Тақырыпты түсіндіру

Бейнелеу 2 - сынып
Тақырыбы: Көкөністер.
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың түстерді игеру қабілетін одан ары дамыту;
2. Дамытушылық: Оқушылардың табиғат пен сурет түстерінің бейнелеу және мәнерлеудегі түсініктерін тереңдету;
3. Тәрбиелік: тақырыптық композицияда түстердің контрастық қасиетін ең басты мәнерлі құрал ретінде қолдану.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік.
Көрнекіліктер: түрлі - түсті заттар, суреттер, бояулар салынған суреттер.
Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбын хабарлау. Мақсатымен таныстыру. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Оқушылардың түстерді игеру қабілетін одан ары дамыту; Оқушылардың табиғат пен сурет түстерінің бейнелеу және мәнерлеудегі түсініктерін тереңдету;

2. Тақырыпқа көшу кезеңі.
Тақтаға түрлі суреттерді іліп, әңгімелеу.
Мына суреттерді қарашы, біз қандай әдемі көкөністерді жинаанбыз! Қызыл қызанақ, жасыл бұрыш, сия көк баклажан...
Қандай ашық, қанық түстер! Ашық бояулармен осы суретті қазір - ақ салғың келеді. Ал бұл жұмысты орындауға саған қосымша түстер көмектеседі. Түстер шеңберінде қарама - қарсы орналасқан түстерді қосымша түстер деп атайды. Мысалы: жасыл - қызыл, сары - сия көк, көгілдір - қызғылт сары. қатар орналасқан бұл түстердің ашықтығы сондай, бейне бір жарқырап
тұрғандай. Қосымша түстерді пайдаланып, жемістерді салуға тырыс.
3. Тақырыпты түсіндіру.
Сурет салуға кірісеміз.
Бірінші кезең – жай қарындашпен үстел мен оның үстіндегі көкөністерді сызықпен белгілейміз. Суреттің аса көлемді немесе өте шағын болып шықпауын қадағалаймыз.
Екінші кезең – бояуды жағып көру арқылы көкөністің болашақ түсін анықтаймыз. Түстер бір - бірін толықтыра ма, әлде бір - біріне кедергі келтіре ме, осы жағына назар аударамыз.
Үшінші кезең – жалпы суреттің түсін өңдейміз.
Сергіту сәті:
Далада жел тұрды,
Жел қатты тұрды.
Далада жаңбыр жауды,
Жаңбыр қатты жауды.
Найзағай жарқ етті
Жаңбыр басылды,
Күн ашылды
4. Сабақты бекіту.
Оқулықпен жұмыс:
Оқулықтың 26 - 27 бетеріндегі суреттер бойынша әңгімелету.
Көкөністердің суретін салғызу.
5. Сабақты қорыту.
Не білдік? Не үйрендік?
6. Оқушыларды бағалау. Оқушылардың еңбегін бағалау.

Көкөністер. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
Музыкалық сауат
Теориялық оқу материалын оқып-үйренудің әдістері
Оқытудың техникалық құралдарын қолдану
Көрнекілік әдістер
Оқыту процесінде әдістер туралы түсінік
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері
Формативті бағалау әдістері
Бағдарламалық оқыту әдісі
Қазіргі информатика курсы дүние жүзілік педагогика ісінде теңдесі жоқ құбылыс
Анасына шараның мақсаты мен өткізу ретін түсіндіру
Онын түсіндіруінше, үнді - еуропалыкесім мен етістіктін жалғаулары алғашында жинакты сілтеу мағынасындағы негіздерді жасайтын суффикстер болган
Жалпылама фильмдер көркем - өнер туындысы, табыс көзі болумен қатар қоғамға бірдеңелер түсіндіру, ой - пікір жеткізу мақсатында жасалуда
Қазақ тілі пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар
Тақырыптық сценарийдің репертуарының көркемдік - идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар
Дәрілік заттың химиялық және физикалық қасиеттеріне сәйкес әсер ету механизмін жан - жақты түсіндіру
Тақырыптық сценарийін жазу
Қазақ әдебиетінің тақырыптық аясының кеңеюі
Қолданылған шешімді түсіндіру