Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі 6 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Саяхаттан келгенде. Болжалдық сан есім
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Грамматикалық тақырыпты түсіндіру
Сұрақтары: қанша? Неше?
1.- дай,- дей, - тай,- тей, - лап,- леп, - дап,- деп, - тап,- теп, - лаған,- леген,- даған,- деген,
Мыс: жүздей, ондаған, мыңдап
2. шамалы, шақты, (аату септік) жуық, жақын (барыс септік)
Мыс: жүз шамалы, онға жуық
2. Төмендегі сөйлемдерден сан есімдерді тауып, олардың жасалу жолын анықтау.
Концертке екі жүздей адам жиналды. Ауылға дейін жүз елуге жуық километр. Сабақ тың аяқталуына бес минуттай қалды. Қалада үш жүз мыңға жақын тұрғын тұрады. Оның үйіндегі кітапханасында екі жүздей кітап бар. Мәжіліс залында алпыс - жетпістей адам жиналыпты. Ұшаққа жүз шақты адам кірді.
3. Лексикалық тақырып бойынша диалог құрап жазу
IV. Жаңа сабақты бекіту.
Төмендегі мәтіннен сан есімдерді теріп жазу:
Біреу есік қақты. Үйге екі досым келді: біреуі - Қанат, екіншісі - Мұрат. Сіңлім біреумен бірге кітапханаға кетіпті. Сенің үйіңе біреу келді ме? Менің бір ұлым бар. Екеуі де ұзын бойлы. Барлық жетеуі дүкенге кетті. Мұғалім төртеуіне рұқсат берді. Екіншісі – менің әжем.
V. Сабақты қорыту: пысықтау сұрақтарын қою:
- Сан есім дегеніміз не?
- Сан есімдер қалай топтарға бөлінеді?
- Есептік сан есімдерге мысал келтіріңдер.
- Реттік сан есім қалай жасалады?
- Жинақтық сан есімнің жұрнақтарын ата.
VІ. Сергіту сәті. Жұмбақтар шешу.
VІI. Үй тапсырмасын беру: ережені жаттау, алтау, жетеу сөздерін септеу
VIІI. Бағалау
Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау
Шетел тілі сабағына қойылатын негізгі талаптар
Әдебиет сабағында тіл дамыту жұмыстары
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу деңгейін анықтау жұмыстары
Қазақ тілі сабақтарында ережелерді ұғындырудың жолдары мен тәсілдері
Мектеп оқушыларындағы адами құндылықтарды қалыптастырудағы шет тілінің мүмкіндіктері
Әдебиет сабағында қазақ тілін дамыту ерекшеліктері
Орта мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі
Оқытудың дамытушылық және тәрбиелік сипаты туралы
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ПӘНІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ
2-сыныпта қазақ тілін оқыту барысында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Несиенің ақшаларының қажеттілігі мен маңызы
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту