Бүгінгі Қазақстан Республикасының Конституциясы атты сынып сағатымызға қош келдіңіздер

Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігінің – 25 жылдығына арналған
Елдің асыл тірегі – Ата Заң сынып сағаты
2 сынып
2016 - 2017 оқу жылы
Тақырыбы: Қазақстан Республикасының Конституциясы
Мақсаты: 1. Балаларға Ата Заңымыз, адам құқықтары туралы түсінік беру.
2. Оқушыларды өз міндеттері мен құқықтарын білуге үйрету, өзіндік шешім қабылдай алу әрекеттерін дамыту.
3. Құқықтық сауаттылыққа және Отанын сүйетін ұлтжанды ұрпақ тәрбиелеу.
І. Ұйымдастыру: Кіріспе әңгіме
Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі Қазақстан Республикасының Конституциясы атты сынып сағатымызға қош келдіңіздер!
Еліне арналатын тілегі шын,
Ей, ұлым – Отанымның түлегісің!
Іргесін туған елдің тіреп тұрған
Қадірін Ата Заңның білемісің?!,- деп ақын жырлағандай бүгін оқушыларымызға Ата Заңымыз туралы терең түсінік беру үшін сынып сағатымызды тренинг түрінде өткізбекшіміз.
Сен шыр етіп дүниеге келдің. Сен сияқты қаншама адам дүниеге келуде. Осы адамдардың барлығы бір заңға бағынады. Әр елдің, мемлекеттің өз азаматтарына арналған Заңы – Конституциясы бар.
1993 жылы 28 қаңтарда тәуелсіз ҚР тұңғыш конституциясының негізгі заңы қабылданды да, 1995 жылы 30 тамызда біздің қоғамымызда өзгерістерге, жаңа талаптарға сай толықтырылған жаңа Конституциясы өмірге келді.
Қазіргі Ата Заң 98 баптан, 9 бөлімнен тұрады. Конституция негізінен әлемдік тәжірибеде жиі қолданатын, халықаралық Адам құқығы туралы декларация (1948 ж 10 желтоқсан Нью - Йорк) және 1989 ж 20 қарашада қабылданған Балалар құқығы туралы конвенцияға сәйкестендіріліп жасалған.

Мемлекеттік әнұран орындалады.
Біз сабағымыз әнұраннан басталуы тегін емес. Мемлекетіміздің Қазақстан Тәуелсіздігіне орай 25 жыл толғалы отыр. Сондықтан 25 жұлдызды күніне орай ҚР Конституциясы туралы сөз қозғап отырмыз.
- Балалар, Конституция дегеніміз не?
(Конституция дегеніміз – қоғамдық және мемлекеттік құрылыс негіздерін, мемлекеттік органдар жүйесін, олардың түзілу реттілігі мен қызметін, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын мемлекеттік заң). Қазақстан Республикасының Конституциясы – Қазақстанның Ата (негізгі) заңы.
Конституция 1995 жылы 30 тамызда бүкілхалықтық дауыс беру арқылы қабылданды. Қазақстан халқы мемлекеттік биліктің қайнар көзі – өзінің егемендік құқығын баянды етті. Ата заң қабылданған күн 30 тамыз – мемлекеттік мереке – ҚР Конституциясының күні деп жарияланды.
Бұл жаңа Конституция Қазақстанның төртінші Ата заңы.
(1937, 1978, 1993, 1995)
Конституция – барлық заң салаларының негізі, ал оның нормалары – басқа заңдар үшін басты қағида болып есептеледі.

