ұн, ұшақ, бұғы, жұмыртқа
Сергіту сәті. Ойын Ұшты ұшты
Дәптермен жұмыс жүргізу.
- Балалар, біз бүгін қандай дыбыспен таныстық? Бәріміз "Ұ"деп айтайықшы. Ұзын - ұзын, ұзақ жолда
Ұшақ ұшып барады,
Ұшып келіп, ұшақ жерге қонады.
Осы өлең жолдарын жаттау арқылы сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтап қорытындылау.
Күтілетін нәтиже. Нені біледі?
Баларлар Ұ ұ дыбысы және әрпін толық танысты. Дауысты дауыссыз дыбыстарды ажыратады.
Нені игерді: Ұ дыбысының артикуляциясын дұрыс айту. Ұ дыбысы бар сөздерді оқу.
Нені білді: Дыбыстарды таңбамен сәйкестендірді. Әріптерді қосып оқу, буынға бөлу, сұрақтарға толық жауап беру.



Ұқсас жұмыстар

БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
Бастауыш сынып оқушыларын сауатты жазуға үйрету
Сауат ашу кезеңіндегі көрнекіліктердің түрлері
Сауат ашу арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту
Сауат ашудың мақсаты мен міндеттері
Бастауыш сыныпта сауат ашу барысында оқушылардың тілін дамыту және сөз қорын арттыру
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Бала тілін дамыту
Бастауыш мектепте сөз тіркестерін оқытудың әдістемесі
ТӨМЕНГІ СЫНЫПТАРДЫҢ ОҚУ – ПРОЦЕСІНДЕ ҚОЛДАНАТЫН ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР – БАЛАНЫҢ ОЙЫН ДАМЫТУДАҒЫ БАСТЫ ҚҰРАЛЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
Жазушы, драматург, ақын, аудармашы, зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов Баянауыл ауданы, Қызылтау атырабында туған
Күндердің күнінде басқа елдің баукеспе бес ұрысы осы жігіттің жел жетпес жүйрігін естиді
1979 жылғы Монғолия Жазушылар одағы сыйлығының иегері
1973 жылдан Жазушы баспасы поэзия редакциясының редакторы
Грамматикалық жағынан қарасақ, жолдау сөзінің түбірі жол
Ахмет Байтұрсынұлы - мемлекет қайраткері, ақын, публицист, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, ағартушы