Бірінші ребус

Тақырыбы: Кел, ойнайық!
Мақсаты: Балаларға ұлттық ойындарды ойната отырып, қазақ тілі сабағына көңіл аудару.
Міндеттері: Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, тез ойлауға баулу. Ұжымдыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ребустар, ою - өрнектер, ұлттық ойындар.
Сабақ түрі: Ойын - сабақ.

Сабақ барысы:
Бәйгеге түсіп жарыспай,
Жүйріктің бағы жанар ма?
Білім мен өнер жарысып
Тәрбие, тәлім табар ма?
Бұл бәйге – ойдың бәйгесі.
Кім жүйрік ойға – сол алда – дегендей сабағымыз жарыс ойын түрінде өтілуі және ең озық ойлы топты анықтаймыз.

Бүгінгі ойынға екі топ қатысады. Көбелектер және Қызыл Телпек топтары.
Жарыста ұлттық ойындар, ребустар, логикалық есеп тапсырмалар орындалады.

- Олай болса, жарысымызды бастайық.

1 - тапсырма Аяқталмаған мақал - мәтелдер
 Отансыз адам, ормансыз.........(бұлбұл)
 Ата – ағаш, бала -........ (жапырақ)
 Туған жердей жер болмас.
Туған елдей........ (ел болмас)

2 - тапсырма Хан талапай ойыны
Жіліктен шыққан сүйек,
Ойнаймыз біз шертіп.
Бәрімізге таңсық
Аты оның – асық.

(Асықтар шашылып нөмірлер бойынша сұраққа жауап беріледі)
1 - сұрақ. Қазір жылдың қай мезгілі?
Қазір қыс мезгілі
2 - сұрақ. Балабақшада кімдер бар?
Балабақшада балалар бар
3 - сұрақ. Бүгін аптаның қай күні?
Бүгін сәрсенбі
4 - сұрақ. Біздің Отанымыз қандай?
Біздің Отанымыз - Қазақстан.

3 - тапсырма Ребус шешкізу.
(балалар ребусты шешіп, шыққан сөзге байланысты өлең оқиды).
Бірінші ребус: Алма, тышқан, алмұрт - суреттері.
(сөздердің бірінші әрпінен сөз шығарады: АТА..........)
Екінші ребус: Әтеш, жапырақ, есік – ӘЖЕ
Музыкалық үзіліс. Ән Менің Отаным

4 - тапсырма. Теңге алу ойыны
Шарты: Шеңбер бойынша теңге (сурет) қою. Ішкі жағында лексикалық тақырыптарға қатысты суреттер. Балалар шеңбер бойынша ән қимылдарын көрсетіп жүреді, музыка тоқтатылады. балалар теңге суретін алып - сөздерді қазақ тілінде атайды.

5 - тапсырма: Ою - өрнектер құрастыру.
Шарты: Төрт бөлікке бөлінген оюдан бүтіндей ою шығару керек. Ол үшін тапсырманы орындау керек.
Сөйлем құрастыр -
1 - топ: "Балабақша" тақырыбы бойынша
- Балабақша үлкен, жарық, таза, әдемі. Балабақша екі қабатты. Мен балабақшада ойнаймын, тамақ ішемін, ұйықтаймын.

2 - топ: "Ойыншықтар" тақырыбы бойынша.
- Менде ойыншық қоян бар. Ойыншық қоян әдемі, үлкен, түсі ақ.
Қимыл ойын кезегі Арқан тарту

6 - тапсырма. Тай жарысы ойыны
Шарты: Әр топқа екі тапсырма беріледі.
1 - топ: "Көкөністерді жина"
2 - топ; "Жемістерді жина"
Қорытынды: Балалардың білімін бағалау.
Мадақтау. Қоштасу.

Кел, ойнайық! жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру
Ұлттық мазмұнды логикалық есептерді шығару жолдары
Информатиканы оқытуды ұйымдастыру
Информатикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Логикалық есептер және оны шығару жолдары
Жалпы білім беретін мектептегі бастауыш сынып оқушыларының ән-күй бағдарламаларында домбыра күйлерін пайдалану процесі әдістері
Дыбыстарды үйреткендегі негізгі әдістер
Сандар қалай пайда болды және сандардың таңбалануы
Тұлға туралы теориялар. Әлеуметтік статус және әлеуметтік рөлдер
Зат есімнің жекеше және көпше өзгеруі
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Ньютонның бірінші заңы.
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі халықаралық қатынастар
Термо динамиканын бірінші бастамасы
Қайта құрылымдаудың бірінші кезеңі
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІД ҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Ш. Уәлихановтың бірінші саяхаты
Құлманов Бақтыгерей Ахметұлы (1859 - 1919) - бірінші шығыстанушы - қазақ, шығыс ғылымының кандидаты, Алаш қозғалысының көрнекті қайраткері
Алкмеон адамзат тарихында бірінші болып ғылыми анатомиянын негізін қалаған ғалым, дәрігер, философ, Кротондық медицина мектебінің өкілі
БІРІНШІ БӨЛІМ