Әңгіме желісі бойынша балаларға сұрақ қою

Ашық оқу іс – әрекеті
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Ауылда ( Н. Қадырбаев)
Мақсаты: Әңгімені балаларға түсіндіру барысында сөздік қорларын, сөйлеу мәдениетін дамыту. Ауыл өмірі туралы мағлұматтар алады және оларды естерінде сақтайды. Үлкендерді сыйлай білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: суреттер, үй жануарлары, үй құстары аудио – әңгіме, проектор, компьютер.
Әдіс – тәсілдер: сұрақ – жауап, ассоциация әдісі әңгімелесу, триз әдісінің элементтері.
Сөздік жұмысы: қармақ, күбі, едәуір

Тәрбиешінің іс – әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері
Қайырлы күн, балалар!
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен.
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден!
Саламатсыздар ма апайлар?
- Балалар, қай уақытта жел тұрғанда жапырақтар ұшады, жерге төгіледі?
- Күз мезгілінде неше ай бар, аттарын атайықшы?
- Қазір қай айы?
- Бүгінгі ауа – райы қандай?
- Бір аптада неше күн бар?
- Бүгін аптаның қай күні?
- Жазғы демалысты қайда өткіздің?
- Ауыл сендерге несімен ұнайды?

- жақсы;
- келісемін;
- оқу іс – әрекет соңында толықтырамын.

Тыныштық сәті.
Барлығымыз көзімізді жұмамыз. Үнтаспадан дыбысты тыңдаймыз және көз алдымызға елестетеміз.
- Дала табиғаты қандай тамаша!
көзімізді ашамыз.
Балалар жаңа біз қандай дыбысты естідік?
Біздің көз алдымызға не елестеді?
Дәптермен жұмыс: Н. Қадырбаевтың
Ауылда әңгімесін аудио жазбадан тыңдату.
Сөздік жұмысы:
Қармақ – балық аулайтын құрал.
Күбі – май алатын ыдыс.
Едәуір – ұзақ, көп дегенді білдіреді.
Әңгіме желісі бойынша балаларға сұрақ қою.
- Бейбарыс пен Шолпан жазғы демалыстарын қайда өткізді?
- Бейбарыс кімнің қасында болды?
- Шолпан кімнің қасында болды?
- Шолпан әжесімен қайда барды?
- Шолпанның әжесі тамақты қайда пісірді?
- Шолпан қайда кетті?
- Бейбарыс ше?
Иллюстрация бойынша әңгімені толықтыр.



Ұқсас жұмыстар

Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Мәтінді қабылдауға оқушыларды психологиялық дайындау
Тренингтік сабақтарды тиімді ұйымдастыру әдістері
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Әдебиеттік оқу сабақтарында ертегілерді оқыту жолдары және Әдіс- тәсілдері
Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтінді қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстардың негізгі мәселелері
Психодрамма
Балабақшадағы драматизациялау іс-әрекетінің мәні»
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Тіл дамыту сабағында балалардың сөздік қорын проблемалық оқыту технологиясы арқылы дамыту
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Қан айналымының жалпы желісі.
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар
Күйлердің шығу тарихы туралы аңыз - әңгімелер
Ерекше талап қоюмен іс-жүргізу
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні