Оқушыларды адам бойындағы асыл қасиеттерді бағалай білуге, адамдармен қарым - қатынас жасау дағдыларын арттыру

6 - сынып оқушыларымен жүргізілетін жылдық тәрбие жұмыстарының жоспары

II. Мақсаты.
Білім мен тәрбие қашан да егіз ұғым. Білім алушы шәкірттеріміздің жан – жақты дамыған, ақыл – ойы жетік, рухани құндылықтарды қадірлей білетін, адамгершілік қасиеттермен қаруланған жеке тұлға қалыптастыру.
Мектептегі оқу – тәрбие жұмысының бала тәрбиесі мен оның жан – жақты дамуына отбасы мен жанұяның, мектептің ынтымақтастығын арттыра отырып, ата – аналарға, оқушыларға оқу – тәрбие үдерісінің мазмұны мен әдістемесін таныстыру.
Балаларға салауатты өмір салтының машықтарын сіңіру және насихаттауға байланысты нақты шараларды жүзеге асыру. Оқушыларды зиянды әдеттерден сақтандыру.
Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, экологиясы нашар аймақтармен таныстыру, жерге деген мейірім мен ықыласын, байлығы мен әсем табиғатын қорғай білу үйрету.
Оқушылардың шығармашылықпен ойлау қабілетін, санаткерлік және жалпы даму көрсеткіші негізінде тілін дамыту. Отаншылдыққа, ұлттық патриотизмге тәрбиелеу.
Оқушылардың экономикалық білім негіздерін толықтыру, ата – ананы құрметтеуге, олардың еңбегін бағалауға тәрбиелеу, Оқушыларды отбасы бюджетін үнемді, ұқыпты, дұрыс жұмсай білуге тәрбиелеу.
Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қасиеттерді айта отырып, оқушылардың әдеп әліппесі бойынша ықпал жасау.
Әдет – ғұрыпты сақтайтын, дәстүрді жалғастырушы қайырымды ұрпақ тәрбиелеу. Оқушыларды адам бойындағы асыл қасиеттерді бағалай білуге, адамдармен қарым – қатынас жасау дағдыларын арттыру.

III. Міндеттері
Отанымыздың тарихи құндылықтарын бағалау қабілеттілігін арттыру. Отандық қорғау - азаматтық борыш ұғымын қалыптастыру.
Адами іс - әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру, сыртқы келбет пен күнделікті тұрмыс тіршілік дағдыларын қалыптастыру.
Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын арттыру, қандайда бір көркем шығарма саласында өзінің бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру.
Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік сезімін қалыптастыру, жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып, табиғат үйлесімін қорғауға көзқарасты нығайту
Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру, өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде сезінуіне, ересек адам ретінде пікір айта алуына дағдыландыру.
Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін қалыптастыру, дене еңбегі, психологиялық, әлеуметтік және рухани саулық туралы түсінік қалыптастыру.
Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы білімдерін қалыптастыру, жасөспірімдерінің өзіне - өзі қызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын игере отырып көздеген мақсатына жетудегі шыдамдылықты қалыптастыру.
Шығармашылық жұмыстарда оқушы өзінің ойын білдіріп, қабылдаған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір - қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру
Әрбір оқушының өзін өзі бағалау, өзін - өзі реттеу, өзін - өзі іске асыру қабілетін дамыту, өзіне деген сенім қалыптастыру, өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір - қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру.
Кәсіби шығармашылық танымын кеңейту, мамандықты дұрыс таңдауға бағыт - бағдар беру және адам белгілі бір еңбек іс - әрекетіне нетіп, бір ізге түсуіне көмек беру.
Оқу процесінде алған білімдерін тереңірек жетілдіріп, жан – жақты дамыған, кешегіні білетін, бүгінгіні саралай алатын тұлға қалыптастыру.
6 - сынып оқушыларымен жүргізілетін жылдық тәрбие жұмыстарының жоспары. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Адамгершілік тәрбиесі ерекшеліктері
Өзін-өзі танудың ғылыми теориялық негіздері
Бастауыш мектепте өзін-өзі тану пәнін оқыту
Табиғатқа аялы қарым - қатынастарын дамыту
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың негіздері мен ерекшеліктері
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың ерекшеліктері
Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы мен дамуы
Бастауыш сыныптарда математика сабақтарында ойын технологиясын қолдану
Мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеу жолдарын анықтау
Адамгершілік-рухани білім беру және тәрбиелеу жөнінде халықаралық тәжірибе
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Ерте Палеолит адамдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Қазақ Жоңғар қатынастарының шиеленісуі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде