Эхинококкоз ауруын тудырушы паразит

Гидраның құрылысы
Биология 7 сынып
Білімділік мақсаты: Ішекқуысты жәндіктердің құрлысы, сан алуандығы, тіршілік жағдайы, ішекқуыстылардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі туралы түсінік беру.
Дамытушылық мақсаты:
дүниетанымдарын кеңейту, логикалық және аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік мақсаты: ішекқуыстылардың пайда – зияны, сақтану шараларын түсіндіру, әсемдікті сезіне білуге, табиғаттағы үйлесімділікті сақтай білуге тәрбиелеу, қоршаған ортаға деген жауапкершілік сезімін ояту.
Міндеттері:
1. Сабақ барысында алған ақпараттарын өзгелермен бөлісуді үйрету.
2. Топта жұмыс жасата отырып, бірін - бірі оқытуға және бірін - бірі бағалауға үйрету.
3. Өзгенің пікірін тыңдауға, сыйластық танытуға, мәдениетті қарым - қатынасқа дағдыландыру.
Күтілетін нәтижелер: Суреттер бойынша жаңа сабақтың тақырыбын айқындай алады, өз ойларын жинақы жеткізе алады, мәтінмен танысу нәтижесінде әрекеттерін іс жүзінде көрсете алады; оқушылар тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін өз дәрежесінде қолдана алады, табиғатты және оның байлықтарын қорғау – баршамыздың міндетіміз екенін ұғынады.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақ әдісі: СТО стратегиялары, сұрақ - жауап, оқулықпен, суретпен және тақтаның көмегімен жұмыс істеу арқылы пәнді игеру, пікір білдіру, тапсырмалар орындау және. т. б.
Пәнаралық байланыс: сурет, экология, әдебиет
Тапсырмалар: топтық, жұптық жұмыс түрлері, постер арқылы біржасушалылар , "көпжасушалылар" сөзіне толық сипаттама беру, жобаны қорғау;
Дерек көздері, құрал - жабдықтар: оқулық, маркерлер, интербелсенді тақта, бағалау парақтары, слайд материалдары, суреттер салатын парақтар, флипчарттар, стикерлер, әуенді музыка

Сабақтың өту барысы:
І. Ұйымдастыру
• оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
• оқушылардың сабақ құралдарын тексеру

Мотивациялық трениг (психологиялық ахуал) 5 минут
Балалар қолдарынан ұстап, шеңбер жасап тұрады. Мұғаліммен бірге өлең жолдарын қайталайды.
Қайырлы күн, жер ана,
Қайырлы күн, көк аспан
Қайырлы күн, балалар
Қайырлы күн, мұғалім
- Балалар сендер қолдарыңнан ұстап тұрғанда не сезіп тұрсыңдар? - Жылулық.
- ендеше осы жылуымызды, бір - бірімізге сыйлайық. (балалардың тілегі. Мен саған бақыт тілеймін).
Сыныпты топқа бөлу
(оқушыларға шелекте тұрған әр түрлі жемістерді беру арқылы 4 топқа бөлемін)
"Лимон", "Банан", "Алма", "Алмұрт" топтары
(Бағалау парақшасын оқушыларға беру 4 топқа)

ІІ Үй тапсырмасын тексеру
(Есік қағылады. Есіктен кірген мұғалім Тазша баладан сыныпқа келген хатты береді. Сол хатта берілген тапсырмаларды оқушылар орындайды)

Біржасушалыларға тән ерекшеліктерді белгілеп көрсетіңіздер:
Кері байланыс (Әр топ бір біріне сұрақтар қояды)

1-топ сұрақтары:
1. Қарапайымдылар типінің адам паразиттерін зерттейді? (протозоология)
2. Иесінің дене жамылғысының сыртында (тері, туктер) тіршілік етеді.(эктопаразит)
3. Паразит ұзақ уақыт сақталатын ағзаларды қалай атайды? (резервуар)

2-топ сұрақтары:
1. Көптеген паразиттердің таралуы үшін резервуарлардан басқа кімдер қажет?(таратушылар)
2. Эхинококкоз ауруын тудырушы паразит? (эхинококк)
3. Адамның паразиттік амебасын зерттеген ғалым? (гросс)

3-топ сұрақтары:
1. Иесінің ішкі мүшелерінде тіршілік ететін паразиттер?(эндопаразит)
2. Қарапайымдылар, гелминттер, насекомдар әсерінен пайда болатын аурулар? (инвазиялық)
3. Өздерінің өмірінің шамалы ғана уақытын иесінің денесінде өткізетін паразиттер? (уақытша паразит)

4-топ сұрақтары:
1. Әртүрлі микроағзалардың әсерінен пайда болатын аурулар?(инфекциялық)
2. Паразит жәндік лямблияны ең алғаш бауырдағы өт өзегінен тапқан украин дәрігері? (Лямбль Душан Федорович)
3. Амебаның ең жоғарғы шапшаңдығы?(сағатына 1 см)

("Бірге ойланайық!" бөлімі. Бұл бөлімде ой қозғайтын сұрақтар беріледі. Сол сұрақтар арқылы оқушылар өз ойларын айтады)
1. Мектептегі бор туралы не білесіз?
Жауабы:
Біз тақтаға жазып жүрген бор теңіз қарапайымдарының бақалшақтарынан құралған.
2. Қарапайымдар тұрып қалған суларда, топырақтың дымқыл қабатында да таралған, бірақ олар қайнаған суда тіршілік ете алмайды. Неге?
Жауабы: Қайнаған суда оттегі жоқ
3. Жасыл эвглена жарықта хлоропластта түзілген органикалық заттармен қоректенетіні белгілі. Қараңғыда жасыл эвглена тіршілігін дәл солай жалғастыра ала ма?
Жауабы: Жоқ. Ұзақ уақыт қараңғы жерде эвглена еріген органикалық заттармен қоректене бастайды.

Биология пәні мұғалімі: Қайрбулатова Г. Б.



Ұқсас жұмыстар

Эхинококкоз ауруының диагностикасы
Жануарлардың эхинококкозына қарсы ветеринариялық-санитариялық іс-шаралар
Қой эхинококкозының диагностикасы мен емеделуі
Тениуколды цистицеркоз кезіндегі сойыс өнімдерін ВСС және санитарлық бағалау
Эхинококкоз адамдар мен жануарлар арасында кең тараған ауру
Инвазиялық аурулар
Эхинококк құрттарының иттерде таралуы
Эхинококкоз сойыс өнімдерін ВСС және санитариялық бағалау
Ауданымызда жиі кездесетін паразит құрттар
Гельминттер, қарапайымдылар мен шақырылатын паразитарлық аурулар
Қазақстанның шығысындағы көгершіндердің паразитоздары және оларға қарсы шаралар
Аурудың негізгі себебі - туберкулез қоздырғышы (туберкулезді спондилит), кейбір жағдайларда, спондилит мерез, актиномикоз, стафилококк инфекцияларынан, Бехтерев ауруының салдарынан дамиды
Орман ағаштарының ауруын қоздырғыштар
 Қазақта Ауруын жасырған өледі дейтін мәтел бар
Паразит қарапайымдардың жіктелуі
Тіпті халық арасында жаман ауру деп аталып келе жатқан қатерлі ісік ауруына бірден - бір себепкер
Осыған орай 7 Балдырған санаториялық типтегі бөбекжай - балабақшасында тәрбие мен білім берумен қатар балаларды өкпе ауруына қарсы емдеу, олардың бойындағы туберкулез талшықтарын жою және оның алдын - алу шаралары жүргізіледі
Паразиттік тіршілік етуі
Безгек ауруын тудыратын қандай жәндік
Безгек паразиті