Теңдік қалай құрылғанын түсіндіру

Сабақтың тақырыбы: 7 саны мен цифры
Сабақтың мақсаты:
1. 7 санының пайда болуын енгізу, 7 цифрын жазуды үйрету. Білім қорларын молайту.
2. Салыстыра білуге, таза, әдемі жазуға дағдыландыру. Оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру.
3. Тазалыққа, ұқыптылыққа, білім сүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, көрнекілік, ойын, т. б.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Көрнекілігі: Суреттер, кеспе сандар, қима қағаздар, үлестірмелі материалдар т. б.

Сабақ барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
- Сабаққа назарларын аудару;
- Тренинг өткізу Күлкі сыйлау .
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
Қайырлы күн деп айтамыз,
Бірге үйге қайтамыз.

II. Үй тапсырмасын тексеру.
Берілген есептерді шығарып, сандар қатарын жазып келгендерін тексеру;
0 - ден 6 - ға дейін тура және кері санап, өткен сабақтарды еске түсіру.
Ойын: Үйін тап

III. Жаңа сабақ.
Геометриялық пішіндер арқылы көпір құрастыру
1. Ауызша 6 санының пайда болуын, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 сандар қатары қайталанып, 6 - ны басқа сандармен салыстыру пысықталып, 7 санының пайда болуы, кестені пайдаланып 7 санының шығару. 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандар қатарын құрастыру, 7 - ні 6 - мен салыстыру.
Жазда шөпті шабар
Қыста тыныш табар
Шалғы бар әр үйде,
7 – ге ұқсас бәріде.
2. Оқулықпен жұмыс.
№1 Теңдік қалай құрылғанын түсіндіру. 6+1=7 7 - 1=6
Кесіндінің ұзындығын өлшеу 7см 7см 6см, 5см, 4см, 3см, 2см, 1см т. б.

№2 7 цифрының кітапта және дәптерде жазылу үлгісін көрсету. Суретке қарап 6 мен 7 - ні салыстырып, , 6
6 □
6 = □
□ + □=6
6 - □=□
3. Дәптермен жұмыс.
Әрбір оқушы өз бетімен орындау. Таяқшалардың суретін пайдалану арқылы қосындылар мен айырманың мәндерін дұрыс табу, 7 - ні басқа сандармен, 7 см - ді басқа ұзындықтармен салыстыру. 7 цифрын жазып жаттығу.
6+1=
7 - 1=
4 3
21
0 5см
5см



Ұқсас жұмыстар

Көлдің су деңгейінің ауытқуларын математикалық есептеулер арқылы модель жасап анықтау
Философиядағы таным және болмыс мәселесі
Анатомияны тірі адамда оқу әдістері
Массондық құпия қозғалыс
Талдаудың экономика-математикалық тәсілдері
Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
5-Лекция. Математикалық модельдеу және талдаудың экономика-математикалық тәсілдері
Қоғамда экстримизм мен терроризмге қарсы діни сананы қалыптастыру
Диалектика және метафизика
Жер дауы
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Балпан байдың қызына қалай құда түскендігі
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің