Зерделі сұрақтар
Әдебиет 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Сайын Мұратбеков Қылау әңгімесі
6 сынып
Жалпы мақсат: Көрнекті жазушы С. Мұратбеков туралы түсініп оқуға, көркем шығарманы оқыту арқылы әңгіменің мазмұнын ашу, кейіпкерлер бейнесін жан - жақты аша білу. Оқушылардың өзіндік пікірін қалыптастыру, жазбаша тіл байлығын дамыту. Кейіпкерлердің әрекеті арқылы оқушыларды адамгершілікке, шынайы достыққа және мейірімділікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
7 модульдің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер , Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау , Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету , Оқытуды басқару және көшбасшылық
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, талдау, мінездеме беру.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі
Алдыңғы оқу: Ә. Марқабаев Ғарыштағы қымыз
Басталуы 5 минут
Топтарға бөлу.
Оқушыларға түсі әр түрлі қағаздардан алуларын сұраймын. Қағаздағы түстердің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
1 - топ Сары түсті
2 - топ Көк түсті
3 - топ Қызыл түсті
Өткен сабақты тексеру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Сұрақтар.
Ұшқыр ойдан - ұтымды жауап
Жаңа білім 10 минут
Қызығушылықтарын ояту.
Білу және түсіну
(Көрнекті жазушы С. Мұратбековтің суретін көрсету).
• Мына суретте кім бейнеленген?
• Жазушы туралы не білесіңдер?
• Қандай шығармаларын оқыдыңдар?
С. Мұратбековтің Қылау әңгімесінің мазмұнымен танысу.
Ортасы 10 минут
Қолдану
Қылау әңгімесін талдау.
1 - тапсырма. Зерделі сұрақтар.
2 - тапсырма. Оқулықпен жұмыс.
3 - тапсырма. Сөздік жұмыс.
4 - тапсырма. Кейіпкерлер бейнесі.
Берілген кестені шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бере отырып толтырыңдар.
5 - тапсырма. Пікірталас
Мұғалімнің аты-жөні: Борина Ақкенже
Сайын Мұратбеков Қылау әңгімесі. жүктеу
: Саяси басшы топ саяси элита
Оқушыларды белсенділігі мен танымдық іс-әрекеттері арқылы шығармашылыққа баулу
Кант философиясының сыни кезеңдегі қойған мәселелері
Оқу үдерісінде белсенді оқу әдістерін қолдану
Мұхтар Әуезов әңгімелерін орта мектептерде оқыту әдістемесі
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушылардың функционалдық сауаттылығы мен рухани - адамгершілік қасиеттерін дамыту
Мұхтар Әуезов шығармаларының ерекшелігі мен орта мектепте оқытылу мәселелері
Аспапта ойнауға үйретудің негізгі əдістері
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
Әлеуметтік философияның функциялары. Әлеуметтік философия
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Баяғыда Зерделі дейтін шешен, білгір адам болыпты
Әділет тобының сұрақтары
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
І аралық бақылаудың тест сұрақтары
Сұрақтарға жауап беріңіздер
Химиялық технологияның жалпы сұрақтары
Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіздер