Төрт мезгіл, олар

Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Тіл дамыту.
Тақырыбы: "Табиғат - анамыз"
Мақсаты: Қоршаған ортаға деген көзқарасын кеңейтіп, табиғатты сүйюге, қамқор бола білуге, табиғат байлығын, сұлулығын сезіне білуге сурет көрінісін әңгімелеп, бейнелей білуге үйрету.
Көрнекіліктер: Табиғатқа байланысты суреттер, жылдың төрт мезгілі.
Әдіс - тәсілдер: Күтпеген сәт, дидактикалық ойындар, сұрақ - жауап, түсіндіру, оқу, әңгімелеу.
тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалар көңіл күйлерің қалай?
тамаша
Жылулық шеңберіне тұрып, жылы сөздер айту.
балалардың іс әрекеті
- Балалар, қуанышымызды бір - бірімізге жеткізейік.
Біз қандаймыз, қандаймыз
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз
Ренжуді білмейміз
Қуанамын менде
Қуанасын сенде
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге

Балалар тәрбиешінің көмегімен өлең жолдарын бірге қайталап, қимылмен көрсетеді.
Жарайсыңдар балалар енді бәріміз күнге қарайықшы
- Күн бізге не береді?
Сәуле, жарық, жылу береді
Олай болса күнмен амандасып алайық.
Сәндетіп даламыз
Сәулетті қаламыз
Сәлем күн анамыз!
- Балалар бүгін аптаның қай күні?
Екінші күн, Сейсенбі
- Қазір жылдың қай мезгілі?
Күз мезгілі
- Бір жылда неше жыл мезгілі бар?
Төрт мезгіл, олар: Күз, Қыс, Көктем, Жаз
- Балалар күздің қандай белгілерін байқадыңдар?
- Жапырақтар сарғаяды
- Қандай айлар күз мезгіліне жатады?
- Қыркүйек, Қазан, Қараша
Құстар жылы жаққа ұшып кетеді, жаңбыр жауады, күн салқындайды

Іздену ұйымдастырушы
Жарайсыңдар балалар, біреу есік қаққандай болды ма?
Кім болды екен?
- Ендеше есікті ашып көрейік.
Топқа Дымбілмес келеді.
- Сәлеметсіздер ма? Мен Дымбілмеспін, сендердің сабақтарына қатысуға бола ма?
- Балалар таңырқай қалады.
- Балалар Дымбілмеспен амандасады.
Ия
Мен сендерге мына гүлдерді алып келдім, бұл жай гүл емес, сиқырлы гүл, ішінде бірнеше маған қойылған сұрақтар бар мен сол сұрақтардың жауабын қанша ойлансам да таба алмай келемін, маған көмектесіңдерші балалар?
- Жарайды, Дымбілмес , қош келдің сен де мына біздің балалардың қасына отырып бізге қонақ бол!
- Біздің балалар өз білгендерін аянбай ортаға салады сен де осы балалардан сабақ ал.
- Алдымен балалар мен сендерге табиғат әлеміне байланысты жұмбақтар жасырайын. Осы жұмбақтардың жауабы біздің жаңа оқу іс - әрекетімізге байланысты.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тіліндегі мезгіл пысықтауыштар
НАҚ ОСЫ ШАҚ СУБКАТЕГОРИЯСЫНЫҢ СЕМАНТИКАЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
Үздіксіз әрекеттегі галтовты барабаны
Уақытқа қатысты сөз тіркестерінің семантикалық ерекшеліктері
Мөлшер үстеулері
Сан компанентті фразеологизмдер
Жетімнің құрсағы жеті қабат
Тұрақты тіркесті мезгіл пысықтауыш
Сарымсақ сорттары
Ахмет Байтұрсынов — лингвист ғалым
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Қазақстанның коммерциялық банктердің валюталық операциялары және олардың дамуы «Альфа-банк» Еншілес Банк» АҚ
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
кционерлік қоғам және олардың құрылтайшы пайдасы
Банкiлердi құрудың және олардың қызметiнiң негiздемесi мен шарттары
Қазақстанның топырақтары мен табиғи зоналары және олардың сипаттамалары
ҚАЗЫҒҰРТ АУДАНЫНЫҢ СУ РЕСУРСТАРЫ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ
Азаматтарды қабылдау және мемлекеттік органның олардың өтініштерін қарау тәртібі.