Араласып кеткен оқиғалар

Судың химиялық қасиеттері
Мақсаты: судың химиялық қасиеттері, қандай заттармен әрекеттесуі туралы үйрету.
Міндеті: 1. Мазмұнына байланысты
Оқушылар судың металдармен, бейметалдармен, оксидтермен әрекеттесу реакция теңдеуін жаза біледі
2. СТО ны дамытуға байланысты
Сутек пен оттек әрекеттесіп су түзілсе, су оксидтермен әрекеттесіп негіз, қышқыл түзілетіні туралы үйренеді
3. Топтық жұмысқа байланысты
Оқушылар бір бірін оқытады, пікір алмасып өз ойларын ортаға салып, судың басқа қандай заттармен әрекеттесуі мүмкін деген сұрақтарға жауап бере алады.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар судың химиялық қасиеттері туралы мағлұмат ала алады.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, карточкалар, есептер
Қолданылатын әдістер: Кубизм, ассоциация, араласып кеткен оқиғалар, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезең
А) сәлемдесу Б) түгелдеу

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Кубизм әдісі
1. Суретте
2. Салыстыр
3. Қолдан
4. Сарала
5. ойыңмен байланыстыр
6. Қарсылас
ІІІ. Қызығушылықты ояту
1. Ассоциация әдісі

2. Сұрақ жауап
Су қандай заттармен әрекеттесуі мүмкін?
ІУ. Мағынаны тану
қышқылдық
оксид Белсенді металл

Орташа белсенді метал
негіздік
оксид бейметалл

1. Белсенді металдар
2Na +2H2O = 2 NaOH + H2
2. Орташа белсенді металл
Zn + H2O = ZnO + H2
3. Бейметалл
C+ 2 H2O = CO2 + 2H2
4. Негіздік оксид
Na2O +H2O = 2NaOH
5. қышқылдық оксид
SO3+ H2O =H2SO4

У. Ой толғаныс
1.` Араласып кеткен оқиғалар` әдісі
K KOH + H2 = H2O +
Al2O3 + Al = H2 H2O +
H3PO4 + P2O5 = H2O
K2O = KOH + H2O
2. деңгейлік тапсырмалар
А деңгей. Мына заттардың қайсысы сумен әрекеттеседі
K, P2O5, C, BaO, HCl, ZnCl2
В деңгей. Реакция теңдеуін аяқта
Li2O +H2O =
SO2+ H2O =
2Li +2H2O =
С деңгей. Есеп шығару
Массасы 31 г натрий оксиді сумен әрекеттескенде қанша грамм натрий гидроксиді түзіледі
УІ. Қорытындылау
УІІ. Уйге тапсырма беру
Li, Ca, K, Ba, Al атомдарының сумен реакция теңдеуін жазу
УІІІ. Бағалау

А. Жанпейісов атындағы № 105 орта мектеп
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы
хими пәні мұғалімі: Г. Дегенбаева



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптағы ертегілерді оқыту
М.Әуезов өмірінің шығармашылығына әсері
Кузеевтің шежіретануға қосқан үлесі
Ертегілер жинағы
Қазақ хандары жайында мәліметтер
Тарихи жыр табиғаты
Нәзір Төреқұлов
ХVІІІ ҒАСЫРДАҒЫ АҚЫН – ЖЫРАУЛАР ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ АБЫЛАЙ ХАН БЕЙНЕСІ
Ауызша әңгіменің фольклорлық сипаты
Мүсірепов Ғабит Махмұтұлы
Сөз орайында айта кеткен жөн, Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев осы Қарасай батырдың тікелей ұрпағы
Сондағы берер тәрбиесі махаббаттан баз кешкен ғашықтардың қайғылы оқиғалары
Бір оқытушының сабағынан ала алмай әбден әбіржіп кеткенім
Біздің атамекеніміз, қасиетті қазақ даласы бабаларымыздың ұрпағына қалдырып кеткен асыл мұрасы
Жырлардың авторлары - көбінесе сол оқиғаларды көзімен көрген тұстастары
Келгенің қалай, кеткенің қалай
Біз бетіне тұтас жапырақ пен гүлдің суреті және әр түрлі оюлар салынған, өзі әбден қарайып кеткен баяғының кәдімгі екі кебежесін көріп пе едіңіз
Қанжығалы қарт Бөгембай деп атап кеткен
Домбыра атауларының бұлай бөлінуі қазіргі құлаққа түрпідей тимес үшін түсіндірме бере кеткен жақсы
Сен Хаукансың, сен бізден баяғыда кеткенсің