Мынау сиырдың суреті

Білім саласы: Қатынас
Бөлім: Тіл дамыту
Тақырыбы: Үй жануарлары
Сабақтың мақсаты: Үй жануарлары туралы түсінік беру, білімдерін тиянақтау, төлдерімен таныстыру, оларға деген сүйіспеншілігін қалыптастыру. Төрт түліктің адамға пайдасы, үлкендердің көмегі, жануарлардың бір - бірінен ерекшелігі, ұқсастығы, айырмашылығы туралы әңгімелесу. Сөздік қорын дамыту, сипаттап байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Қолдарын жаттықтыра отырып, шөптің бейнесін салу, қарындашты дұрыс ұстауын қадағалау, суретке деген қызығушылығын арттыру. Сүйіспеншілігін баулу.
Сабақтың көрнекілік құралдары: Үй жануарларының және олардың төлдерінің суреттері, ойыншықтар, ақ қағаз, фломастерлер, қылқалам, су сүрткіштер.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Әңгімелесу, көрсету, түсіндіру. Жануарлар туралы өлең, тақпақ, мақал - мәтел айту, жаттау, жұмбақ шешу.
Сабақтың барысы: Балалар бүгін біздің сабаққа қонақтар келді, қане амандасып қояйық.
Балалар: Сәлеметсіздер ме?
Тәрбиеші: Балалар сабақты бастамас бұрын денемізді жаттықтырып алайық.
Тәрбиешінің көрсетуі бойынша Таңғы жиын.
Тәрбиеші: - Балалар бүгінгі сабақта үй жануарлары туралы әңгімелесеміз, қане тақтаға қараңдаршы ненің суретін көріп отырсыңдар, бұл төрт түлік малдардың суреттері. Мынау ненің суреті?
Балалар: Мынау сиырдың суреті.
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар. Ал сиырдың төлін қалай атайсыңдар?
Балалар: Сиырдың төлі бұзау.
Тәрбиеші: Дұрыс бұлар қалай дыбыс шығарады?
Балалар: Мө - мө - мө деген дыбысы бар. Ол мөңірейді.
Тәрбиеші: Сиыр бізге не береді?
Балалар: Сиыр сүт береді. Сиырдың сүтін ішіп, етін жейміз, терісінен киім тігіледі.
Тәрбиеші: Сүттен не жасаймыз?
Балалар: Айран, құрт жасаймыз.
Тәрбиеші: Сиыр не жейді?
Балалар: Сиыр шөп, жем жейді, су ішеді.
Тәрбиеші: Сиырды қалай шақырамыз?
Балалар: Аухау, аухау деп шақырады (хормен айтады).
Тәрбиеші: Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар?
Балалар: Қойдың суретін көріп тұрмыз.
Тәрбиеші: Қой қалай дыбыстайды?
Балалар: Қой маңырайды, мә, мә, мә, мә деді.
Тәрбиеші: Ал қойдың төлін қалай атайсыңдар?
Балалар: Қозы, қошақан, деп атаймыз.
Тәрбиеші: Балалар мына суретте не көріп тұрсыңдар?
Балалар: Ешкінің суретін көріп тұрмыз.
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар, басында несі бар?



Ұқсас жұмыстар

Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Сабақтың көрнекілігі
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Қазақ ауыз әдебиеті - қазақ әдебиетінің түп тамыры
Халық ойындар теориясы мен проблемасының педагогикалық, психологиялық, әдістемелік әдебиеттерде зерттелуі
Сөйлеу тілін түсінуін дамыту
Тұлпар мен ту
Сәбилік шақтағы балалардың дербес әрекетіне басшылық жасаудың әдістемелері
Сөз тудырудағы грамматикалық қателер
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Сөз жоқ, мынау сол қыздың бет пішіні
Суретін салу
Төрде қызылмен қоршаған Ленин суреті
Бәрі мынау сыбызғының қасиеті
Екі көзім Пушкин суретінде
Біз бетіне тұтас жапырақ пен гүлдің суреті және әр түрлі оюлар салынған, өзі әбден қарайып кеткен баяғының кәдімгі екі кебежесін көріп пе едіңіз
Мынауыңыз бата ғой десті отырғандардың кейбірі
Ертеде мынау, төмен жақта бір биік тау болыпты
Гипстен жасалған розетканың суреті артында қыртысты мата бар және алмадан тұратын натюрморт