Малды теппе

Мәнер керек сөзге де мәнерлеп оқу сайысы

Мақсаты: Оқушыларды көпшілік алдында еркін сөйлеуге, өз білімін көтеруге шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету.
Оқушылардың ой - өрісін, дүниетанымын кеңейту, сөздік қорын молайту, жұрт алдында еркін ауыз екі сөйлеуге баулу.

Құрметті ұстаздар мен оқушылар біз бүгін 4 сыныптар арасында өтіп жатқан Мәнер керек сөзге де мәнерлеп оқу сайысына қош келдіңіздер. Осы сайысымызды бастамас бұрын қазылар алқасын сайлап алайық.

Енді ортаға сайысқа қатысушыларды шақырамын.
І. Сауалнама:
• Сенің аты-жөнің кім?
• Сенің жасың нешеде?
• Сенің елің яғни, руың кім?
• Ана тілің - қай тіл?
• Жатқа оқитын өлеңнің тақырыбы, авторы?

ІІ. Бұр бөлімде балаларға өздерінің білетін тыйым сөздерін айтуға 1 минут уақыт беріледі.
1. Үлкеннің сөзін бөлме, жолын кеспе.
2. Ошаққа су құйма.
3. Бас киіммен ойнама
4. Ақты төкпе
5. Үйді айналып жүгірме

1. Бос бесікті тербетпе.
2. Малды теппе.
3. Бүйіріңді таянба.
4. Жерді таянба.

1. Үйге қарай атпен шаппа.
2. Кешқұрым ұйықтама.
3. Айға қолыңды шошайтпа.
4. Нанды баспа.
5. Табаныңды тартпа.
6. Жайдан - жай үһілеме.
7. Кендірмен байлама, жыңғылмен айдама.
8. Кендірмен байласаң, жыңғылмен айдаласың,

Мал бітер деп ойлама .
1. Сиырды теппе, сүтті төкпе.
2. Малды басынан ұрма.
3. Малға теріс мінбе.

1. Босағада тұрма.
2. Қолыңды төбеңе қойма.
3. Түнде суға барма.
4. Таңдайыңды тақылдатпа.
5. Кісіге қарап есінеме.
6. Тұзды баспа.

ІІІ. Оқушылар өздерінің сүйікті өлеңдерін мәнерлеп оқиды.

Әділ - қазылар сөз сөйлейді, мадақтамалар береді.
Мұғалім: Тіл – ұлттың жаны, халықтығының асыл белгісі, намысы, тыныс - тіршілігінің көзі, Ата Заңымен қорғалатын, еркіндігінің үні. Оны сендер де құрметтеп, қорғай біліңдер. Ынтымағы жарасқан халықтардың бесігі болған шуақты Қазақстанның бақытты да парасатты, білімді де, еңбекқор ұл - қызы болып өсе беріңдер!



Ұқсас жұмыстар

Тыйым сөздер
Тыйым сөздердің жалпы сипаты, олардың ерекшеліктері
Қазақтың тыйым сөздері
Мұқағали Мақатаев шығармашылығындағы ұлттық болмыс көрінісі
Қазақ халқының ырымдары мен тыйымдары
Қазіргі педагогиканың негізгі мәселелері
Қазақы ырым-тыйымдардың – діни-философиялық астарлары
Оқушылардың тілінде болатын кемшіліктердің себептері
Әдеп пен салт – сана сабақтастығы
Бастауыш сынып оқушыларының зерттеу-ізденушілік жұмыстарын ұйымдастыру (әдістемелік нұсқау)
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Малдың өсіп-жетілуіне ортақ заңдылықтары
Малдың астында қал
Жұмыртқа жасушасы ( овоцит ) цитоплазмасының анимальды полюсінде сарыуыз қоры тым аз мөлшерде болуы болмаса тіптен болмауы да мүмкін
Амфибластуланың жоғарғы анимальды полюсі майда бластомерлерден (микромерлерден), ал төменгі вегетативті полюсі - цитоплазмасы сарыуызға бай ірі бластомерлерден (макромерлерден) тұрады
Төрт түлік малдың бір - біріне адалдығы, мейірбандығы, достығы, тектілігі адам баласын таң қалдырмай қоймайды
Тулеремиямен ауырған малдың сойыс өнімдерінің санитарлық бағасы
Малды байлап ұстау
Алынған шарлардың қара болатын ықтималдығын тап
Алынған шардың қызыл шар болу ықтималдығын тап