Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару

Ашық сабақ
Математика

Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.
Дамытушылығы: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты жауап
беруді талап ету.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: Пысықтау, ребус шешу, сұрақ - жауап, интерактивті.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды сабаққа дайындау:
Психологиялық дайындық
Терең ғылым сананың
Тегі деп ой салатын
Өте жақсы оқимыз,
Математика сабағын - дей отырып сабағымызды бастаймыз.
- Балалар бүгін біз математика бойынша дәстүрлі емес саяхат сабағын өткіземіз.
Яғни сабағымызда ауылдарды аралап, саяхат жасаймыз.
- Балалар біздің селомыз қалай аталады?
- Дамбы
- Біз қалаға бару үшін аялдамаға шығып көлік күтеміз?
- Ол көлік Дамбы селосынан бастау алып шығады. Дамбыдан Балықшыға жету үшін автобусқа отырамыз. Яғни біздің жүргізушімізбен әр аялдамаға жетуіміз керек. Бірақ автобус жүргізушісі бізге мынандай шарт қойып отыр: үйге берілген тапсырманы орындағандар ғана автобусқа отырады - дейді.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№5
Шарты: Дана - 9рет
Майра -? 3 рет кем
Шешуі: 9 - 3=6
Жауабы: Майра - 6рет.
- Барлығымыз тапсырманы орындадық па?
- Олай болса балалар, сендерге сәттілік.
Амангелді аялдамасына жету үшін тағыда мына тапсырманы орындап жіберейік. Яғни әрбір нұсқа бойынша берілген сандарды қосу арқылы қосылғыштардың мәнін табамыз.
- Қосылғыштардың мәнін табу арқылы қандай сөз шықты. Оқып жіберейік?
- Өткенді пысықтау
- Олай болса дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің жадын, тақырыбымыз Өткенді пысықтау жазайық.

ІІІ. Оқулықпен жұмыс. №2
а) --------------------------------------------ә)
Шарты: Барлығы – 11 о ----------- Шарты: Қосалқы – 5 о?
Негізгі – 6 о --------------------------- Негізгі - 6
Қосалқы -?
Шешуі: 11 – 6 =5 --------------------- Шешуі: 5 + 6 = 11
Жауабы: Қосалқы – 5о ------------- Жауабы: Барлығы – 11 о

- ауылымыз қандай ауыл:
- Құрманғазы
- Яғни Құрманғазы аялдамасына жетейік
Математикалық диктант
• 9 бен 3 сандарының қосындысы
• 9 бен 5 сандарының айырмасы
• 8 бен 8 сандарының қосындысы
• 60 пен 10 сандарының айырмасы
• 5 пен 5 сандарының қосындысы
• 9 пен 6 сандарының қосындысы
• 18 пен 9 сандарының айырмасы

ІV Қызылбалық аялдамасына жетейік.
Енді келесі оқулығымыздағы тапсырманы жалғастырайық.

V Сергіту сәті

VІ Жаңаталап аялдамасына жетейік.
№4
Аулада 12 бала ойнап жүр. Оның ұлдар, ал қалғандары – қыз балалар. Неше қыз бала ойнап жүр?

VI Зарослый аялдамасына жетейік
№6 Салыстыр
9 * 12 – 5
6 + 9 * 3 + 7
17 – 8 * 9 + 6
14 – 8 * 16 – 7
14 – 8 * 12 – 5
13 – 4 * 11 – 2
6 + 8 * 7 + 9
18 – 8 * 15 – 5
7 + 8 * 8 + 8

VII Көкарна аялдамасына жетейік.
Суреттегі үшбұрышты табу

VII Балықшы аялдамасына жетейік
Ребусты шешу

Сабақты қорытындылау
Тізбек мысалдарды шешу.
+5 +3 +2
- 4 - 2 - 5

Қорытынды:
Біздер бүгін баламыз,
Өсіп алға барамыз.
2030 жылдары
Бізде азамат боламыз.

Біздің міндетіміз: оқу, білім алу, еңбек ету, тәртіпті, адал болу.
Үйге тапсырма
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Әріпті өрнектерді оқыту
Компьютерде өтілетін сабақ
Мұғалімнің және оқушылардың компьютерлері. Оқытудың компьютерлік технологиясы
Компьютерлік сабақтардың түрлері
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру әдістерінің теориялық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру және тексеру әдістері
Физика пәнін оқыту әдістемелерінің негізі
Бірінші сынып оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыдыларын қалыптастыру жолдары
Сатылай кешенді талдау технологиясына анықтама
Шағын комплектілі мектепте математиканы оқытудағы өзбетінше жұмыстың түрлері
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі