Адасқан әріптер
№92 ЖОМ информатика пәні мұғалімі:
Р.А.Исмаилов
Тақырыбы: “Үздік информатик”
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың информатика сабағына деген қызығушылығын арттыру, танымдық іс – әрекеті мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
Тәрбиелілігі: өз білімдерін дамытуға, бір – бірін құрметтеуге, информатика пәнінің тарихын білуге тәрбиелеу
Дамытушылығы: ойлау қабілеттерін дамыту, сөз мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін арттыру
Сабақтың типі: сыныптан тыс жұмыс
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Жабдықталуы: компьютер, интерактивті тақта, тапсырмалар, викториналық сұрақтар және көрермендерге сұрақтар
Көрнекілік: слайд презентация
Пән аралық байланыс: ағылшын тілі, қазақ тілі, математика және орыс тілі
Ойын кезеңдері!!!
“Тіл шеберлігі”
“Адасқан әріптер”
“Көкпар”
“Техникалық дүкенге саяхат”
“Бәйге”
“Жорға”
“Көрермендерге сұрақтар”
“Марапаттау”
Ойын шарттары
“Тіл шеберлігі”
1. 5 жұмбақ оқылады. Әр оқушыға бір жұмбақ. Жұмбақтың жауабын тауып қазақ тілі, орыс тілі және ағылшын тілдерінде айту керек. 3 тілде жауап берген оқушыға – 30 ұпай, 2 тілде – 20 ұпай, 1 тілде – 10 ұпай. Жауап бере алмаған жағдайда қарсыластары жауап бере алады.
“Адасқан әріптер”
2. Адасқан әріптер мына сайыста әр дұрыс жауапқа 5 ұпайдан беріледі. Шашырап орналасқан әріптердің орнын тауып, сөзді дұрыстап құрау.
“Көкпар”
3. Көкпар мына сайыста логикалық есептер беріледі. Дұрыс жауапқа 10 ұпай, жауап жоқ болған жағдайда қолын бірінші болып көтерген ойыншы жауап бере алады. Осы сайыстан кейін ұпай саны аз екі оқушы ойыннан шығарылады.
“Техникалық дүкенге саяхат”
4. Техникалық дүкенге саяхат мына сайыста компьютерлік құралдарды немесе техниканы сатып алу үшін 5 сұраққа жауап беру тиіс, әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі.
Бәйге
5. Бәйге мына сайыста 12 сұрақ берілген. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі. Оқушылар кезек – кезек таңдайды. Осы сайыстан кейін ұпай саны аз бір оқушы ойыннан шығарылады,
Жорға
6. Жорға сайысында қалған екі оқушыға 10 сұрақтан қойылады. Дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі. Ұпай саны аз оқушы бастайды. Ұпай саны көп оқушы Үздік информатик атанады.
7. Көрермендерге сұрақ
Дүниеде құбылыстың мәнін де,
Интернеттің, жаңалықтың бәрінде
Мүмкін емес ИНФОРМАТИКАСЫЗ түсіну.
Компьютер дүние кілті бүгінде
Демекші, заман талабына сай әр бір адам компьютердің қыр – сырын білгенге не жетсін дей отырып сабағымызды аяқтаймыз.
8. Марапаттау
9. НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!
Толық нұсқасын жүктеу
Волейбол ойын ережесі
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында деңгейлік тапсырмалар мен тірек сызбаларды қолдану жолдары
Қазақ тілі пәнін оқытуда ойын элементтерін пайдалану арқылы оқушының ой - өрісін дамыту
Қазақ тілі сабағында дамыта оқыту технолгиясын қолдану тиімділігі
Дамыта отырып оқыту әдістемесі
Әл-Фиқһул-Әкбар – Имам Ағзам Әбу Ханифа кітабының қазақша мәтіні
Жас ерекшеліктеріне қарай топтастыра оқытуды қадағалау
«Ойын–технологиясы негізінде қолайлы орта туғызу – баланы субъект ретінде дамыту шарты»
Сызуды оқыту әдістерінің түрлері
Оқыту кезінде оқушылардың білімін қалыптастыруда дидактикалық ойындарды пайдалану
Сабақтың барысы. Жазу жолындағы әріптерді жазу
Адасқан мамандар ойыны
Әріптерден сөз құрауды үйрендік
Туристер тобының адасқан әріптері
Адасқан бала
Әріптердің берілген мәндерінде әріпті өрнектердің мәндерін табу
Дыбыс бермейтін әріптер Тапқырлар тобы
Әріптер мен сандарды пайдаланып, сөз құра
Жорға Тіл өнері Адасқан әріптер Қатесін тап
Кассадан өтілген әріптерді атау