Бояулар ІІІ топ

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
Абай атындағы орта мектебі ММ
Бейнелеу өнері пәні мұғалімі Карасаева Сулушаш

Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттің тәуелсіздігі халқының бақыты.
Сабақтың мақсаты: 16 желтоқсан мерекесін негізге ала отырып, бейнелеу өнерінің қыр - сырын жан - жақты үйрету. Жалпы өнерді құрмет тұту, өнерге деген сүйіспеншілігін арттыру, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Әдісі: Топтық сайыс, топпен жұмыс.
Көрнекілігі: Ұран сөздер, слайд суреттер.
Құрал – жабдықтар: Қағаз, қарындаш, бояулар, интерактивті тақта

Сайыстың барысы: 1. Ұйымдастыру
А) амандасу
Б) топтарды ортаға шақыру

Мұғалім: Армысыздар, қадірлі қонақтар мен оқушылар! Бугінгі 4 - сыныптар арасында өтетін бейнелеу пәнінің Жас суретшілер сайысына қош келдіңіздер!
Сәлем бердік баршаңызға ізетпен,
Ерекше бір күштілікпен, құрметпен.
Құтты болсын тәуелсіздік мерекесі,
Ортаймасын бақыт, қуаныш берекесі!
Он алтыншы желтоқсан – Тәуелсіздік алған күн
Ерекше боп мәңгілік, ел жадында қалған кун!- демекші бейнероликтен үзінді көрейік.

Мұғалім: Сайысқа қатысушыларды ортаға шақырайық. Жүзден жүйрікті, мыңнан тұлпарды анықтайтын әділқазы алқасымен таныстырып өтейін.
Бес топ сайысқа түседі.
І топ. Қарындаш
ІІ топ. Бояулар
ІІІ топ. Субояқтар
ІV топ. Қылқалам
V топ Палитра
Өнер десе өртеніп жанып тұрар,
Сусындап сол өнерден қанып тұрар.
Сегіз қырлы, бір сырлы сайыскерлер
Кез келді өзін - өзі таныстырар, - дей келе, сайысқа түскелі отырған топпен танысайық.

1. Таныстыру (әр топ басшысы өз тобын таныстырады)
Мұғалім: Жарыста озып шығар жүйріктері,
Әрқайсысы бақтарынан көрер енді
Қанеки, өрендерім сайысқа шық,
Таң қалдыр біліміңмен көрерменді

2 - бөлім. Оқу - білім қазығы, білім - өмір азығы,(бұл бөлімде 5 топ пән бойынша сұраққа жауап береді)
Мұғалім: Ән салып, би билеймін деп қысылма,
Сурет салып, өлең жазар өнер болса қолыңда,
Қандай өнер болса - дағы өнерлінің ырысы
Жарқырап жатар әрқашанда жолында.

3 - бөлім. Көңілді бояулар (Бұл бөлімде әр топтан бір оқушыдан шығып, табиғатқа байланысты сурет салады)
Мұғалім: Кім тапқыр балақан?
Ойлан, тез тек жылдам.
Бейнелеудің қай түрі
Тақтада бұл тұрған

4 - бөлім Кім тапқыр? (тақтаға бірнеше суреттер ілінген, бейнелеу өнерінің қай түрінен екенін айтып береді)
Мұғалім: Кім жылдам табады?
Заттардың бейнесін
Бір - бірімен суреттер,
Табу керек үйлесім
Быт - шыт болып шашылған,
Құрайды екен кім жылдам?

5 - бөлім. Кім шапшаң, кім жылдам? (қиылған суреттерді құрастырып, қандай бейне екенін табу)
Мұғалім: Ойлан тап балақан?
Түрлі - түрлі түстер көп,
Турлі - түсті сүйеміз,
Түрлендіріп жүреміз.

6 - бөлім. Ойлан, тап! (сөздерден түс аттарын шығару)
Мұғалім: Көгере бер, көркейе бер, өсе бер
Өмір жолы еңбекпенен шешілер,
Шыңға шығар шынар болып шынайы
Кездеспесін ешқашанда кесірлер,- деп, бүгінгі сайысқа қатысушылардың барлығына сәттілік тілей отырып, сөз әділқазылар алқасына беріледі.
Жеңген топты марапаттайды.



Ұқсас жұмыстар

Акварель жұмыстарының техникасы мен түстері
Акварель бояуларының түрлері
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
«Шынының химиялық технологиясы» химиялық технология пәнінен зертханалық жұмыстар
Бейнелеу өнері сабағында пән аралық байланысы. Пейзаж
Көп қабатты қоғамдық, әкімшілік және коммуналдық ғимараттар мен өндірістік кәсіпорындардың өндірістік ғимараттарына арналған баспалдақтар
Мектепте бейнелеу өнері сабағын оқытудың мақсаты
Микрогетерогенді жүйелердің практикалық мәндері
Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың шығармашылық ойлау қабілетін дамыту әдістері Натюрморт
Бейнелеу өнерінің түрлері
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Қазақ халқының ХVІІІ ғасырдағы саяси жағдайы
XIXғ. аяғ – XXғ. бас. Францияда ІІІ республиканың саяси-әлеуметтік және экономикалық дамуы
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Түркілер б.з V-XIII ғасырлары аралығында өмір сүрген.
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
КАРТОП
Қазақстанның топырақтары мен табиғи зоналары және олардың сипаттамалары