Ғұндардың тұрмысы, мәдениетіСілтеме
Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, "Қазақстан тарихы" оқулығы - 6 сынып, Ғаламтор материалдары
Ресурстар: Карта, интер тақта, ғаламтор материалдары, видео, слайд, жұмыс парағы, конверт
Жалпы мақсаты: Міндеттері 1 - қадам: Ғұндардың тұрмысы, мәдениетімен таныса отырып, оның маңызын, тарихта алатын орнын ашып көрсету:
2 - қадам: Бірлесе жұмыс жасауда, ойларын жинақтау, идеялар тарату, еркін жеткізу, жүйелеу, ортақ пікір қалыптастыру:
3 - қадам: Мәдени мұраларды құрметтеу, оның тарихи маңызын түсіну
Күтілетін нәтиже: Ғұндар тұрмысы және мәдениетінен жан - жақты түсінік алады: тың идеялар қалыптасады
Негізгі идеялар:
- оқушылар іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді: тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
- тақырыпты талдау арқылы мәдениеттің қоғамда алатын орнын анықтау
- оқушылардың оқу қажеттіліктерін анықтау.
Тапсырмалар: Миға шабуыл әдісі: топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау: тәтті сыйлықтар , топтарда бірін - бірі бағалау: Түрлі түсті шар , Блум жүйесі , сәйкестендіру тесті , тұжырымдамалық карта , рефлексия, Танымдылық ағашы
Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
топтың ережесін анықтау
топ мүшелерін сайлау
Өткен материалға шолу:
1 - топ
1. Ғұндар жорығының әлемдік тарихта алатын орны қандай?
2. Тәуелсіздік жолында сен өз еліңді қалай қорғар едің?
2 - топ
1. Хань әулетінің негізін қалаушы Лю - Банда ғұндардан жеңіліп?
2. Цынь патшалығы өзінің елін қорғау мақсатында Ұлы Қытай қорғанын салды, алайда бұл қорған ғұндардың шапқыншылығына төтеп бермеді, Сұрақ Егерде сіздер Хань аулеттінің орнында болсаңдар ғұндардан қалай қорғанар едіңіз?
3-топ
1 Чжи - чжи жаңа елдерді бағындырды, қай жерлерді жаулады?
2 Неге солтүстік ғұн мемлекеті, оңтүстігіндегі жерлерді қайтарып алмады?
Қорыту: жеке тапсырма: жазбаша жұмыс
Сәйкестендіру тесті
Тұсаукесер:
1. қоржындағы сыйлықтар : ой - қозғау сұрақтары
2. Көзге көрінетін айғақтар: Видео көру
Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс:
тұжырымдамалық карта сызу
ұжымдық іс - әрекетке бағыттау
І - топ: Ғұндар тұрмысы
ІІ - топ: Ғұндар мәдениеті
ІІІ - топ: ғұн мәдениеті қазақ мәдениетінің жалғасы
2 - қадам: топтарда бірін - бірі бағалау:
Түрлі түсті шар
3 - қадам: алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау:
шыңға шығу: Блум жүйесі
Өзін - өзі бағалау: тәтті сыйлық
Рефлексия:
Ғұн мәдениетінің жетістіктері тақырыбында эссе жазу
Тарих пәні мұғалімі Мұратаев Бекжан
Ғұндардың көшпелік мәдениеті
«Қазақстанның ежелгі дәуір тарихы» пәні бойынша практикалық (семинар) сабақтарына арналған оқу-әдістемелік нұсқау
Неолит дәуірінің археологиялық ескерткіштері
Әлкей Марғұлан
Ғұн мемлекетінің саяси жағдайы
Академик Әлкей Марғұлан
Ғұн тарихы XVIII ғасырдағы орыс және шетел ғалымдары еңбектерінде
КАЗАҚСТАН ЖЕРГНДЕГІ ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНА ДЕЙІНГІ МЕМЛЕКЕТТІК ҚҰРЫЛЫМДАР МЕН ОЛАРДЫҢ САЯСИҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАТЫНАСТАРЫ
Көшпелілер туралы түсінік
Андронов дәуірінің қоныстары мен тұрғын үйлері
Үй тұрмысы заттарынан құралған натюрморт А3 формата орындау (қарындаш, қағаз)
Ғундардың бір атауы
Көшпелілер тұрмысы
Үй - тұрмысына қатысты ырым - тыйымдарҮй тұрмысы
Ғұндардың тұрмысы
Ілияс Жансүгіров өлеңіҚазақ үйдің тұрмысыАқ үйге алты қанат келсем кіріп, Босаға, маңдайша мен табалдырық, Кереге алты жапсар, алпыс уық, Шаңырақ, күлдіреуіш оған жуық
Сондай ұлтымыздың өнер туындыларын оқушыларға мұражайлардан, кітаптардан көрсете отырып халқымыздың тұрмысымен түпсіз терең тарихымен таныстыру