Қызығушылығын ояту

Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушыларға рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу дағдысын қалыптастыру, есептер шығаруға үйрету.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
• Оқушылардың басым көпшілігі белсенді, топтық, жеке жұмыс жасай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Оқушылардың басым бөлігі есеп шығарып, топтық жұмыс жасай алады.
Кейбір оқушылар:
• Оқушылардың кейбірі жеке тапсырма жасай алады.
Басталуы 3 мин.
Оқушылармен амандасып, жоқ оқушыларды белгілеу. Оқушыларды топқа бөлу. Оң сандар, теріс сандар, модуль, рационал сандар.
Ортасы 5 мин.
Қызығушылығын ояту.
І топ (Оң сандар)
1. Оң сандар дегеніміз қандай сандар?
2. Координаталық түзу дегеніміз не?
ІІ топ (Теріс сандар)
1. Теріс сандар дегеніміз қандай сандар?
2. Қандай сандар бүтін сандар жиынын құрайды?
ІІІ топ (Модуль)
1. Қарама – қарсы сандар дегеніміз не?
2. а санның модулі дегеніміз не?
IV топ (Рационал сандар)
1. Рационал сандарды қалай салыстырамыз?
2. Қандай сандар рационал сандар жиынын құрайды?
Мағынаны ажырату.
Координаталық түзу бойында нүктелердің координаталары санақ басынан оң бағытта өсіп, теріс бағытта кемитіндігі белгілі.

№ 6 орта мектеп
Мұғалімнің есімі: Курташова Шолпан



Ұқсас жұмыстар

Педагогикалық практикадан есеп
Бастауыш сыныпта көркем шығарманың кейбір түрлерін оқыту
Бастауыш сыныптарда бейнелеу өнері сабағында оқушылардың көрнекілік арқылы қызығушылығын ояту және құзыреттіліктерін дамыту
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Оқушылардың танымдық белсенділігі дамуының деңгейлері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Шәкірт жүрегінде елбасына деген сүйіспеншілік сезімін ояту, құрметтеу
Көкейтесті мәселем:Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру мақсатында жаңа технология элементтерін қолдану
Қазіргі компьютерлік технологияларды оқып үйренуге және меңгеруге деген қызығушылығын ояту
Оқушылардың қызығушылығын ояту барысында қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру
Ойын технологиясын қолдану арқылы тарих сабағында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру
Қызығушылығын арттыру
Бағдарлау - мотивациялық кезең:Психологиялық дайындық:Білем деме, баламБілмейтінің көп шығарБұл дүниеде сірә, Бәрін білген жоқ шығарҚызығушылықты ояту:Көл еркесі қандай құс
Қызығушылықты ояту Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығын баяндау
Балалрдың тілге деген қызығушылығын арттыру