Қандай құқықтар мен бостандықтары туралы білесіңдер?
(Біздің конституцияның заңына сәйкес өмір сүруге, мамандықты таңдау құқықтары, демалысқа, баспана мен медициналық көмекке құқылымыз. Заң алдында барлық адамдар бірдей, әр адамды мемлекет, сот және милиция арқылы қорғайды.
Ендеше тексерейік (Презентация. Слайд3, 4.)
“ Тауып көр”. Ойынын ойнап көрейік
2 жұпқа бөлінейік. Әр топқа ертегі кейіпкерлері қандай құқықтарды көрсетіп тұрғанын тауып айтасыңдар. Егер жауап болмаса, немесе дұрыс болмаса басқа топқа жауап беру құқығы беріледі. (Слайды 5 – 10.)
Барлықтарыңыз белсенді, тапқыр болдыңыздар
2. Жаңа материал.
9 - бап Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері — Туы, Елтаңбасы және Әнұраны бар. Олардың сипаттамасы және ресми пайдаланылу тәртібi конституциялық заңмен белгiленедi.
Мен – мұғаліммін және ҚР азаматшасымын. Ал сендер Зеленогай орта мектебінің 2 А сынып оқушысыңдар, сонымен қатар ҚР азаматтарысыңдар. Біз барлығымыз ҚР рәміздерін біліп, құрметтеуіміз керек. Оларды атаңдаршы.

ГИМН 1992 жылы 4 - маусымда жаңа мемлекеттік рәміздер:
Елтаңба, Ту, Әнұраны бекітілді.
Мұғалім:
Біздің сабағымыздың басында ҚР гимні орындалды. Гимн дегеніміз не, ол туралы не білеміз? Және гимн ай уақытта айтылды?
Салтанатты гимн ұлтты бірлікке жұмылдырады, Және өз Отанына деген мақтаныш пен құрмет сезіміне бөлейді.
Қазақтың біртуар Батыр ұлы - Бауыржан Момышұлы
1 – Мәтін
Бауыржан Момышұлы Ташкент қаласынан қайту үшін вокзалға келеді. Вокзал алды жолаушыларға толы. Бауыржан аталарыңның үстінде полковник шеніндегі әскери киім болатын. Сәл жүргеннен кейін аяқ астында жатқан бір тиынды көреді. Еңкейіп жерден алады да жеңімен әлгі тиынды сүртіп қалтасына салады. Мұны жанынан өтіп бара жатырған орыс әйелі көреді де, батыр бабаларың Бауыржанға Өзіңіз қандай полковниксіз, ақшасыз адам сияқты жерден еңкейіп бір тиынды алуға арланбайсыз ба? Ұят емес пе, жұрт не ойлайды? – деп өз ренішін білдіреді. Бауыржан әлгі әйелге бұрылып қарап, тиынды ақша керек болғандықтан емес, сол тиын арқылы өзінің азаматтық борышын атқарғанын айтты. Ал әлгі орыс әйелі Бауыржан аталарыңнан қайта – қайта кешірім сұрап жөніне кетеді.
Сұрақ: Бауыржан жерден тиынды неге алды және қандай азаматтық борышын өтегені туралы айтты?
Жауабы: Елтаңба
ІІ – мәтін.
Ұрыс даласында жау қоршауында қалған бөлімнің, қоршаудан шығу мүмкіндігі жоқ. Ұрыс сәл саябырлап, айналада тыныштық орнаған сәтте, бөлім командирі сенімді жауынгерлерді іріктеп, оларға тапсырма берді. Жауынгерлер өздеріне тапсырылған матаны көйлек ішінен белге орап алып, жау қоршауынан шығып орталыққа жеткізді.
Сұрақ. Бөлім командирінің тапсырмасы
Жауабы: Мемлекеттік ту

Солтүстік Қазақстан облысы,
Тайынша ауданы, Зеленый Гай селосы
Зеленогай орта мектебі, бастауыш сынып мұғалімі
Ергалиева Асель Слямшовна



Ұқсас жұмыстар

ЖИТС - XXI ғасыр дерті
Ұлттық валюта – теңге
Тәрбие сағаты «елбасы еңселеткен елорда»
Адам құқығы бала құқығы
Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сынып оқушысының өзіне деген сенімділігін арттыру
Рухани жаңғыру жүктеген міндеттер
Тәрбие әдістерін таңдау
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІ МЕН ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ЗЕРТТЕУ
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары