Пішіндер патшайымы
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Баутин ауылы, "Ақбота" балабақшасының тәрбиешісі
Амирова Гульмира Догдырбаевна
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті:
Математика
Тақырыбы: Ғажайып пішіндер
Мақсаты: Балаларға геометриялық пішіндерді олардың түстері туралы түсініктерін бекіту. Санамақтар айтқызу арқылы сан туралы ұғымдарын қалыптастыру. Сандарды тура және кері санау, дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Әңгімелесу, түсіндіру, үйрету, көрсету, ойын, сұрақ - жауап, сергіту сәті қорытындылау.
Көрнекілік - құрал: Слайд, сурет, сандар, үлестірмелі пішіндер.
Жаңа сөз: Патшайым, күлдірген.
Тәрбиешінің іс - әрекеті
- Балалар бүгін бізде ерекше күн.
- Ең алдымен келген қонақтармен амандасайық.
Шаттық шеңбер:
Қолды көкке созайық,
Азайтайық, қосайық.
Сан есептің сарайын,
Кәне бірге ашайық.
- Бүгін біздің ұйымдастырылған
оқу іс - әрекетіміз математика деп аталады.
- Тақырыбы: Ғажайып пішіндер
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілі неше айдан тұрады?
- Қане, күз мезгілінің ай аттары қалай аталады?
- Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
- Өте жақсы.
- Балалар бізге дыбыстық хабарлама келіпті.
- Бұл кімнен болды екен а!
- Электронды поштаны ашып көрейік.
- Электронды пошта ашылады.
- Пішіндер патшайымы:
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
- Мен пішіндер патшайыммын.
Бүгін Айгөлек балабақшасында
Шерқала тобында ашық оқу іс - әрекеті өткелі жатыр. Менің сендерге берер тапсырмаларым бар.
Сендердің білімдеріңді, ой ұшқырлықтарыңды білейін деп күлдіргеннен тапсырмамды
беріп жіберемін. Жақсы орындаған балаларға мадақтау қағазым бар.
Сендерге сәттілік тілеймін!
- Балалар біздің тобымызға күлдірген келе жатыр.
Патшайымның тапсырмасы бойынша.
- Есік қағылады.
- Күлдірген топқа кіреді.
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
- Мен күлдіргенмін, бүгін сендерге ашық оқу іс - әрекеті өткелі жатыр екен. Топтарың қандай әдемі.
- Мен пішіндер патшайымының тапсырмасын ала келдім. Тәрбиеші апайларыңа тапсырайын.
- Ал мен бақылап отырайын.
- Күлдірген біздің балалар білімді және ақылды.
Ауа толтырылған шардың лентасында сұрақтар байланған. Балалар шарды алып, түсін атап, сұрағы бар тапсырманы апайларына береді.
1 - тапсырма.
Пішіндер туралы жұмбақтар.
Атына сай балалар,
Үш бұрыш, үш жағы бар.
Ол пішінді кім табар?
- Дұрыс айтасыңдар балалар, бұл үшбұрыш. Алдарындағы пішіндердің ішінде үшбұрышты көрсетіңдерші және түсін айтамыз.
(Балалар көрсетеді түсін айтады)
- Үшбұрыш неге ұқсайды екен?
- Дұрыс айтасыңдар, балалар келесі жұмбақты жасырайын.
- Төрт бұрышы бар, төрт қабырғасы бар.
Бұл қай пішін?
- Ия, дұрыс. Төрт бұрыш неге ұқсайды екен?
- Алдарындағы пішіндерден төртбұрышты көрсетіңдерші, түстерін айтыңдар.
- Тағы бір жұмбақты жасырайын
Допқа өзі ұқсайтын,
Ерекше бір пішін бар.
Атын оның атаңдар?
- Өте жақсы
- Дөңгелек неге ұқсайды?
- Өте жақсы балалар.
Ал, енді алдарындағы пішіндердің, ішінен дөңгелекті көрсетіңдерші, түстерін айтамыз.
- Өте жақсы, жарайсыңдар!
2 - тапсырма.
Тура және кері санау.
- Балалар біз санап білеміз бе?
- Қане олай болсақ санайықшы.
- Ал, енді осы сандарды кері санайық
3 - тапсырма.
- Ал енді балалар біздер санамақ білеміз бе? Қане кім айтады.
Сергіту сәті.
Бойды сергек тік ұста
Емін еркін тыныста
Деміңді ішке тез алда
Оң қолыңды соз алға
Қол ұшына қарада
Үш бұрыш сыз ауада
Сол қолың да бос тұрмасын
Шеңбер жасап тынбасын.
4 - тапсырма.
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Заттың пішінін анықтау
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін оқытудағы жалпы дидактикалық принциптер
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Құрылыстағы математика
АРАЛ - КАСПИЙ САРМАТТАРЫНЫҢ МАТЕРИАЛДЫҚ МӘДЕНИЕТІ
Патшайым Анна кемесі туралы
Музыка сабағында заманауи технологияларды пайдалану
Қазақстан аумағының бедер пішіндерін алғашқы рет зерттеген ғалымдар
Геометриялық пішіндерді орын орнына орналастыру
Мынау қандай пішіндер
Балаларға геометриялық пішіндер орналасқан суреттерді тарату
Әртүрлі пішіндерді пайдаланып оқушыларды топтарға бөлу
Геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту
Геометриялық пішіндерден құрастыр
Қағаз бетіне түрлі пішіндерден заттың дайын суретін құрастыра білуге үйрету
Пішіндер қай жағында
Геометриялық пішіндерді пайдаланып мысықты құрастырып, суреттерді салыстыра білуге үйрету