Информатика 7 сыныпСабақтың тақырыбы
Информатика 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті, түрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті, түрлері. туралы толық мағлұмат беру.
Дамытушылығы: Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті, түрлері. туралы толық мағлұмат бере отырып, оқушылардың білім білік дағдыларын қалыптастыру, алған білімдерін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа адамгершілікке патриоттыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
- модель туралы түсініктерін толықтырады;
- нақты өмірден модельдердің мысалдарын келтіре алады;
- модель қасиеттерін анықтайды;
- модельдерді түрге ажырата біледі;
- компьютерлік модельдердің қызметін түсіндіре алады.
Сабақтың көрнекілігі: Модельдердің суреттері, ватман, А4 қағаздары, түрлі - түсті маркерлер, стикерлер, бағалау парақтары.
Сабақтың барысы:
1 - Қосымша:
Модель (фр. modе1е, ит. modе11о, лат. modulus - өлшем, үлгі) - бұл:
- нақты объектінің қарапайымдандырылған ұқсасы;
- заттың кішірейтілген ұлғайтылған түрдегі макеті;
- табиғат пен қоғамдағы қандай да бір процесстің құбылыстың бейнесі, сипаттамасы және схемасы;
- жұмыс істеуі анықталған параметрлер бойынша нақты объектінің жұмыс істеуіне ұқсас физикалық ақпараттық аналогы;
- анықталған шарттарда түпнұсқа объектінің бізді қызықтыратын қасиеттері мен сипаттамасын алмасыра алтын алмастырушы – объектісі;
- модельдеу мақсаты тұрғысынан оқып үйренетін объектінің құбылыстың кейбір нақты жақтарын бейнелейтің жаңа объект.
Барлық моделдердің көп бейнелігі негізінен үш топқа бөлінеді: - материалдық (табиғи) модельдеуші объектінің сыртқы түрін, құрылымын (кристал торлардың модельдері, глобус), жағдайын (самолеттің радио басқарылымды моделі) бейнелейтін кішірейтілген ұлғайтылған көшірмелері;
- бейнеленуші модельдер (геометриялық нүктелер, математикалық маятник, идеал газ, шексіздік);
- ақпараттық модельдер - модельденуші объектінің ақпаратты кодтау тілдерінің бірінде жазылған сипаттамасы (сөздік сипаттау, схемалар, сызбалар, картиналар, суреттер, ғылыми формулалар, бағдарламалар).
Ақпараттық модельдер: компьютерлік және компьютерлік емес болып бөлінеді.
Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті, түрлері жүктеу
Химия сабақтарында интерактивті оқыту технологиясы
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ Бастауышты оқытудың әдістемесі мен педагогикасы мамандығы үшін
Компьютердің программалық жабдықтары
Бастауыш мектепте информатиканы оқыту теориясы мен технологиясы оқу пәні ретінде
Графиктік редакторлар
Информатика оқыту әдістемесі туралы қысқаша мәлімет
Паскаль тіліндегі модульдер
5 сыныпта ақпараттық процесстерді оқыту әдістемесі
Информатика курсын оқыту құралдарының жүйесі
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
1946-1970 жылдардағы Қазақстанның қоғамдық-саяси және экономикалық жағдайы
Ер Шотан (1705-1786)
Жәнібек хан (1473-1480)
КАЗЫБЕК БИ 1667-1763
Орта мектептегі информатика оқулықтарына талдау