Баланың меңгеруі

Мектепалды даярлық сыныбында ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: Қыс – ғажайып мезгіл
Құзіреттілікке жеткізетін ұйымдастырылатын оқу іс - әрекет мақсат - міндеттері:
Ақпараттық құзіреттілік: Қыс мезгілінің ерекшеліктері, қыс мезгіліндегі табиғаттағы тіршілік туралы білімдерін жинақтау, таным белсенділігі деңгейіне қарай белгілі ақпараттарды құрылымдау, балалар меңгеруге тиісті ақпараттарды алгоритмдеу арқылы меңгерту. Коммуникативтік құзіреттілік: Шығармашылық тапсырмаларды орындау арқылы қыс мезгілінің айырмашылықтарын айқындау. Қыс мезгілін толық сөйлемдермен сипаттауға үйрету. Балалардың сурет бойынша әңгіме құрастыру, сөздік қорын байыту, қойылған сұрақтарға нақты жауап беру және бірін тыңдай білу қабілеттерін қалыптастыру. Топпен жұмыс жасау, жақсы қарым - қатынаста болу қабілеттерін дамыту. Проблеманы шешу құзіреттілігі: Қыс мезгілінің ерекшеліктерін түсіну, оларға сәйкес кездесетін проблемаларды шеше білуге үйрету. Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет барысында жұмбақ, ребус, сөз жұмбақты шешу, дидактикалық ойындарды берілген шарт бойынша орындауға дағдыландыру. Күтілетін нәтиже:
Баланың білуі: Қыс мезгілінің ерекшеліктері, қыс мезгілінің жаз мезгілімен салыстыруды біледі.
Баланың меңгеруі: Балалардың сурет бойынша әңгіме құрастыру мен әңгіме барысында бір бірін тыңдай білуді меңгереді.
Баланың жасай алуы: Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет барысында жұмбақ, ребустарды шешіп, дидактикалық ойындарды берілген шарт бойынша орындай алады.
Әдіс - тәсілдері: АКТ, дамыта оқыту, ойын сөздік, түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ - жауап, көрнекілік - суреттер көрсету, практикалық – жұмбақтар, ребус, ойындар ойнау.
Көрнекіліктер: Компьютер, интерактивті тақта, қыс мезгілі бейнеленген суреттер, жұмбақтар, ребус, ойындар ойнау.
Тілдік компоненті: Қыс - зима, желтоқсан - декабрь, қаңтар - январь, ақпан - февраль.
Тәрбиешінің әрекеті
Шанамен зырлап желетін,
Шаңғы, коньки тебетін.
Аққала жасап ойнайтын
Қай мезгіл деп ойлайсың?

- Дұрыс. Балалар қыс мезгілінде қандай өзгерістер болады? Қыс мезгілінің орысша атауы - зима. Қыс мезгілінің желтоқсан - декабрь, қаңтар - январь, ақпан - февраль айлары бар. Балалар бүгін мен сіздерге көптеген қызықты тапсырмалар дайындап қойдым, белсенді қатысқандарға сыйлыққа ұлпа беріледі, барлығы аяқталған соң, біз оларды санаймыз, жүлдегерлерді атаймыз.
- Дұрыс. Балалар енді қыс туралы келесі мәтінді тыңдауға ұсынамын сіздерге.
Қыс
Қыс келді. Далада қар жауып тұр. Күн суық, аяз. Ағаштардың бұталарын қырау басқан. Балалар аулада ойнап жүр. Біреуі коньки теуіп, ал кейбірлері жотадан төмен қарай шанамен сырғанап келеді. Балалардың бәрі көңілді, жүздерінен шаттық нұры ойнайды. Балалар қардан аққала жасады. Аққаланың көзін көмірден енді біреуі мұрнын сәбізден жасады. Ал басына қалпақ кигізіп, қолына сыпырғыш ұстатып қойды. Балалар істеген жұмыстарына қуанады. Қарға су құйып сырғанақты жасап үлгерді..
- Жарайсыңдар, балаларым! Жоғарыда айтылған әңгімелерімізде балалардың қыстағы қызығы туралы, ал ормандағы мекендеушілерді есімізге алайықшы, ол үшін менің жұмбақтарымды шешіп көріңдер...

1. Белестен шапқан бесті ат
Бүкір келген келісті ат
Бейғам елді іздейді
Малдан күдер үзбейді
2. Өзі айлакер, өзі қу
Жүрген жері айқай – шу
3. Орманнан, жалпақ даладан,
Бал іздеп, бірақ жортады.
Кіп - кішкентай арадан,
Үп - үлкен боп қорқады
4. Итке ұқсаған ізін - ай
Оны қалай десек те,
Ал бір жері қызық - ай
Ұқсап - ақ тұр есекке
- Дұрыс таптыңдар! Ал, осы жануарлар қыс мезгілінде қалай тіршілік екендігі туралы айтып көрейікші.

Сергіту сәті.
Ал, балалар, тұрайық, алақанды ұрайық,
Оңға қарап иіліп, солға қарай иіліп
Бір отырып, бір тұрып, бір тынығып алайық.
Орнымыздан тұрайық, белімізді жазайық.
Жоғары төмен қарайық, солға түзу тұрайық.
Алға қарай бір адым, артқа қарай бір адым
Бойымызға күш жинап,
Бірге осылай дем алайық.



Ұқсас жұмыстар

Балаларды толық күн болатын шағын орталықтарда тәрбиелеу мен оқыту
Оқушыларының мектепке бейімделуі
Міндеттер - жоспарланған шаралар тізімі
Кіші мектеп жасындағы балалардың еңбек іс-әрекеті тәжірибесін қалыптастыруда құзыреттілік тұғырдың мәні
Мүмкіншіліктері шектеулі балаларға арнайы типтік оқу бағдарламалары
Әлеуметтік-педагогикалық қызмет
Жаңа ақпараттық педагогикалық технологиялар пәнінен оқу-әдістемелік кешен
Естімейтін балалардың сөзжасамды меңгеру ерекшеліктерін анықтау
Кохлеарлы имплантталған балаларды тілге оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
«Қарапайым математикалық ұғымдары қалыптастыру әдістемесі»
Баланың мектепке келу мәселесі
Рахит Күн сәулесі тимей, күн нұрының қуатты қызуын сезінбеген баланың аяғы қисайып, сүйектері басқадай деформацияға ұшырауы (рахит) мүмкін
Баланың қылмысы, ананың көз жасы
Қыз баланың ұстанар ережесі
Атаның атын былғаған ақылсыз баланың әке омыртқасынан жаралып, ана құрсағында шырланып тумағаны жақсы
Менің ойымша барлық баланың байлығы - сүйікті анасы
Баланың психикалық дамуының тежелуі
Баланың бойын есептеу формуласы
Баланың суреттеулері
Баланың тамағын және сұйықтықты жеткілікті ішуін қадағалау