Тілдік мақсат
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сұлтамахмұт Торайғыров. Арыстан мен Тышқан
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу; Мысалдағы негізгі ойды ашу
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды
оқушылардың басым бөлігі: мысалдағы түйінді ойды ашып, адам бойындағы мінез құлықтарды ашады.
кейбір оқушылар: Мысалды рөлге бөліп сахналайды, ары қарай жалғастырады.
Тілдік мақсат: Оқушылар:
мәтінді оқи алады; жаңа сөздерді анықтап, сөздік қорын молайтады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: сай - пана, сейіл құру, зиян, азат
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Жаңа сөздердің мағынасын түсіну Сіз неліктен екенін айта аласыз ба?
Бұл сөздер неге қатысты берілген?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Мысалдан не түйгенін жазады
Арыстан – лев – lion
Тышқан - мышь - mouse
Жетістік критерийлері мәтінді мәнерлеп, түсініп оқи алды; мысалдағы түйінді ойды аша алды.
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік.
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік.
ІІ. Топқа бөлініп, сынып ережесін еске түсіру
Ертегі, аңыз, мысал, жұмбақ
ІІІ. Үй жұмысын тексеру
Түрлі түсті хат қалта әдісі
1. Ара мен Шыбын атты мысал – өлеңнен не түйдің?
2. Мысалдағы Араны сипатта
3. Мысалдағы Шыбынның үйін, жататын жерін көзіңе елестетіп, суреттеп айтып бер
4. Мысалдағы қонақ күту жайы туралы не айтасың?
Сәйкесін тап ойыны
ІҮ. Миға шабуыл
Ізде, тап! ойыны
Ааааьитпрнерапенаиыдщешнцрапдщйыеееыамиарыстанииипрноллюжэфнменрапнемвпвекртышқаниюжибляжфоегерахйщшлартмисяч
Қандай сөздер шықты?
Сабақтың ортасы
Сабақ мақсатын айту
Оқулықпен жұмыс
Автор туралы мәлімет
- С. Торайғыров (1893 - 1920) қазіргі Павлодар облысы, Баянауыл аулында дүниеге келген. Қазақ әдебиетінің аса көрнекті өкілі, ақын, жазушы, әрі педагог. Жастарды оқуға үндеген Неге жасаймын , Шәкірт ойы , т. б. өлеңдердің, Қамар сұлу , т. б. көркем шығармалардың иесі.
Мысалды өз бетінше оқып шығу. Түсінбеген сөздер мен сөз тіркестерін түртіп алу
Сөздік гол ойыны (көркем сөздерді меңгеру):
Сөздік гол
Ойлан, жұптас, талқыла әдісі
1. Мәтінді сатылай кешенді талдау
2. Рөлдік ойын
Мысалды ары қарай жалғастырып, сахналап көрсетеді
3. Венн диаграммасы
4. Акроним әдісі
Кері байланыс
Алақан, үш саусақ, жұдырық
Сабақты қорыту
Менің түйгенім... мысалдан қандай ой түйгеніңді жаз.
Қызылорда облысы,
Қармақшы ауданы, Төребай би ауылы ауылы
Мұғалімнің аты жөні: Жұматаева Айжан Айдарбайқызы
Арыстан мен тышқан. жүктеу
Оңтүстік Қазақстанның университет жастарының тіл қолдануы мен дамуын талдау
Терминдерді когнитивтік лингвистика тұрғысынан зерттеу
Қазақша сөйлеу дағдыларды қалыптастыруға тән ерекшеліктер
Лингвомәдениеттану ғылым саласы ретінде мақсаты мен міндеттері
Орыстілді оқушылардың сөйлесу әрекетін дамыта оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
Мәдени тілдік құзыреттілік
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖЕДЕЛДЕТЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын Сатылай кешенді оқыту технологиясы арқылы қалыптастыру
Балалар әдебиетінің үлгілері
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚАТЫСЫМДЫҚ ТАПСЫРМАЛАР
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Тілдік қатынас
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Бюджеттің мақсаттары және қағидаттары
Адамдардың тұтынысын қанағаттандыру Мақсаттар