Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда логикалық есептер
Бүгінгі заман талабына сай оқытудың озық технологияларын ұтымды пайдалану, баланы қызықтыра отырып, білімді берік меңгертеді. Оқу әрекеттері арқылы ойын түрлерін пайдалану, бағдарламада анықталған білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, тиянақтау, бекіту немесе тексеру жұмыстарымен жүзеге асады.
Бастауыш сыныптардағы математика сабағында оқушылардың өзіндік қабілетін дамытуда ақпараттық коммуникативтік технологияны (АКТ) пайдалану.
Бүгінгі заман талабына сай оқытудың озық технологияларын ұтымды пайдалану, баланы қызықтыра отырып, білімді берік меңгертеді. Оқу әрекеттері арқылы ойын түрлерін пайдалану, бағдарламада анықталған білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, тиянақтау, бекіту немесе тексеру жұмыстарымен жүзеге асады.
Жаңа технологияны пайдалана отырып көптеген жетістіктерге жетуге болады. Біріншіден тақтаға жазылған әр түсті жазулар, суреттер оқушылар көңілін көтеріп сабаққа деген қызығушылығын арттырады. Оқушы өзін еркін ұстап, өз пікірін толық айта алады.
Қарапайым математикалық түсініктермен таныстыру барысында оқу үрдісін ұйымдастырудың негізгі түрі - ойын. Ойын – ұшқын, білімге құмарлық пен еліктеудің маздап жанар - оты. Ол арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыруға болады. Ойын ойната отырып өткен тапсырмаларды және жаңа тақырыпты шешуге болады.
Бүгінгі таңда математика пәндерінде өзімнің қолданылған жаңа технологияның түрлерін ортаға салып тәжірибе бөліскім келеді.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында сабақты психологиялық дайындықтан бастау қажет.
- Ес, зейін, қабылдау, ойлау қабілеттерінің негізі психологиялық механизмдері болып табылады.
- Сабаққа деген ынтасын көтеруге арналған қызығушылық есептер пайдалануға болады.
- Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда логикалық есептер.
– Есту қабілетін дамытатын тапсырмаларға математикалық диктанттар
- Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатымен ойын есептерін алуға болады
- Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, сондай - ақ оқушыларды икемділік пен шеберлік мақсатында пайдаланылады.
- Ойлау қабілеттерін жетілдіруде, шапшаңдыққа үйрету негізінде Жасырын санды тап ойынын ойнатуға болады.
Қорытындылай келе оқытудың ақпараттық технологиясы негізінде жүзеге асыру оқушының шығармашылық потенциалын дамытуға мүмкіндік береді. Өз бетімен танымдық және зерттеушілік қызметін меңгертеді, логикалық ойлау қабілетінің субъектілігінің алғы шартын қалыптастырады деп ойлаймын.
Математиканы оқыту барысында оқушының шығармашылық қабілетін дамыту
Орта буындағы мектеп оқушыларының логикалық ойлауының ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін дамыту жолдары
Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушыларды ойлауға үйрету дағдылары
Математиканы оқыту барасында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың негіздері
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту мәселелері
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту
Бастауыш мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері. Логикалық есептерді шығару барысында оқушыларды ойлауға үйрету жолдары
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