Таза ауа - денсаулық кепілі Күннің жадысын жазу
Дүниетану
4 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Таза ауа - денсаулық кепілі
Мақсаты: ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру
Дамытушылығы: өз ойларын дұрыс жеткізе білу, байқампаз, іскерлігін, шығармашылық қабілетін дамыта отырып ықпал ету.
Тәрбиелігі: қоршаған ортаны таза ұстап, аялауға, өз денсаулықтарын күте білуге, еңбекқорлыққа тәрбиелей отырып, экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, табиғат суреті, парақшалар.
Сабақтың әдісі: топтық, жеке жұмыстар, ізденушілік.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбері:
Мұғалім: Соғылды тағы қоңырау,
Қош келдіңіздер сабаққа.
Оқушылар: Қол ұстасып бәріміз,
Жылылықты сезейік.
Шуақ шашқан күндей боп,
Күлімсіреп жүрейік.
ІІ. Қызығушылығын ояту.
- Суретте не көріп тұрмыз?
- Үйлер
- Шуақты күн
- таза бұлақ
- Жайқалып өскен теректер
- ойнап жүрген балалар т. с. с
Бір сөзбен айтқанда табиғат бейнесі.
Мұғалім: Иә, балалар. Ендеше осы суретке өзгеріс енгізсем.
Оқушылар: - Қала ортасына завод, фабрикалар ашуға болмайды. Бензинмен жүретін автокөліктерден көп мөлшерде улы газ бөлінеді.
- Ауа ластанады.
Мұғалім: - Қоршаған ортаға зияны бар ма?
- Ендеше осыдан шығу жолы бар ма?
Мұғалім: мағынаны ашу.
ІІІ. Жаңа сабақ
- Ендеше бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы: Таза ауа - денсаулық кепілі
Күннің жадысын жазу.
Бүгін біз ауаның денсаулыққа әсері көп екеніне тоқталамыз.
- Ауа бізге қажет пе?
- Неге?
- Ауасыз тіршілік жоқ.
Мәтінді түсіндіру.
Ауа туралы әңгімелеу.
Күкірт дегеніміз не?
Сен білесің бе?
Жер шарын жан - жағынан атмосфера деп аталатын ауа қабығы қоршап тұрады.
Ол жердің сыртқы қабығы.
Ауа - түрлі газдардың қосындысы.
IV. Оқулықпен жұмыс.
1. Тізбектей оқу
Сұраққа жауап алу
Ауаның бар екенін дәлелдеу.
Ой толғаныс.
Мен ауамын.........
↓
Сығылады
Иіссіз
Серпімді
Пішіні жоқ
Мөлдір, түссіз
Тыныс алу үшін
V. Дәптермен жұмыс.
Ауа құрамы оттегі өкпеге қанға ағзаға
Жадыраған күндейміз,
Жайнап өскен гүлдейміз
Тұнық таза ауамыз,
Сылдырлаған сумыз біз, тазамыз.
Венн диаграмма.
Ауру адам -------------------------- Дені сау адам
VІ. Үйге тапсырма, Таза ауа мазмұндау, шағын әңгіме жазу
VІІ. Сабақты қорытындылау. Бағалау
Биологияны оқытуда гигиеналық тәрбие жұмыстарын жүргізу
Биологияны оқытуда гигиеналық тәрбие беру
Салауатты өмір сүру сапасы
СТУДЕНТТЕР ГИГИЕНАСЫ
Мектеп жасына дейінгі балаларың креативті ойлауын дамыту ерекшеліктері
Психология және когнитивтік психология
Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастырудың педагогикалық негіздері
Университет гигиенасының міндеттері
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларын әр жас ерекшелік топтарда үйрету жолдары
Қазақ тілінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың педагогикалық негіздері
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
ТАУАСАРҰЛЫ ҚАЗЫБЕК
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Кәсіпорында тауарлық-материалдық қорлар есебінің ұйымдастырылуы
Гигиена-денсаулықты сақтау
XX ғасырда Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау саласының дамуы