Түрлі - түсті стикерлер бойынша топқа бөліну

Тақырып: Мектеп мәдениеті дегеніміз не?
Ата - ана
Жалпы мақсаттар: Коучинг қатысушылары:
1) Мектеп мәдениеті ұғымының мәнін анықтау және түсіну;
2) Жалпы мақсатқа қол жету үшін серіктестік қарым - қатынасты жүзеге асыру;
3) Коучинг сабағында белсенділік таныту, коучинг мәселесін шешуге қызығушылық білдіру.
4) коучингқа қатысу бойынша кері байланыс орнату керек.
Күтілетін нәтиже:
I Коучинг қатысушылары:
1) Мектеп мәдениеті ұғымының мәнін біледі және түсінеді;
2) Алған білімді өз тәжірибесінде қолданады;

II Коучинг қатысушылары диалог құрудың, топты ұйымдастырудың, топтық рефлексия дағдыларын меңгереді.

Түйінді идеялар: Біріншіден, көшбасшылық; мектеп – бұл ұжымдық сана емес, жаңа оқыту жүйесі әр қатысушының талқылау, дәлелдеу, қарсылыққа төтеп бере алу, қорғану дағдыларын қалыптастырады.
Екіншіден, серіктестік; Мәдениеттің өзгеруі қайраттылық пен батылдықты талап етеді; белгісіздік үшін ескі ұстанымнан арылу көзделеді. Әр ата - ананың өз ұстамы болуы қажет.
Мәдениетті өзгерту және оны басқару – маңызды іс.
Мектептерде біз қандай құндылықтар мен сендірулер бар?
Әр мектептің өз мәселесі бар сол себепті мәдениеті де әр түрлі болу керек.
Сабақтың жабдығы: Флипчарттар, стикерлер, маркерлер, А - 4, түрлі - түсті қарындаштар, қайшы, желім.
Сәлем - сөздің анасы
Сәлемдесу 2 мин.
Коуч қатысушылармен сәлемдесіп, коучингтің тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.

Сергіту сәті (мақсаты: танысу, ынтымақтастық атмосферасын құру) 3 мин.
Ассоциация әдісі .
1. Оқушылар қораптың ішіндегі айнаға үңіліп өздері туралы айтады.
Коучинг түрі – топтық (Мақсаты: коллоборативті ортаны ұйымдастыру) 5 мин.
Түрлі - түсті стикерлер бойынша топқа бөліну. 4 топ
Мотивация (Мақсаты: сабақтың тақырыбына қызығушылықты арттыру)
МӘДЕНИЕТ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Ата - аналар үшін мектепте мәдениеттің нені білдіретіні туралы ойлануы маңызды тапсырма болып табылады.
1 - жаттығу. Мәдениет дегеніміз не?
Топтарда талқылауға арналған сұрақ.
Мәдениет сөзі туралы өзіңіздің түсінігіңізді үлкен (A3) қағаз бетіне мазмұндық сызба ретінде салыңыз. Мәдениет түсінігін қамтуы мүмкін барлық жайттарды қосыңыз.
2. Өз жазғандарымызды қалай жіктеуге болады? Топтар мәдениет ұғымын құрастыруға ұсынылған сөздерді санаттарға бөлуге тырысады (көмек: құндылықтар немесе түсініктер; мінез - құлық нормалары; мәдениет ескерткіштері мәдени шығармалар – бұлар жай санаттар болып табылады, бірақ егер олар өздерінің санаттарын ұсынатын болса, тіптен жақсы). Топтарда және ортақ сабақтарда талқылаңыз.
3 Басқа топтармен өз нәтижелеріңізді бөлісіңіз.
Мәдениет туралы презентация көрсету
Коуч:
– Ата - аналар, сонымен аталған ұғымды сіздер қалай түсіндіңіз? Біздің тақырыбымызға оның қандай қатысы бар деп ойлайсыздар?

Мектеп мәдениеті дегеніміз не? жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мұхтар Шаханов. Отырар дастаны
Оқушыларға поэманы оқыту
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Орта ғасырлар лингвистикасы
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Пәннің және тілдің кіріктіліген оқытуы
Балалар ұжымының жұмысын ұйымдастыру
Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері
Жасөспірім және заң туралы
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі