Балаларды тазалыққа баулу және салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру
Екінші кіші тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Конспект организованной учебной деятельности во второй младшей группе
Өткізу күні Дата проведения:
Тәрбиеші Воспитатель:
Білім беру саласы Образовательная область: Қатынас. Коммуникация
Пән Предмет: Сөйлеуді дамыту
Өтпелі тақырып Сквозная тема: Мамандықтың бәрі жақсы
Тақырыбы Тема: Бізге дәрігер қонаққа келді
Мақсаттары Цели:
1. Тәрбиелік – воспитательная: дәрігердің еңбегін құрметтеуге үйрету.
2. Дамытушылық – развивающая: Балаларды тазалыққа баулу және салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру.
3. Оқыту – обучающая: балаларға дәрігер мамандығының не үшін қажет екендігін түсіндіру. ойын барысында қарапайым сөйлем кұрап, оны түсіндіріп, қайталай білуге үйрету.
Педагогикалық технологиялар пед. технологии: денсаулық сақтау технологиясы, ойын әдісі, сұрақ – жауап, әңгімелеу.
Ресурстармен қамтамасыз ету Ресурсное обеспечение: дәрігер, қоян, қасқыр, аю кейіпкерлері, дәрігердің құрал – жабдықтары.
Билингвалдық компонент Билингвальный компонент: дәрігер – доктор, мақта - вата, дәке - бинт, йод – йод
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1. Ұйымдастырушылық кезеңі организационный момент:
Ғажайып сәт: Бізге біреу есік қағып жатыр - ау деймін. Бұл кім екен? Дәрігер Айболитпа, кіріңіз мейірімді дәрігер, біз сізді асыға күтудеміз. Балалар бізге қонаққа дәрігер Айболит келді. Дәрігер Айболит ормандағы ауырып қалған аңдарды емдейді.
Билингвалдық компонент: дәрігер – доктор
2. Негізгі бөлім оснавная часть:
Осы кезде бір қоян жылап келеді.
Қоян: Ой - ой - ой!
Дәрігер Айболит: Не болды саған Қоян достым?
Қоян: Ішім ауырады.
Дәрігер Айболит: Иә, қиын жағдай екен.
Уақытты босқа өткізбейік
Қоянға не болды тексерейік.
Қане достым айта қойшы.
Бүгін сен не істедің
Жаттығумен айналыстыңба?
Қоян: Жоооқ.
Дәрігер Айболит:
Сумен шынықтыңба?
Қоян: Жоооқ.
Дәрігер Айболит: Тамақ іштіңбе?
Қоян: Жооқ.
Дәрігер: Ой, қандай жаман жауап.
Онда Қоян сені емдеймін.
Балалар айтыңдаршы іш ауырмас үшін не істеу керек?
Жеке жұмыс: Амина сенің ішің ауырғанда анаң не істейді?
Дәрігер Айболит қоянды емдейді.
Бір кезде қорбаңдаған аю келеді.
Аю: Ой - ой - ой, менің басым.
Дәрігер: Басыңа не болды?
Аю: Орманда жүргенде тасқа құладым
Басым тасқа тиді.
А - аа - аа - аа - ааа
Дәрігер: Ал енді досым, басыңды байлайын.
Балалар жараны таңу үшін қандай құралдарды қолданамыз?
Билингвалдық компонент: мақта - вата, дәке - бинт, йод – йод
Ал енді достым менің кеңесімді тыңда.
Ата анаңды тыңда.
Олармен қыдыр.
Далада ата - анасыз қыдырмайды.
Дәрігер Айболит:
Балалар ата - анасыз далада қыдырама?
Аю: Мен енді білетін болдым. Анаммен қыдырамын.
Осы кезде арылдап қасқыр келеді.
Қасқыр: Ой - ой - ой.
Айболит: Не болды саған, қасқыржан?
Қасқыр: Менің тісім ауырып барады?
Айболит: сен қандай тамақ жедің?
Қасқыр: Тәтті тоқаш пен кәмпит жедім.
Балалар айтыңдаршы тәтті тоқаш пен кәмпитті көп жеуге болады ма?
Айболит: Қасқыр сен әрине тәтті нәрсе жейсің, онда тісің ауырады.
Егерде сен көкөністер мен жемістер жесең, тісің ауырмас еді. Қане, тісіңді
емдейік.
Автор: Доктор Айболит қасқырдың да тісін емдеп береді.
Д о: Қажетін тап
Балалар мына құралдар ішінен тіс емдеуге арналған құралдарды тауып беріңдерші.
Аңдар Дәрігер Айболитке көп көп рахмет деп қоштасып, орманға кетеді.
Балалар да пайдалы кеңестерді білу керек.
1 - кеңес:
Жаттығу жасау керек.
Шаршағандарың басылады.
2 - кеңес:
Күн, ауа, су.
Біздің нағыз досымыз.
3 - кеңес:
Таңғы ботқаны жеу керек, және қара нан пайдалы.
4 - кеңес:
Кім сәбізді жеп, тамат шырынын ішсе, олда пайдалы.
Доктор Айболит: Міне менің кеңестерім осы. Ешқашан шаршамай күліп жүріңдер. Қайталап айтам, ауырмаңдар. Барлық кеңестерімді орындаңдар. Сау
болыңдар, балалар. Сендерге денсаулық тілеймін.
3. Қорытынды итоговая часть:
- Балалар бүгін бізге қонаққа кім келді?
- Дәрігер Айболит орманда нелерді емдейді?
- Дәрігер Айболит қандай кеңестер айтты?
Жарайсындар балалар, мен сендерге ризамын сол үшін сендерге тәтті дәруменім бар, ал сендерге айтарым, өзімізді таза ұстайық, ауырмайық, әрдайым көтеріңкі көңіл күйде болайық.
Орта мектепте биология курсында салауатты өмір салтын қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларда мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастырудың теориялық негіздері
Биология сабағында салауаттылық өмірге тәрбиелеу
Балаларда мәдени - гигиеналық дағдыларды қалыптастырудың өзіндік ерекшеліктері
Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыруды теориялық тұрғылар
Жалпы дамыту жаттығулары
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың жолдары
Дене тәрбиесі сабағында салауаттылық өмірге тәрбиелеу
Әдеби шығармалар арқылы балалардың тілін дамыту
Салауаттылық мәні және қалыптастыру жолдары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару