Қандай әдемі балалар
Бақытты балалық шақ
Сәбилер тобының ертеңгілігі
жүргізуші Армысыздар! Құрметті қонақтар!
Армысыздар! Ұстаздар, ата - аналар!
Міне, бүгін өнер - білім көрсетіп,
Бүлдіршіндер сіздерді тамсандырар.
Жүргізуші: Көктемде тіршіліктің бәрі оянып, жан - жануарлар төлдеп, құстар келіп, балапан шығарады екен. Сендер қандай құстарды білесіңдер?
- Торғай, қарға, тауық.
Жүргізуші: Ия, тауық үй құсына жатады. Тауық не шығарады?
- Жұмыртқа шығарады.
Жүргізуші: Ендеше, "Алтын жұмыртқа" ертегісін еске түсірейікші.
Жүргізуші: Балалар ертегі не туралы екен?
- Алтын жұмыртқа туралы.
Жүргізуші: Онда тағы қандай кейіпкерлер бар?
- Ата, әже, тышқан, тауық
Жүргізуші: Ал енді осы ертегіні сахналап көрсетейікші.
Сахналау Алтын жұмыртқа
Жүргізуші: Балалар ал жұмыртқадан не шығады?
Балалардың жауаптары Балапан
Жүргізуші: Балалар, ендеше бір сәт балапандарға ұқсап қимыл жасайықшы.
( Шөжелер әніне қимыл би жасайды)
Жүргізуші: Балалар жұмыртқаның пішіні қандай?
- Пішіні сопақша
Жүргізуші: Түсі қандай?
- Түсі ақ.
Осы кезде тауықтың дауысы естіледі.
Жүргізуші: Балалар, тыңдаңдаршы ненің дауысы естіледі?
Топқа қыт - қыттап тауық кіреді.
Тауық: Қыт – қыт - қыт, сәлеметсіңдер ме, балалар! Қандай әдемі балалар!
Жүр - ші Балалар, бұл біздің ертегіміздегі тауық емес пе?
Тауық: Ия, менің көп жұмыртқаларымды тышқан жарып кетіпті, соны құрастыруға көмектесесіңдер ме?
- Ия, көмектесеміз.
Жүргізуші: Жұмыртқаны жина ойыны. Балалар сынып қалған жұмыртқаның бөліктерін тауып құрастырады.
Тауық: Рахмет, сендерге балалар! Мен қуанып қалдым.
Жүргізуші: Балалар, сендерге ана тауықта риза болып қалды, сендер өздеріңнің жақсы, ақылды балалар екендеріңді көрсеттіңдер, енді ана тауықпен бірге серуенге шығып Балапандар ойынын ойнайық.
Жүргізуші: Ауылда ата мен әжелерінде қошақандар бар ма? Балалар біз қошақан туралы өлең білеміз ғой. Қане бәріміз тұрып айтайықшы.
Ән Қошақаным қайда екен?
Жүргізуші: Біздің балалар жыл бойы жаттаған тақпақтарын айтып берсін. Тамашалаңыздар.
Мирас, Науан, Самир т. б
Бір кезде күн мен бұлт кіреді.
Күн:
Мен жарқырап төбеде
Нұрын төгіп тұрамын.
Шуақ шашып бәріне
Бала жанын ұғамын.
Бұлт:
Күн, күн, тоқтай тұр!
Сөзімен менің құлақ тұр.
Ішім толы суға,
Сусыз өмір бола ма?
– Ендеше мен бәріне керекпін, мен мықтымын!
Күн: Жоқ, мен мықтымын!
(Бұлт пен Күн дауласып, аяқтарын топылдайды)
Жүргізуші: Тынышталыңдар, дауласпаңдар! Балалар, Күн мен Бұлтты татуластыру үшін күн туралы әнін орындап берейік.
Жүргізуші: Ән Әрқашан күн сөнбесін
Күн мен бұлт қоштасып кетеді.
Ой қосылып ойыңа,
Бой қосылсын бойыңа.
Аман - есен жүрейік
Келер оқу жылына!
Жүргізуші: Міне, құрметті ата – аналар, кеше ғана бүлдіршін боп, өздеріңізге еркелеп отырған балаларыңыз өздерінің 1 жыл ішінде меңгерген білім, білік, өнер дағдыларын алдарыңызға салды. Ендігі сөз кезегі сіздерде.
Балалардың әрекеті
Бейнелеу өнерінің тарихы
Тренингтік сабақтарды тиімді ұйымдастыру әдістері
Балалар бақшасындағы жер учаскесінің маңызы
Мектепке дейінгі ұйымдарда жүргізілетін бейнелеу өнері және әдістемесі
Бейнелеу өнері және әдістемесі
Авторлық бағдарлама Сәлем мектеп – бұл мен
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
КӨРКЕМ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ МАЗМҰНЫ
Жеке тұлғаның рухани – адамгершілік қасиеттерінің дамуы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы