Жартастан өту жаттығуы

Алматы облысы, Кербұлақ ауданы,
Т. Құлыбеков атындағы орта мектеп,
мектепке дейінгі шағын орталығы
мектеп педагог - психологы
Бекбергенова Жанар Жақсыбайқызы

Қарым - қатынасты нығайтуға арналған тренинг - жаттығулар.
1. Сәлемдесу
2 Өрмекші торы жаттығуы
3. Ақ парақ жаттығуы
4. Жартастан өту жаттығуы
5. Ашулы шарлар жаттығуы
6. Сиқырлы қобдиша жаттығуы.

1. Сәлемдесу
Нұсқау: Оқушылар өздерін таныстыру барысында, өздерінің жеке қасиеттерімен таныстырып өту. Мысалы: Менің атым – Шыңғыс. Мен сурет салуды, күреске қатысқанды жақсы көрем.

2. Өрмекші торы оқушылармен еркін қарым - қатынас жасау мақсатында жүргізіледі.
Нұсқау: Қатысушылар шеңбер бойымен тұрады.. Ойынға барлығы қатысуы тиіс. Жіп кімнен ілініп басталса, сонымен аяқталып өрмек жиналу керек.
Жаттығу шарты: Топта бір - біріне әр кім 1 - ші өзінің айтар тілегін, қошеметін, жағымды қылықтарын білдіріп жіпті саусағына іледі, өрмек тоқылды. 2 - ші кері бағытта, бірақ сол ізбен достарының, адам бойына керек емес қажет емес қасиеттерін, қылықтарын айту. Өрмекті жиып шығады.

Рефлексия: Айтылған тілектер мен сынды қабылдаймыз ба? Сын орынды айтылды ма? Бұл жаттығудың мақсаты да сол, сын түзелмей, мін түзелмейді – дегендей, айтылған ескертпе, сындарды түзете білейік.

3. Ақ парақ жаттығуы
Мақсаты: ұжымда ауызбірлікпен жұмыс істеуге бағыттау.
Оқушыларды екі топқа бөліп, тапсырма беру. 1 – ші топқа қағазды жырту, ал 2 - ші топқа қағазды бірнеше жерінен тесу беріледі.
Нұсқау: берілген ақ парақтар бойынша, қандай жағдаяттарды немесе аңыздарды айтуға болады. Айтылатын ойды дәлелдеп беру керек.

Кері байланыс: Қағазды жыртқан және шұрқ тескен кезде қандай ойда болдыңыз?

4. Жартастан өту жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың өзара қарым - қатынасын бақылау.
Нұсқау: Оқушылардың барлығы бір қатарға тұрады. Олар жартастар болады. Ал, бір оқушы жүргінші болады. Ол осы жартастан ұстап, құламай өтуі қажет. Жартастарға көмектесуге болмайды, деген нұсқау беріледі.

Кері байланыс: Жартастан өту қиын болды ма?
Достарың жартас болып көмектеспей тұрғанда қандай күйде болдыңыздар?
Көмек көрсеткенде қандай сезімде болдыңыздар?

5. Ашулы шарлар жаттығуы
Мақсаты: бойдағы ашуды, агрессияны сыртқа шығару.
Нұсқау: Бірнеше шарды үрлеп, бір, екеуін жару. Бір, екі шардың желін жайлап шығару.

Кері байланыс: Не сезіндіңіздер? Не байқай алдыңыздар?

6. Сиқырлы қобдиша жаттығуы.
Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар – қағазға жазылған адамгершілік қасиеттер.
Жаттығу шарты: Қобдишадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды.

Рефлексия: сонымен, қоршаған орта да осы қасиетке сізді лайық деп таныса, жеке - жеке қошемет көрсетейік. Сыйлықтарыңыз құтты болсын!

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Іздестіру-құтқару жұмыстарын жүргізу
Үнді орта ғасыр өнері
Қауіпсіздік тәртібі мен қорғаныс шаралары
Үнді сәулеті
Әлем кереметтері
Туризмнің экстремалды түрінің дамуының алғышарттары
Негізінен жергілікті халықтың түсінігінде Маңғыстау аймағының киелі әулиелер қорымдарына келушілерге айтатыны
Психологиялық тренинг технологиясына кіріспе. Оқу-әдістемелік құрал
Абай шығармаларының жанры
Деңгейлік курстарда қолданатын психологиялық тренингтер жинағы
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
“Мүсін” жаттығуы
Студент мұғалімдік тәжірибеден өтуге келген сыныпта сыныпқа орыс тілі мен әдебиетінен сабақ беріп, өздері де мұғалімдік тәжірибеден өтіп жүрген екі студент қыз бар еді
Аурулардың өту кезеңдері
Ресей, Свердловск облысы Верхотурье қаласы
Қазақстанның Ресейге бодандыққа өтуінің барысы
Баспана жаттығуы
Сиқырлы қобдиша жаттығуы