Бүгінгі сабақтың мақсатын түсіндіру

Қызылорда қаласы,
М. Мәметова атындағы Қызылорда гуманитарлық колледжі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Керимханкызы Актоты

Сабақтың тақырыбы: Билер сөзі – нақылдың көзі
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: шешендік сөздердің беретін тәрбиелік мәнін ұғындыру
2. Дамытушылық: жүйелі де тапқыр сөйлей білу қабілетін дамыту
3. Тәрбиелік: шешендікке, тапқырлыққа, ұтымды сөйлей білуге, әділдікке баулу
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: мәнерлеп оқу, іздендіру, топтастыру
Сабақтың көрнекілігі: Шешендік сөздер , Шешедік шиырлары ,
Үш би , түрлі слайдтар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу
2. Оқушыларды түгелдеу
3. Оқу құралдарын тексеру
4. Бүгінгі сабақтың мақсатын түсіндіру
5. Оқушыларды үш топқа бөлу:
І топ Төле би
ІІ топ Қазыбек би
ІІІ топ Әйтеке би
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Шешендік сөздер тақырыбы бойынша әр топ өздерінің аттарын қорғап шығады, яғни, өмір жолдарынан мәлімет беріп, шешендік толғауларын жатқа мәнерлеп айтады.
Өткен сабақты бекіту мақсатында сұрақтар қойылады:
1. Шешендік дегеніміз не?
2. Шешендік сөздердің өзіндік ерекшеліктерін ата.
3. Би сөзін қалай түсінесің?
ІІІ. Жаңа сабақ
а) Кіріспе
Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би
ә) Мағынаны тану
1. Мұғалім сөзі:
- Ауыздан - ауызға жеткен шешендік сөздерде қазақ елінің тыныштықты, ауызбіршілікті, ынтымақтықты, адалдықты қалайтыны көрінеді. Шешендік сөздерге тән қасиеттер шешендік, өжеттікпен қатар, әділдік ойдың айқындығы, білімділік және жүйелілік.
Шешендік сөздер бізге іріктеліп, сұрыпталып жеткен. Халық даналығынан туған асыл ойларды өсиет - насихат, нақыл түрінде жеткізе білген.
2. Кітаппен жұмыс
І топ Төле би
ІІ топ Қазыбек би
ІІІ топ Әйтеке би тақырыптарын өздері топтасып оқып, әр топ қалған екі топқа түсіндіріп береді. (рөлге бөліп оқиды, мәнерлеп оқиды)
ІV. Жаңа сабақты бекіту
Әр топ берілген тапсырмаларды мәтінді пайдаланбай орындап шығады.
V. Үйге тапсырма беру
І топқа Қарлығаш әулие
ІІ топқа Қаз дауысты Қазыбек
ІІІ топқа Алшын Әйтеке би тақырыбында ізденіп, ой - толғау жазып келу.
VІ. Білімді бағалау
Үш топтың бүгінгі сабаққа дайындығына сараптама жасап, әр оқушының жаубына сәйкес баға қойылады.
VІІ. Сабақты қорыту



Ұқсас жұмыстар

Сабақтың мақсатын анықтау
МӘТІНДІ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
БИОЛОГИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕРІ
Сабақтың түрлері және ұйымдастыру жолдары
Болашақ мұғалімдердің педагогикалық пәндерді меңгертудің кәзіргі жағдайы
Биологиядан білімді қорытындылау
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Модульдік оқыту технологиясының негізі - жеке тұлғаға
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Мақсатына жеткен жан
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында
Бүгінгі қала
Сабақтың міндеттері
Бүгінгі күз кешінде
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есі­гін ашқан бүлдіршін өзінің әй­бат Әліппесімен бірге Ел­ба­сымыздың осынау әкелік ме­йі­рім­ге толы ақ батасын арқалап алаң­сыз, білім атты үлкен өмір­дің табалдырығын именбей ат­тай­ды
Бүгінгі жас - ертеңгі маман
Бүгінгі ұрпаққа Ұлы Отан соғысындағы Кеңес Одағы мен оның халықтарының жеңісінің факторлары туралы айту парыз