Жаратылыстану пәндерінің көшбасшысы зияткерлік сайысы, ІІІ - кезең

Жаратылыстану пәндерінің көшбасшысы зияткерлік сайысы, ІІІ – кезең.
Мақсаты: зерделі, зияткер оқушыны анықтау, оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылықтарын арттыру, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, өз беттерінше ізденуге, жауапкершілікке, ұлтжанды болуға, зиянды нәрселерден аулақ болуға және де қоршаған ортаға жанашыр тұлғаны тәрбиелеу.

Сайыс барысы:
1. Ашылуы. Ән орындалады.
- Армысыздар, құрметті ұстаздар мен оқушылар! Бүгінгі Жаратылыстану пәндерінің көшбасшысы сайысының ІІІ - кезеңін тамашалауға қош келдіңіздер! Осыған дейінгі өткізілген көшбасшылар сайысында өздерінің білім – біліктілерін көрсетіп, жеңімпаз атанған оқушылар сайыстың ІІІ – кезеңінде өздерінің бақтарын сынамақшы. Сайысқа қатысушыларға сәттілік тілеймін. Олай болса ортаға сайыскерлерімізді шақырайын.(Сайыскерлер орындарына жайғасады)

2. Әділ – қазы алқасы таныстырылады.
3. Сайыс бөлімдері: І – бөлім.
1. Таныстыру. (әр жұп өздерін таныстырады; эмблемасы, ұраны.)
2. Іздеген жетер мұратқа. (белгілі бір тақырыпта слайд – презентация қорғау)
3. Химия пәнінің басқа пәндермен байланысы (постер қорғау)
4. Қызықты тәжірибелер (тәжірибелер топтамасы)

ІІ – бөлім.
1. Қаншалықты білемін? (тест сұрақтарына жауап беру)
2. Ұқсас сурет, сәйкес сөз (суреттер бойынша сөзді табу)
3. Мені толғандырған мәселе (ой толғау жазу)
4. Қорытынды.

І бөлім: 1. Таныстыру.
Әділ – қазылар бағаларын береді.
2. Іздеген жетер мұратқа.
Іздеген сирек болса да табады, іздемеген еш уақытта таппайды. Бальзак.
Әділ – қазылар бағаларын береді.
3. Химия пәнінің басқа пәндермен байланысы.
Химия – физика
Химия – математика
Химия – биология
Химия – география
Химия – қазақ тілі, әдебиеті
Химия – тарих
Химия - экология
Әділ – қазылар бағаларын береді.
4. Қызықты тәжірибелер.
Тәжірибе - табиғи құбылыстар мен танымдық қабілеттер арасын байланыстырушы. Д. И. Менделеев
Әділ – қазылар бағаларын береді.

ІІ бөлім: 1. Қаншалықты білемін? (Әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан)
Тест сұрақтары:
1 – оқушы, 3 – оқушы.
1. Химия нені зерттейді?
*А) затты
ә) денені
б) құбылысты
в) әлемді
2. Жер қыртысында көп тараған металдар:
А) мыс, темір
* ә) алюминий, темір
б) оттек, қалайы
в) алтын, күміс
3. Өзен құмының құрамына кіретін элемент:
А) алюминий
ә) кальций
б) натрий
*в) кремний
4. Металдар патшасы:
А) қалайы
ә) сынап
*б) алтын
в) қорғасын
5. Су астында шапалақ соғу неге қиын:
*А) су тығыздығы ауадан жоғары.
Ә) су мен ауа тығыздықтары тең
б) балықтар кедергі болады
в) адамға байланысты
6. Ең жеңіл және ең ауыр металл?
*А) жеңіл – литий, ауыр – осмий
ә) жеңіл – осмий, ауыр – литий
б) жеңіл – алтын, ауыр – күміс
в) жеңіл – күміс, ауыр – алтын
7. Бітпейтін мүмкіншілік заты . ХХ ғасыр ортасында кейбір елдерде құндылық бірлігі рөлін атқарып ақша орнына жүрді:
А) су
ә) бидай
* б) ас тұзы
в) мата
8. Бірінші дүниежүзілік соғыста химиялық қару ретінде пайдаланылған газ:
А) азот
* ә) хлор
б) фтор
в) гелий
9. Биологиялық катализаторлар:
А) гербицидтер
ә) нәруыздар
б) ақуыздар
* в) ферменттер
10. Бактерияларды жоятын қасиеті бар металл:
*А) күміс
ә) алтын
б) уран
в) платина



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптар бойынша оқушылардың жобаға қатысу үлесі
Химияны оқытуда стехиометриялық есептеулерді шығару дағдыларын қалыптастыру әдістемесі және оның тиімділігі
Кіріктірілген оқыту принциптері
Биологиялық білім берудің тұжырымдамасы
СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
Кәсіби бағдар беру әдістемесі
Мектептерде химияның жаратылыстану ғылымдарымен байланысын инновациялық оқыту
Химия мен ағылшын тілі пәндерімен кіріктіре оқыту
Мектеп кезеңі
Сабақ түрлерін биология сабақтарында қолдану
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақ халқының ХVІІІ ғасырдағы саяси жағдайы
XIXғ. аяғ – XXғ. бас. Францияда ІІІ республиканың саяси-әлеуметтік және экономикалық дамуы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Түркілер б.з V-XIII ғасырлары аралығында өмір сүрген.
Болашақ кезеңнің табыстарының есебі
Әлемдік социологияның дамуындағы классикалық кезең
Өндірістің қысқа мерзім кезеңіндегі шығындары
Қайта құрылымдаудың бірінші кезеңі