Сайыс ережесімен және кезеңдерімен таныстыру
Тақырыбы: Бәрін білгім келеді білім сайысы
Мақсаты: Музыка пәні бойынша алған білімдерін саралау.
Музыка өнерін құрметтейтін, халқымыздың мәдени асыл мұраларын ұрпақтан – ұрпаққа жалғастырушы азамат тәрбиелеу.
Музыкаға деген қабілеттерін, ұлттық өнер негізінде шығармашылық ойлауын дамыту.
Әдісі: ой - қозғау, ой - дамыту
Түрі: сайыс сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Командалармен таныстыру: 6 класс оқушылары арасында.
ІІІ. Сайыс ережесімен және кезеңдерімен таныстыру.
Бүгінгі біздің Бәрін білгім келеді білім сайысы музыка пәні бойынша алған білімдеріңді саралау. Осы орайда сендердің пәнге деген қызығушылықтарыңды арттыру. Сайысымыз 3 кезеңнен тұрады:
1 - кезең: Тест сұрақтарына жауап беріп, ұпай жинау. Тест 25 сұрақтан тұрады. Кім қанша сұраққа жауап берсе сонша ұпай жинайды.
2 - кезең: Тұлғаны таны деп аталады. Мұнда ұяшықтың астына жасырылған композиторлардың аты - жөні мен шығармаларынан мысал келтіреміз
3 - кезең: Ойлан тап, бұл кезеңде сандықтың ішіне жасырылған жұмбақтың шешімін табу
Сонымен І кезеңге кезек береміз:
Ойын: Бәрін білгім келеді
1) Қобыз аспабының құдіретін танытқан ұлы күйші:
а) Кетбұға
б) Қорқыт
в) Дина
2) Әнді орындайтын адам:
а) әнші
б) жыршы
в) күйші
3) Үйлену тойында айтылатын әндер:
а) толғау
б) жар – жар
в) әлди - әлди
4) Саздан жасалынған музыкалық аспап:
а) Дабыл
б) Сыбызғы
в) Үскірік
5) Бірінші сызықтың өзіне жазылатын нота:
а) соль
б) до
в) ми
6) Қазақ вальсі әнінің авторы:
а) Л. Хамиди
б) Н. Тілендиев
в) Б. Байқадамов
7) Грегориандық ән айту дегеніміз не:
а) Көп дауысты вокалды музыка
б) Жалғыз дауысты шіркеулік музыка
в) Бір әуенді бірнеше түрге құбылту
8) Альтерация белгілері:
а) Музыкалық дыбыстарды жоғарылату
б) Бірінен кейін бірін жалғастыра ойнау
в) Биіктік бойынша құрылған дыбыс
9) Ән айтқанда нені есте сақтау керек:
а) ән шырқау
б) дұрыс тыныс алу
в) әуенді жырлау
Оқушылар ұжымын қалыптастыру
Әдебиет бойынша сыныптан тыс жұмыстардың ерекшеліктері
Әлеуметтендіру арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру жолдары
Психологиялық тренинг-оқытудың арнайы ұйымдастырылған формасы
Тренингтік жұмыстар технологиясы
Арифметикалық амалдарды жазбаша есептеу тәсілдері
Жылқы спорты мен ат ойындары
Психологиялық бейімделу компоненттері
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРҒА ЖҰМЫСТАР
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару