Әріптік жұмбақтарТүсіндірме хатӘріптер жүйесі оқушының дыбысты айқын ажыратуына септігін тигізетін дыбыстар мен әріптер ретін құрайды
Әріптік жұмбақтар
Түсіндірме хат
Әріптер жүйесі оқушының дыбысты айқын ажыратуына септігін тигізетін дыбыстар мен әріптер ретін құрайды. Әліппе кезеңінде дыбыстық және әріптік жүйе игеріледі.
Оқушыға дыбыспен әріпті таныту, сауатты ажырата білуге үйрету, дыбыстық жүйені ауызша талдауға төсілдіру. Бұл құрал мектепалды даярлық және
1 - сынып ұстаздарына қолдануға өте тиімді. Әр сабақтың басында мұғалім әріптік жұмбақтарды жасырып отырса, оқушылардың есте сақтау және шапшаңдық қасиеттері молаяды. Әліпбиді үйренуде және қызығушылығын арттыруда бұл әдіс мол септігін тигізеді.
Щеткада бар,
Шегеде жоқ.
Ащыда бар,
Тәттіде жоқ.
(Щ)
Цементте бар,
Әкте жоқ.
Циркте бар,
Керікте жоқ.
(Ц)
Экранда бар,
Уранда жоқ.
Экскаваторда бар,
Кранда жоқ.
(Э)
Чемоданда бар,
Сөмкеде жоқ.
Чапаевта бар,
Ақтаевта жоқ.
(ч)
Лагерьде бар,
Бекетте жоқ.
Конькиде бар,
Шаңғыда жоқ.
(Ь)
Разъезде бар,
Пойызда жоқ.
Подъезде бар,
Үйлерде жоқ.
(Ъ)
Аюда бар,
Түлкіде жоқ.
Тышқанда бар,
Мысықта жоқ.
(А)
Раушанда бар,
Лалада жоқ.
Ринатта бар,
Алматта жоқ.
(Р)
Ойда бар,
Қыда жоқ.
Отта бар,
Суда жоқ.
(О)
Маралда бар,
Мұратта жоқ.
Оралда бар,
Таразда жоқ.
(Л)
Ашада бар,
Асада жоқ.
Шашта бар,
Қаста жоқ.
(Ш)
Сізде бар,
Бізде жоқ.
Сенде бар,
Менде жоқ.
(С)
Суда бар,
Балықта жоқ.
Тауықта бар,
Жемде жоқ.
(У)
Қыста бар,
Жазда жоқ.
Наурызда бар,
Сәуірде жоқ.
(Ы)
Данада бар,
Сарада жоқ.
Динада бар,
Ирада жоқ.
(Д)
Таста бар,
Құмда жоқ.
Тауда бар,
Бауда жоқ.
(Т)
Мысықта бар,
Тышқанда жоқ.
Маймылда бар,
Үкіде жоқ.
(М)
Нанда бар,
Майда жоқ.
Ұнда бар,
Шайда жоқ.
(Н)
Аңда бар,
Анада жоқ.
Таңда бар,
Табада жоқ.
(Ң)
Қарғада бар,
Көкекте бар.
Сырғада бар,
Моншақта жоқ.
(Ғ)
Әжемде бар,
Атам да жоқ.
Жеңгемде бар,
Ағамда жоқ.
(Ж)
Тілде бар,
Таста жоқ.
Тісте бар,
Көзде жоқ.
(І)
Әлиде бар,
Арманда жоқ.
Әселде бар,
Анарда жоқ.
(Ә)
Өрікте бар,
Анарда жоқ.
Өнерде бар,
Білімде жоқ. (Ө)
Бұлтта бар,
Айда жоқ.
Құлыпта бар,
Кілтте жоқ.
(Қ)
Күзде бар,
Жазда жоқ.
Кірпіде бар,
Қоңызда жоқ.
(К)
Ешкіде бар,
Лақта жоқ.
Елікте бар,
Бұғыда жоқ.
(Е)
Бірлікте бар,
Тірлікте жоқ.
Болжамда бар,
Айжанда жоқ.
(Б)
Инеде бар,
Жіпте жоқ.
Илеуіште бар,
Ұнда жоқ.
(И)
Айда бар,
Күнде жоқ.
Тайда бар,
Құлында жоқ.
(Й)
Аяқта бар,
Баста жоқ.
Таяқта бар,
Таста жоқ. (Я)
Жиюда бар,
Шашуда жоқ.
Оюда бар,
Кестеде жоқ. (Ю)
Хатта бар,
Кітапта жоқ.
Халатта бар,
Көйлекте жоқ.
(Х)
Вагонда бар,
Ұшақта жоқ.
Ваняда бар,
Саняда жоқ. (В)
Фермада бар,
Малда жоқ.
Формада бар,
Киімде жоқ.
(Ф)
Шахтёрде бар,
Қойшыда жоқ.
Монтёрде бар,
Малшыда жоқ. (Ё)
Газетте бар,
Журналда жоқ.
Гүлде бар,
Ағашта жоқ.
(Г)
Заңгерде бар,
Дәрігерде жоқ.
Ұстазда бар
Ғалымда жоқ. (З)
Ұлуда бар,
Жыланда жоқ.
Ұлда бар,
Қызда жоқ.
(Ұ)
Үлкенде бар,
Кішіде жоқ.
Үсенде бар,
Асанда жоқ.
(Ү)
Партада бар,
Тақтада жоқ.
Пілде бар,
Тілде жоқ.
(П)
Айдаһарда бар,
Жолбарыста жоқ.
Шаһарда бар
Әлемде жоқ. (Һ)
Щёткада бар,
Шегеде жоқ.
Ащыда бар,
Тәттіде жоқ.
(Щ)
Құрастырған
бастауыш сынып мұғалімі: Сактағанова А. К.
Әріптік жұмбақтар. жүктеу
Жұмбақтар жинағын. қарау
Бастауыш сыныпта сауат ашу әдістемесі
Графиканың қалыптасуы және дамуы
Сауат ашу методикасының ғылыми негіздері
Сөзді дыбыстық - әріптік талдауды оқытудың теориялық аспектілері
Қазақ тілінің фонетикасын оқыту
КӨРКЕМ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ МАЗМҰНЫ
Әріптерден сөз жасау
Көмекші мектеп бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысының ерекшеліктері
Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Сауат ашу - практикалық (семинар) сабақтар
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Салық жүйесi
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі