Пазлдарды құрастыру және қорғау

Фото - сайыс Біз табиғатты сүйеміз!
Мақсаты: жаратылыстану пәнінен алған білімдерін тексеру, оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, табиғатты қорғауда жауапкершілікті қалыптастыру, табиғатқа деген мейірім мен ықыласын, табиғат байлықтары мен жан - жануар, өсімдіктерге жанашырлықпен қарауға тәрбиелеу.
Түрі: сайыс
Формасы: топтық
Көрнекілігі: слайдтар, табиғат көріністері суреттері, нақыл сөздер, қима суреттер, парақшалар,

Сайыс жоспары:
1. Кім көп біледі? (сұрақтар қойылады, әр топ 3 ұяшықтан ашады)
2. Пазлдарды құрастыру және қорғау
3. Есте сақта (суреттерді көріп, есінде қалғандарын айту)
4. Үй тапсырмасы: табиғат көріністерінен фото - монтаж
5. Табиғат суреттері

Барысы:
Мұғалім: Табиғат - тіршілік атаулының құтты қоныс мекені, тіршіліктің түлеп өсуіне қажетті нәрі, жер бетіне көрік берген сәні. Табиғат, Жер - Ана, атамекен, туған жер деген ұғымдар бір - бірімен тамырлас, әрі тағдырлас.
Табиғат! Осы бір жүрекке жылы, көңілге қонымды естілетін салиқалы сөзде қаншама мазмұн, терең мағына, ұлағатты мол ұғым, тұжырымы кең, ой жатыр десеңізші!
Табиғат - адам бойында адамгершілік абзал қасиеттерді қалыптастыратын ұлағатты ұстаз, тәлімі мол тәрбиеші.
Ендеше, ұлы табиғатымыздың құрметіне бүгінгі білімділер сайысын өткізейік.

Сайысқа 3 топ қатысады.
1 - топ: Тау
2 - топ: Ауа
3 - топ: Күн.
Сонымен сайысымызды бастайық.
1 - кезең Кім көп біледі? деп аталады.
Шарты: интерактивті тақтада 10, 20,, 30 ұпайдан тұратын ұяшықтар болады. Әр топ қалаған ұяшықтарын таңдап, ондағы сұрақтарға жауап береді. Топ 3 рет ұяшық таңдайды. Ұпай ұяшықтың санына байланысты.
10 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. Жазық деген не? Жазық түрлерін ата
( Жазық деп құрлық бетінің тегіс немесе сәл белесті алқаптарын айтады. Түрлері: тегіс және бедерлі).
2. Кенді пайдалы қазбаларды ата.
(Темір, мыс, қорғасын, алтын, алюминий, никель, графит).
3. Ауа қоспасындағы ең көп газ
( Азот).
20 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. Қазақстанның қорықтары
(Наурызым, Барсакелмес, Ақсу - Жабағылы, Марқакөл, Алматы, Үстірт, Алқакөл, Қатон - Қарағай, Қорғалжын).
2. Қазақстаның өзендері
( Сырдария, Жайық, Іле, Ертіс, Есіл, Жетісу, Тобыл).
3. Қазақстандағы биік таулар
(Тянь - Шань, Алтай, Іле Алатауы, Жоңғар Алатауы).
30 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. ҚР тәуелсіздігін ең алғашқы болып мойындаған қай мемлекет?
( Түркия).
2. ҚР БҰҰ қашан мүше болып кірді?
( 1992 жылы наурыз).
3. Семей атом сынақ полигоны қашан жабылды?
( 1991 жыл).
2 - сайыс Пазлдарды құрастыру деп аталады.
Шарты: әр топ осы сурет қиындыларын құрастырады. Бұл сайысқа 1 минут уақыт беріледі.
3 - сайыс Есте сақта деп аталады.
Шарты: тақтада дүниетану пәніне қатысты бірнеше ұғым, заттардың суреттері шығады. Суретке мұқият қарап алу үшін 1 минут уақыт беріледі. 1 минуттан соң суреттер өшіріледі де, оқушылардың есте сақтап қалған суреттердің атын жазуларын сұраймын. Ең көп суретті есте сақтап қалған топ жеңімпаз атанады.
Суреттер: глобус, карта, компас, тау, өсімдік, қасқыр, түлкі, қоян, көмір, бұлт, күн. жауын - шашын, адам, мұрын, көз, аяқ, қол.
4 - сайыс Үй тапсырмасы
Шарты: әр топ өздерінің дайындаған фото - монтаждарын таныстырады.
5 - сайыс Табиғат суреттері деп аталады.
Шарты: әр топ табиғат тақырыбына сурет салады. Сол салған суреттерін таныстырып, түсіндіреді.
Мұғалім: Сонымен, балалар, бүгінгі біздің сайысымыз өз мәресіне жетті.
Көрініс: Аңшы мен бала
- Құс аулауға шығамысың?
- Шығамын.
- Атқаныңды жығамысың?
- Жығамын.
- Міне мылтық атамысың?
- Атамын.
- Құсың қайда қарағым - ау?
- Атпадым.
- Таппадың ба тоғайдан құс?
- Таппадым.
- Көп еді ғой көлде құс.
- Көп екен.
- Неге атпадың?
- Түк дәлелім жоқ екен.
- Атуға сен қимадың ба?
- Қимадым
Туған жердің құстарын да
Өзіне қайта сыйладым.
Мұғалім: Өзіміздің анадай аялаған туған жердің табиғатына сүйіспеншілікпен қамқорлық жасап, қорғау - әрқайсымыздың азаматтық абзал борышымыз және парасатты парызымыз.
Қазақстан - атамекен, жер - анам,
Ата - баба өсіп - өнген кең далам.
Қазақстан сенде туып, сенде өстім,
Қарыздармын сол үшін де мен саған.

Қазақстан - туған жерім, киелім,
Қасиетіңді қастерлеп, басымды да иемін.
Табиғатың тұнып тұрған қазына,
Соның бәрін аялаймын, сүйемін.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына бөлшек бейнелер пазл ойындарының тиімділігі (әдістемелік көмекші құрал)
Пазлдардың тарихы
БАЛАЛАРДЫҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ОЙЫН АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ ТУРАЛЫ
IQ мен эмоционалды интелект арасындағы айырмашылық
Химияны оқыту әдістемесі және оқытуда қолданылатын оқыту әдістері
Информатика курсында оқушыларды оқытуда компьютерлік ойындарды пайдалану
Балабақшадағы тіл дамыту бағдарламасы
Кәсіби бағдар беру әдістемесі
Денсаулық - зор байлық. Жұмысқа қабілеттіліктің сатылары
Оқу тәрбие үрдісінде ойындардың маңыздылығын көрсету
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару