Аян жақсы оқушы

Сабақтың тақырыбы: Я я дыбысы мен әрпі (презентация)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Я я дыбысы мен әрпін таныстыру, дауысты және дауыссыз дыбыстардың ерекшеліктерін еске түсіру. Сауатты оқуға, жазуға дағдыландыру, ауызша, жазбаша байланыстырып сөйлеуге үйрету, көркем жазуға машықтандыру.
Дамытушылығы: Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, өзіндік көзқарасын жетілдіру, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ой тұжырымын жасауға дағдыландыру.
Тәрбиелілігі: Оқушылардың бойындағы рухани – адамгершілік қасиеттерін дамыту, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, кеспе әріптер, әліппе дәптері.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ұжымдық оқыту, ой қозғай, ой толғаныс
Сабақтың түрі: Жаңа материалды игеру сабағы, саяхат сабақ

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық бейімдеу
Қайырлы таң достым,
Қайырлы таң болсын.
Біздің алар бағамыз,
Кіл бестіктер болсын.
1 - слайд Орманға саяхат ауызша, қайталау жүргізу
Ой шақыру: Күн шұғыласы ойыны

Г - дыбысы қандай дыбыс?
Егіз сөзі қалай айтылып тұр?
Г дыбысы сөздің қай жерінде орналасқан?

2 - слайд Орманға аңдардың ізімен бару
Ақан сері мәтінін оқыту

3 - слайд Аңдарды таныстыру
1. Жұмбақ шешу
Далада жүреді шапқылап,
Керемет тым сақ құлақ.
Тек есектен басқада,
Оған ұқсар жоқ құлақ. Қоян

4 - слайд Яя дыбысының баспа, жазба әрпімен таныстыру, қосарлы дауысты дыбыс.
5 - слайд суретке сәйкес сызбаны тап.
Та - қи - я, си - я, пи - яз, а - яқ

6 - слайд Оқулықтың 95 – бетіндегі бағандағы сөздерді оқу.
7 - слайд. Суретпен жұмыс.
Ша - ян буынға бөлу, 5 - дыбыс, 4 - әріп.
Таяқ, пияз сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
2 тапсырма суретпен жұмыс Сөйлем құрастыру
Қоян секіреді. Қоян орманда мекендейді. Қоян қорқады.
Сергіту сәті.
1 - 2 - 3
Жинап алып күш.
Қолға қалам аламыз,
Әдемі етіп жазамыз.
8 - слайд Қай сөзді жоғалттым ойыны
Қанат ұя жасады. Ұясы әдемі болды. Аян жақсы оқушы.
9 - слайд Әдемі жазу да - өнер
Жазу дәптерінің бетіндегі Я әрпін жазу.
10 - слайд Қоянның алдынан түлкі шықты
Жоқ әріптерді тап ойыны
Қи... р, а... з, та... қ, а... қ.

ІҮ. Қорытындылау
Шығармашылық тапсырма. Суретті сөйлет
Құзар шыңның қиясы -
Қыран құстың ұясы.
Қорған болмас қоянға,
Қырдың қызыл миясы.

Ой толғаныс.
1. Я – дыбысы қандай дыбыс?
2. Қалай айтылады?
3. Буын сөз құрайды.
Оқушыларды мадақтау.



Ұқсас жұмыстар

Эпикалық жанр туралы түсінік
МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
МАТЕМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ АУЫЗША ЕСЕПТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Бастауыш сынып математика сабақтарында пайдаланатын оқыту əдістерін таңдау
Белгілі оқиғаға байланысты сурет бойынша мазмұндама және бір оқиғаға байланысты сюжетті суреттер бойынша мазмұндама
Қиын балалардың пайда болуы
Ойын технологиясы арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары мен ынталарын арттыру
Логикалық есептерді шешу
Қиын балаларды тәрбиелеудегі ұстанымдар
Қиын балалармен жұмыс
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Баянбай Хұсайынов
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны