Сансызбай Сарғасқаевтың қандай шығармаларын өттік

Сабақтың тақырыбы: Б. Бұлқышев Ана
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ананың балаға деген махаббатының шексіздігін, ана деген есімнің ұлылығын, ананың адам өміріндегі орнының ерекше екендігін түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылықпен, топпен жұмыс істеуге, өз ойларын дәлелді тұжырымдап жетілдіруге үйрету.
Тәрбиелік: Оқушылардың анаға деген сүйіспеншілігін сезім дерін ояту, ананы құрметтеуге, қадірлеуге, сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Дәстүрлі ашық сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологиясы. Топпен жұмыс жасау, тірек – сызба, топтастыру, ойын
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, Баубек Бұлқышевтың портреті, шығармалары, ананың, апаның суреті.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, әдебиет, сурет
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері арқылы сабағымызды бастау
Оқушыларды түгендеу, сабаққа зейіндерін аудару.
Оқушылардың барлығы:
Сыныптас біз ұл – қыздар
Тату – тәтті ойнаймыз
Сыйластықпен өмір сүріп,
Тек жақсылық ойлаймыз,
Амансың ба, алтын күн
Амансың ба, көк аспан!
Амансың ба достарым,
Амансыз ба қонақтар!
Амансыз ба ұстазым!
Сіздерді көріп қуанам.
Оқушыларды топтарға бөлу.

Гүл арқылы Раушан, қызғалдақ.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Балалар үйге қандай тапсырма берілді?
Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында сұрақтар қою.

- Сансызбай Сарғасқаев ол кім?- Ол қайда дүниеге келген?
- Сансызбай Сарғасқаевтың қандай шығармаларын өттік? ( Сынған аквариум , Шыбық )
- Оның қандай оқулықтары бар? ( Достар , Көңілді балалар, Тәмпіш танау, Бір көшенің балалары)
ІV. Жаңа сабаққа кіріспе Мұғалім сөзі
Бала, бала, бала! деп,
Түнде шошып оянған
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған –
Бұл кім?

Ана!
Зейнолла Қабдолловтың Жалын романынан үзінді.
Ана!

Гранитогор санаториялық мектеп - интернаты
Сынып жетекші: Нұран А. О.

Баубек Бұлқышев Ана . жүктеу



Ұқсас жұмыстар

БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚЫЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Тұманбай Молдағалиевтің өмірбаяны
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесінің рөлі
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру негізінде оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастырудың әдістемесі
Қыз Жібек жыры және оның поэтикасы
Балаларға арнап жазған өлеңдері
Қыз Жібектің аулы
«Қыз Жібек» жырындағы сын есімдердің танымдық сипаты
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Мөңкеұлы Мұрат шығармаларын зерттегендер
Бай баласы мен жарлы баласы - Ыбырай шығармаларының биік шыңы
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бұқар жырау шығармаларының басты тақырыбы - халқына, отанына деген ыстық махаббаты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін