Балалар сендердің алдыларыңда билеттер жатыр, өрнектің мәніне сәйкес вагонға отырыңдар

Сынып: 2 ә
Сабақтың тақырыбы: Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер

Сабақтың мақсаты:
1. Әріпті өрнектерді оқи алу дағдыларын қалыптастыру;сандық өрнектердің мәнін табу.
2. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып, ой-өрісін кеңейту.
3. Оқушыларға патриоттық және адамгершілік тәрбие беру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі: интеграциялық, ойын сабақ
Көрнекіліктер: таратпа материалдар, ойын тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Жүрек жылуын беру (жүрекке тілек айтып, сыныптағы ұнаған адамға беру)
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
2. Өткенді қайталау
Ауызша есептеу.
- Балалар сендердің алдыларыңда билеттер жатыр, өрнектің мәніне сәйкес вагонға отырыңдар. (Орныңды тап ойыны)
21-20
10-9
41-40
61-60 10-8
4-2
42-40
32-30
8-6 33-30
1+2
43-40
53-50 14-10
84-80
3+1
74-70
(Мұғалім билеттер бойынша оқушылардың дұрыс отырғанын тексеру керек)

Жаңа сабақ
(Бұл сабақ күрделірек теңдеулермен таныстыруға дайындық болып табылады. Оқушылардың назарын әріптік және сандық өрнектерді оқу дәрежесіне аударамын)
- Балалар, міне, мен қаламсауыт алдым. (Оның ішінде неше қаламсауыт бар екені белгісіз) оның қасына тағы 2 қалам қойдым. Енді үстелдің үстінде неше қаламсауыт жатқанын жазыңдар.
- Қаламсауыттың ішінде неше қалам бар? (Балалар белгісіз санды алдымен бос торкөзбен, содан кейін х-пен белгілеп,
Оқулықпен жұмыс
Оқушылар 2-тапсырманы орындайды.
- Балалар, бірінші және екінші бағандағы өрнектерді салыстырайық. Бұл өрнектердің ұқсастығы неде? Айырмашылығы неде?
3 және 6-тапсырмалар өзіндік жұмыс ретінде беріледі. 4-есепті өздеріне орындауға ұсынамын. Соңынан шешудің әртүрлі тәсілдеріне талдау жасалады.
(Ойын Арға көмек )
1. 90 мен 50-дің айырмасына 8-ді қос.
2. 80 мен 30-дың айырмасына 7-ні қос.
3. 60 пен 50 – дің айырмасына 40-ты қос.
4. 70 пен 40-тың айырмасынан 20-ны азайт.
5. 50-ге 90мен 80-нің айырмасын қос
6. 60-қа 50мен 30-дың айырмасын қос.
Өздік жұмысы.
6сағ + (3сағ + 1сағ) * (6сағ + 3сағ) + 1сағ
(3тәул + 7тәул) – 2тәул * 3тәул + (7тәул – 2тәул)
(10мин – 6мин) +1 1мин * 10мин – (6мин + 1мин)
Ойын Кім шапшаң?

Сабақты қорытындылау
Оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беру



Ұқсас жұмыстар

Әріпті өрнектерді оқыту
Қазақтың зергерлік бұйымдары
Пойыздардың түрлері және вагондарды нөмiрлеудiң ережесi
Дидактикалық материалдар арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту.
Өзін-өзі тану пәні бойынша тренинг-сабақ
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Қырықжапырақ тәрізділер құрылысының ерекшеліктері
ПСИХОЛОГ – ҰЖЫМНЫҢ ҰЙЫТҚЫСЫ
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Мектеп жасына дейінгі бала дүниетанымын дамытатын танымдық-шығармашылық ойындар жүйесі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы