Мархаматты теріс деп кім айтады, Адамшылық - сол дейді тамам зерек
Шәкәрім Құдайбердіұлы өлеңі
Адамшылық
Кісіге адамшылық неге керек?
Адамдық – өзге айуаннан артық демек!
Ит талаған төбеттен қалай дейсің,
Аямай әл келгенін жұлып жемек.
Мейірімсіз қасқырда да күшті өмір бар,
Артылған жерің қайсы онан бөлек?
Үнемі сен жеріңді қайдан білдің?
Бұл дүние кезек берер істі өңгелеп.
Онан қорқып, обырлық қоймасаң да,
Адам боп, хайуаннан болсаңшы ерек!
Жалмағанша, жәрдемің тигізсеңші,
Жығылған, жылағанға болып көмек.
Мархаматты теріс деп кім айтады,
Адамшылық – сол дейді тамам зерек.
Мейірім – жақсы, зұлымдық – жаман дейсің,
Қасқырлыққа қайтесін құр дөңгелеп.
Жаны ашып жәрдем қылмай өткен адам –
Өсіп, өшіп құлаған бір бәйтерек.
Абайдың әділеттілік туралы іліміне шолу
Абайдың әділеттілік туралы іліміне шолу туралы
Абайдың педагогикалық көзқарасы
Шәкәрім поэзиясындағы адамгершілік құндылықтар
Абай дүниетанымындағы ислами құндылықтар
АБАЙДЫҢ МАХАББАТ КОНЦЕПЦИЯСЫ
Абайдың махаббат консепциясы
ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫНЫҢ «АР ІЛІМІНІҢ» ӘЛЕУМЕТТІК-ТӘЛІМДІК МӘНІ
Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) жайында
Шәкәрім Құдайбердіұлының тәрбие жайлы ойлары
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Туризм дамуының экологиялық жағдайларға теріс әсері
СБЖ-ның схемасын өңдеп сызу
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар