Оқушыларды орманды дала зонасының негізгі ерекшеліктерін айтып түсінік беру

Сабақтың тақырыбы: Орманды дала зонасы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды орманды дала зонасының негізгі ерекшеліктерін айтып түсінік беру. Қазақстанның орманды дала бойынша оқушыларға осы зонаның жер бедері мен климаты табиғат зоналарының қалыптасуына қалай әсер ететінін мағлұмат беру.
Дамытушылығы – оқушылардың ынтасын арттыру мақсатында қосымша материалдары пайдалануға дағдыландыру, сын тұрғысынан ойлауға жетелеу, картамен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру;
Тәрбиелік – экологиялық тәрбие беру, табиғатты қорғауға, тіл байлықтарын жетілдіруге баулу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, баяндау әдісі, ой қозғау, зерттеу, топпен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: биология, өлкетану, жаратылыстану
Сабақтың көрнекілері: Қазақстанның физикалық картасы, интербелсенді тақта, электронды оқулық, атлас, суреттер, кеппе шөптер, слайдтар



Ұқсас жұмыстар

Жалпы Физикалық география
Биология пәнін оқытуда жергілікті жер материалдарын пайдалану
Экологиялық тәрбие беру
Биология және экология пәндерін оқытуда жергілікті жер материалдарын пайдалану
Қазақстан топонимдері
География сабағында экологиялық тәрбие беру әдістемесі.
Рекреациялық география - жаратылыстану ғылымының бір саласы (5 сағат)
Торғай облысының өзені
Жаратылыстану пәндер цикылындағы экологиялық білім беру
Торғай үстіртінің физикалық –географиялық жағдайына толық сипаттама беріп, ондағы ұйымдастырлатын шаруашылық әрекеттерге талдау жасау
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу