Сабаққа қатысқан оқушыларға бағалауды түсіндіріп өту

Сабақтың мақсаты: а) Білімділігі: 1, 10 көлеміндегі санға 4 - ті қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру.
ә) Дамытушылығы: Ойын ойнау арқылы оқушылардың ойлау, танымдық қабілеттерін дамыту.
б) Тәрбиелілігі: Мақсатына жетуге ұмтылдыру, ұқыптылыққа, тапқырлыққа ізденімпаздыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойындар сайыс.
Сабақтың түрі: ойын, сайыс, аралас сабақ.
Көрнекілігі: үлестірмелі карточка, магнитті сандар, әртүрлі фигуралар, суреттер.

Сабақтың барысы: 1. ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық:
Аппақ, аппақ, далада,
Қыс мезгілі тамаша.
Ойлауменен есеп шешіп,
Серпілейік жаңаша.
Сабаққа қатысқан оқушыларға бағалауды түсіндіріп өту.

2. үй тапсырмасын сұрау: өрнектерді салыстыру.
2+4*6 - 1
5+1*9 - 2
3+5*10 - 2
4+3*9 - 3
4 - 1*2+3
8 - 0*1+7
3. ай тапсырмасын бекіту: (үлестірмелі карточка арқылы)
3+1
4 - 1
3+3
6 - 3
Балалар біз санамай айтып білеміз бе? (Ия) Ендеше мына сандарды санамақ айтып өсу ретімен орналастырсақ, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шықпақ.
Санамақтар айту. 1 саны: Достар мені бір дейді,
Қарайды да бүйдейді.
Мұқтажсың қол, аяққа,
Ұқсап тұрсың таяққа.
2 саны: Мен екімін балалар,
Алаңғасар жалқаудың
Алатыны екілік
Басын шайқап өкініп.
3 саны: Мен ғой үштің таңбасы,
Зейін қойып тыңдашы,
Шідерлі аттай тұсалап
Жүр біреулер үш алып.
5 саны: Әр қолыңды бес саусақ,
Жетпейді оған еш саусақ,
Бір мен екі алмаңдар
үшке алданып қалмаңдар.
- Балалар, байқадыңдар ма, қандай сан жоқ?
- 4 саны жоқ.
– Ендеше, 4 санын шақырайық.
4 саны: Достарым мені төрт дейді
Беске бірім жетпейді
қуанады анасы
Төрт алғанда баласы.
– Қош, балалар, сандарды орналастырайық.
Орныңды тап!
- Балалар, көрдіңдер ме, 4 саны 3 санынан кейін, 5 санының алдында тұрады.
4. Жаңа сабақ: 4 санын қосу және азайту.
Бүгінгі сабақта 4санына байланысты өз білгендерімізді айта кетейік:
4

бұрыш
мезгіл
түлік
тұс

4 санының құрамын еске түсіру.
4 санын қосу және азайту тәсілдерін түсіндіру.
Балалар, біз бүгінгі математика сабағымызды 3 топқа бөлу арқылы өткіземіз. Біз бәріміз сайысты ұнатамыз солай ма? Ендеше алғырлар тобы, білгіштер тобы, тапқырлар тобы болып 3 топқа бөлінеміз. Сайысымызда қызықты есептер, ойындар, тапсырмалар орындаймыз.

Дәптермен жұмыс:
Қолға ғалам аламыз,
Әдемі етіп жазамыз.
Жалқаулықты біз тастап,
Жақсы бала боламыз.

а) Көркем жазу. 4 4 4 4 4 4 4
№1 тапсырма: Домино тастарындағы нүктелерді санай отырып өрнектер жазу:
4+4=8
5+4=9
6+4=10
8 - 4=4
9 - 4=5
10 - 4=6
Сергіту сә ті: Оң қолымда бес саусақ
Сол қолымда бес саусақ.
Беске бесті қосқанда,
Болады екен он саусақ.

Кел ойнайық! ойынын ойнау. а) Балықтарды аквариумға орналастыру;
ә) Кім жылдам? ойыны.
Сайысты әрі қарай орындаймыз.
№2 тапсырма: Сандар қатарының көмегімен есептеу тәсілі:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
4+4=8
8 - 4=4
2+4=6
6 - 4=2
Оқулықпен жұмыс:
Сайысымызды әрі қарай жалғастыру.
№3, 5 тапсырмаларды орындау (ауызша) Миға шабуыл. Математикалық жұмбақ есептер:
6 алманың үшеуін
Досың сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады
(6 - 3=3)

Алма ағашта 4 алма,
Қандай тәтті, десе алма
Төртеуін де жеп қойсам,
Қалады онда неше алма?
(4 - 4=0)

Табақта 2 өрік
Қолымда 4 өрік
Қосқанда барлығын
Болады неше өрік?
(2+4=6)
Қорытындылау.
Үй жұмысы: 4 - есеп.
Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Топтық таныстырылымға қатысу туралы есеп
Қысқа мерзімді жоспарға қалыптастырушы бағалауды енгізу
Мектептегі химияны оқыту барысында инновациялық технологияны пайдалану
Оқу-тәрбие процесін ізгілендіру негізінде оқушылармен жеке жұмыстың түрлі формасын зерттеу
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ СПИРАЛЬДІ ҚАҒИДАТЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
Шетел тілі сабағында ойын элементтерін пайдалану
Есептеу құрылғылары және машиналар
Биология сабақтарында жаңа форматтағы жеті модульді пайдаланудың тиімді жолдары
Формативті бағалаудың әдістері. Топтық жұмыстың бағалануы
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Тінәлі Тайсойғанұлы, (1789 - өлегн жылы белгісіз) - Бөкей ордасындағы Исатай Тайманұлы бастаған көтеріліске белсене қатысқан старшын
Қалыбай 1942 жылдың қаңтарынан 65 - армия 69 - атқыштар дивизиясы 120 - атқыштар полкі құрамында Ұлы Отан соғысына қатысқан
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Мәтінді оқушыларға оқытқызу
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Студент мұғалімдік тәжірибеден өтуге келген сыныпта сыныпқа орыс тілі мен әдебиетінен сабақ беріп, өздері де мұғалімдік тәжірибеден өтіп жүрген екі студент қыз бар еді